7 εύκολοι τρόποι για καλύτερους τίτλους στις αναρτήσεις του ιστολογίου σας

Συντάκτης: Αθανασία Ζημιλιάγκου

Οι πιο σημαντικές λέξεις στην ανάρτησή σας είναι οι 6-10 λέξεις στον τίτλο. Αυτές οι λέξεις καθορίζουν αν το υπόλοιπο της ανάρτησής σας θα διαβαστεί ή όχι. Μπορούν να εγγυηθούν την αποτυχία ή την επιτυχία.

Πολλοί bloggers αντιμετωπίζουν τον τίτλο τους ως μια συμπληρωματική σκέψη. Είτε χρησιμοποιούν τον τίτλο που σκέφτηκαν όταν σχεδίαζαν την ανάρτησή τους, είτε καταλήγουν σε κάτι ημιτελές μόνο και μόνο για να μπορέσουν να δημοσιεύσουν.

Για να καταλάβετε πόσο μεγάλη σημασία έχουν οι τίτλοι, ακολουθούν τρεις διαφορετικοί τίτλοι:

  1. Περισσότερη προσέλκυση αναγνωστών
  2. Πώς να λάβετε περισσότερα σχόλια
  3. Πέντε τρόποι για να ενθαρρύνετε τους αναγνώστες να σχολιάζουν συχνότερα τις αναρτήσεις σας

Ποιον θα προτιμούσατε; Το πιθανότερο είναι το 3.

Υπάρχουν μερικές απλές τεχνικές που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να βελτιώσετε τους τίτλους σας. Ακολουθούν οι 7 πιο δημοφιλείς.

#1: Να είστε συγκεκριμένοι, όχι γενικοί

Μια ανάρτηση με τίτλο «Περισσότερη προσέλκυση αναγνωστών» μπορεί να σημαίνει σχεδόν οτιδήποτε. Πρόκειται για σχόλια, μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ανάληψη δράσης από τους αναγνώστες ή οτιδήποτε άλλο. Είναι ένας γενικός τίτλος που θα μπορούσε να εφαρμοστεί σε όλα τα είδη αναρτήσεων.

Ωστόσο, μια ανάρτηση με τίτλο «Πέντε τρόποι για να ενθαρρύνετε τους αναγνώστες να σχολιάζουν συχνότερα τις αναρτήσεις σας» είναι σαφής και συγκεκριμένη. Αν δείτε αυτόν τον τίτλο στο Twitter ή στα εισερχόμενα email σας, θα ξέρετε ακριβώς τι πρόκειται να διαβάσετε.

Ορισμένοι bloggers πιστεύουν ότι ένας ασαφής τίτλος θα ιντριγκάρει τους αναγνώστες, οι οποίοι στη συνέχεια θα τον πατήσουν για να μάθουν περισσότερα. Η αλήθεια είναι ότι οι αναγνώστες έχουν τόσες πολλές άλλες ενασχολήσεις που αν δεν είστε προσωπικός φίλος, μάλλον δεν θα ενδιαφερθούν αρκετά για να κάνουν κλικ.

#2: Χρησιμοποιήστε αριθμούς όπου χρειάζεται

Αν κοιτάξετε οποιοδήποτε εξώφυλλο περιοδικού, θα δείτε ότι οι αριθμοί χρησιμοποιούνται σε περίοπτη θέση.

Οι αριθμοί είναι μια μεγάλη μορφή εξειδίκευσης. Μια ανάρτηση που υπόσχεται «πέντε τρόπους» είναι πολύ διαφορετική από μια ανάρτηση που υπόσχεται «100 τρόπους».

Ακολουθούν μερικά παραδείγματα για το πώς μπορούν να προσαρμοστούν διάφοροι τύποι τίτλων ώστε να περιλαμβάνουν αριθμούς:

Πώς να ρυθμίσετε το WordPress

Πώς να ρυθμίσετε το WordPress σε πέντε απλά βήματα

Κορυφαία μαθήματα που έμαθα από το πρώτο έτος του blogging

Τα δέκα κορυφαία μαθήματα που έμαθα από το πρώτο έτος του blogging

Πώς αύξησα το μέγεθος της λίστας ενημερωτικών δελτίων μου

Πώς αύξησα το μέγεθος της λίστας ενημερωτικών δελτίων μου κατά  351%

Θα πρέπει να έχετε σχόλια στο blog σας;

 Θα πρέπει να έχετε σχόλια στο blog σας; Τέσσερις ειδικοί μιλούν

Δεν έχει πάντα νόημα να χρησιμοποιείτε έναν αριθμό στον τίτλο της ανάρτησής σας, αλλά αρκετά συχνά έχει.

