Χόμπυ και γυμναστική γίνεται;

Συντάκτης: Αναστάσιος Χριστόπουλος

Η γυμναστική πρέπει να είναι πάνω απ’όλα ευχάριστη σωστά; Δείτε λοιπόν πως μπορείτε να γυμναστείτε με τον πιο ευχάριστο τρόπο.

Ο ελεύθερος χρόνος είναι σημαντικός για κάθε άνθρωπο. Όλοι χρειαζόμαστε ελεύθερο χρόνο ώστε να είμαστε χαρούμενοι και να απολαμβάνουμε την ημέρα μας με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Τι γίνεται όμως όταν ταυτόχρονα με αυτό θέλουμε να γυμναστούμε και να διατηρήσουμε ένα καλλίγραμμο σώμα; Λοιπόν υπάρχουν  αρκετά χόμπι τα οποία βοηθούν και στο να γυμναστείτε περνώντας ευχάριστα τον χρόνο σας.

Χορός

Χόμπυ και γυμναστική γίνεται;

Η ενασχόληση με τον χορό αποτελεί διάσημο χόμπι και για άνδρες και γυναίκες. Αν είστε λοιπόν λάτρης του χορού και της μουσικής μπορείτε με μια ώρα χορού να κάψετε από 300 μέχρι 500 θερμίδες. Συνδυάζει την ευχαρίστηση της κίνησης και της μουσικής με την σωστή γυμναστική. Επιπλέον είναι ένα χόμπυ το οποίοι μπορεί να σας οδηγήσει σε αρκετές ποιοτικές γνωριμίες και φιλίες, μια και οι περισσότερες χορευτικές ομάδες προϋποθέτουν την συνεργασία με αρκετούς συγχορευτές.

Yoga

Χόμπυ και γυμναστική γίνεται;

Η γιόγκα μπορεί να μην είναι η πιο αποτελεσματική γυμναστική για το σώμα από άποψη θερμίδων. Το σώμα μας καταναλώνει περίπου 170-200 θερμίδες με μια ώρα γιόγκα, ανάλογα με το σωματικό μας βάρος. Όμως είναι αρκετά αποτελεσματική στο να καθαρίζει το μυαλό μας και να ηρεμεί τις αισθήσεις μας μετά από μια κουραστική μέρα στη δουλειά. Επίσης είναι μια καλή άσκηση ευελιξίας για το σώμα μας.

Πιλάτες

Χόμπυ και γυμναστική γίνεται;

Η μέθοδος πιλάτες είναι μια από τις πιο γνωστές μορφές εναλλακτικής γυμναστικής. Μια ώρα έντονο πιλάτες μπορεί να βοηθήσει στο να κάψετε ακόμα και πάνω από θερμίδες. Επιπλέον μπορεί να βοηθήσει στο να δυναμώσετε αρκετά το σώμα σας και να οικοδομήσετε ένα αρκετά υγιές και δυνατό μυϊκό σύστημα. Επικεντρώνεται συγκεκριμένα στον κορμό και στους κοιλιακούς και μάλιστα αν θέλουμε να κάνουμε πιο έντονη την καύση θερμίδων μπορούμε να αυξήσουμε αρκετά την ένταση.

Βάδισμα

Χόμπυ και γυμναστική γίνεται;

Το βάδισμα όπως και το τρέξιμο εντάσσεται στις αερόβιες ασκήσεις. Μπορεί να μην είναι τόσο έντονη γυμναστική με τόσο μεγάλα αποτελέσματα στην καύση του λίπους, αλλά είναι αρκετά ικανοποιητική γυμναστική. Μια ώρα βάδην με μια μέση ταχύτητα 5 χλμ την ώρα μπορεί να οδηγήσει στην απώλεια 200 θερμίδων ενώ αν θέλουμε μπορούμε να αυξήσουμε ελαφρώς την ένταση της άσκηση ώστε να έχουμε μια μεγαλύτερη απώλεια κοντά στις 300 θερμίδες.

Επιπλέον αν κάνουμε βάδην σε ανοιχτούς χώρους και όχι σε διάδρομο, το ανώμαλο έδαφος και ο διαδοχικές ανυψώσεις βοηθούν στην καύση θερμίδων.

Ακόμα είναι πολύ σημαντικό ότι η συνεχής εναλλαγή περιβάλλοντος μπορεί να κάνει την άσκηση πολύ ευχάριστη, ειδικά αν συνδυαστεί με μουσική.

Συντάκτης: Αναστάσιος Χριστόπουλος,

Influence:

Αρθρογράφος του flowmagazine.gr.