#3: Χρησιμοποιήστε ισχυρά επιρρήματα, επίθετα και φράσεις

Πρέπει να «πουλήσετε» λίγο την ανάρτηση του ιστολογίου σας στον τίτλο. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να χρησιμοποιήσετε ισχυρές λέξεις που τραβούν την προσοχή των αναγνωστών.

Ακολουθούν μερικά παραδείγματα τίτλων με τονισμένα τα ισχυρά επιρρήματα, επίθετα ή/και φράσεις:

  • 7 εύκολοι τρόποι για να γράψετε καλύτερους τίτλους για τις αναρτήσεις σας στο blog (αυτή η ανάρτηση)
  • Εργαλεία και τεχνικές για να γράφετε στο blog αποτελεσματικά
  • Πώς να χρησιμοποιήσετε τη γραμμή εργαλείων WordPress WYSIWYG για να μορφοποιήσετε τις αναρτήσεις σας στο blog σαν επαγγελματίας
  • 9 βασικά συστατικά για τη δημιουργία της τέλειας σελίδας πωλήσεων

7_eukoloi_tropoi_gia_kaluterous_titloys_stis_anartiseis_tou_istologiou_sas

Δοκιμάστε να διαβάσετε το καθένα από αυτά χωρίς τις επισημασμένες λέξεις. Εξακολουθούν να είναι ενδιαφέρουσες οι αναρτήσεις, αλλά δεν είναι τόσο συναρπαστικές.

Μερικές καλές λέξεις που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε είναι:

Λέξεις που υπόσχονται κάτι που οι αναγνώστες μπορούν να κάνουν εύκολα:

  • Εύκολο
  • Γρήγορη
  • Απλό
  • Απλό

Λέξεις που υπόσχονται κάτι που οι αναγνώστες (πιθανότατα) δεν γνωρίζουν ήδη:

  • Μυστικό
  • Λίγο γνωστό
  • Χ δεν θα σας πει (π.χ. « Δέκα μυστικά που δεν θα σας πουν οι κορυφαίοι μπλόγκερ»)

Λέξεις που τοποθετούν τον αναγνώστη δίπλα σε ειδικούς και ανθρώπους που θαυμάζει:

  • Σαν επαγγελματίας
  • Εμπειρογνώμονας
  • Επαγγελματικά (π.χ. «Τα εργαλεία που χρησιμοποιούν οι επαγγελματίες συντάκτες»)

Λέξεις που υπόσχονται μια ολοκληρωμένη πηγή:

  • Epic
  • Απόλυτη
  • Μόνο (π.χ. «Ο μόνος οδηγός για το WordPress που θα χρειαστείτε ποτέ»)

Λέξεις που προειδοποιούν τους αναγνώστες για τον κίνδυνο που πρέπει να αποφύγουν:

  • Λάθη
  • Κόκκινες σημαίες
  • Προειδοποίηση

Βεβαιωθείτε ότι οι λέξεις είναι δικαιολογημένες. Μην λέτε ότι οι προτάσεις σας είναι «εύκολες» εάν απαιτούν σημαντικές γνώσεις ή απαιτούν πολύ χρόνο. Μην αποκαλείτε την ανάρτηση των 500 λέξεων στο ιστολόγιό σας «απόλυτο»οδηγό.

Διαβάστε επίσης: Οδηγός για να γίνεις καλός blogger

#4: Μην υπερβάλλετε

Ο τίτλος σας είναι μια υπόσχεση. Θέτει τις προσδοκίες των αναγνωστών για την ανάρτησή σας. Δυστυχώς, μερικές αναρτήσεις έχουν έναν υπέροχο τίτλο, αλλά η ίδια η ανάρτηση δεν τηρεί την υπόσχεσή της.

Ναι, μπορεί να βρείτε αναγνώστες. Σίγουρα, όμως, δεν θα μείνουν για να διαβάσουν οτιδήποτε άλλο έχετε γράψει. Μπορεί να λάβετε ακόμη και σχόλια, αλλά δεν θα είναι κολακευτικά!

#5: Μην χρησιμοποιείτε πολύ μεγάλο τίτλο

Δεν υπάρχει απόλυτος κανόνας για το πόσο μεγάλος πρέπει να είναι ο τίτλος. Προσπαθήστε, όμως, να μην τον κάνετε μακρύτερο από όσο χρειάζεται.

Το «Επτά εύκολοι τρόποι για καλύτερους τίτλους στις αναρτήσεις του ιστολογίου σας» έχει μήκος 60 χαρακτήρων, που σημαίνει ότι θα εμφανιστεί ολόκληρο στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης και μπορεί να χωρέσει σε ένα σύντομο tweet ή μια ανάρτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Είναι επίσης αρκετά σύντομο για να μπορεί ο αναγνώστης να το κατανοήσει γρήγορα.

Αν, όμως, ο τίτλος της δημοσίευσης ήταν «Επιτρέψτε μου να μοιραστώ τους επτά πιο εύκολους τρόπους μου για να γράψω πολύ καλύτερους τίτλους για κάθε δημοσίευση στο ιστολόγιο που θα δημιουργήσετε», θα έχανε μεγάλο μέρος του αντίκτυπού της. Είναι πολύ μεγάλο για να εμφανιστεί ολόκληρο στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης. Επίσης, είναι πολύ βαρύγδουπος: οι αναγνώστες θα μπορούσαν να τον ξεχάσουν σε κάποιο σημείο.

Μία γενική οδηγία είναι να στοχεύετε σε περίπου 5-10 λέξεις ή 50-80 χαρακτήρες για τους τίτλους των αναρτήσεων στο ιστολόγιό σας.

#6: Χρησιμοποιήστε τετράγωνες αγκύλες για να προσθέσετε επιπλέον πληροφορίες

Ένα έξυπνο τέχνασμα για να διατηρήσετε έναν τίτλο σύντομο, αλλά να δώσετε στους αναγνώστες μια ιδέα για το τι θα λάβουν, είναι η χρήση αγκυλών.

Απλά τις προσθέτετε στο τέλος του τίτλου σας, ως εξής:

  • Πώς να ρυθμίσετε το WordPress σε μόλις 20 λεπτά [Βίντεο]
  • Πέντε ισχυροί τρόποι για να ξεκινήσετε την ανάρτησή σας στο blog [με παραδείγματα]
  • Ο απόλυτος οδηγός σας για την επεξεργασία εικόνων για το blog σας [Roundup]

Δεν υπάρχει κανένας κανόνας σχετικά με το τι μπορείτε ή δεν μπορείτε να βάλετε σε αγκύλες, αν και οι πιο συχνά χρησιμοποιούμενες αγκύλες είναι οι ‘και ‘[με παραδείγματα]’. Είναι ένας τρόπος για να υποσχεθείτε συνοπτικά ένα επιπλέον όφελος ή/και να δώσετε στους αναγνώστες περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το τι να περιμένουν από την ανάρτησή σας.

#7: Πάρτε τους τίτλους άλλων ανθρώπων (και μετά τροποποιήστε τους)

Ένα από τα πιο συνηθισμένα κόλπα με τους τίτλους (ειδικά αν έχετε κολλήσει) είναι να πάρετε τον τίτλο κάποιου άλλου.

Είναι αυτό νόμιμο; Ναι, δεν υπάρχουν πνευματικά δικαιώματα στους τίτλους.

Είναι ηθικό; Ναι. Θα ήταν καλό να το αποφύγετε αν είχαν μια πολύ ασυνήθιστη μορφή τίτλου. Στις περισσότερες περιπτώσεις ο τύπος που χρησιμοποιείται για τον τίτλο μοιάζει πολύ με πολλούς άλλους τίτλους που υπάρχουν ήδη.

Συντάκτης: Αθανασία Ζημιλιάγκου,

Influence:

Αρθρογράφος του flowmagazine.gr.