WhoSay: Η νέα μόδα στα social media

Συντάκτης: Μαρία Κρίβα

Σε μια εποχή που ο ιντερνετικός κόσμος κοντεύει να καταλάβει τον πραγματικό, τα social media βρίσκουν συνεχώς χαραμάδες εξάπλωσης και φροντίζουν να δημιουργούν πιστούς ακόλουθους. Η μόδα του Facebook καλά κρατεί εδώ και μια δεκαετία, ενώ παράλληλα στις ζωές μας έχει εισβάλλει για τα καλά το Twitter και το Instagram.

Και εκεί που όλα δείχνουν να έχουν μπει σε μια σταθερή τροχιά, μια νέα μόδα εμφανίζεται και υπόσχεται στιγμές δελεαστικής κατασκόπευσης!

Το WhoSay είναι μια εφαρμογή που ξεκίνησε ως πλατφόρμα προβολής των διασήμων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης από τους ίδιους ή τις PR ομάδες τους. Μετρώντας μόλις 3 χρόνια ζωής, το WhoSay κατάφερε να μετατραπεί από μια ακόμη πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης σε ένα ενεργό ηλεκτρονικό περιοδικό αποκλειστικά αφιερωμένο στην υπερδραστήρια ζωή των celebrities.

Σε τί διαφέρει από αντίστοιχα προϋπάρχοντα περιοδικά; Το περιεχόμενο αναρτάται από τους ίδιους τους celebrities. Έχοντας πάνω από 1.600 μέλη μέχρι στιγμής, το διαδικτυακό αυτό περιοδικό αποτελεί εν ολίγοις ένα υβρίδιο του Twitter και του Instagram. Με τη διαφορά ότι οι χρήστες είναι αγαπητοί και πασίγνωστοι αστέρες του κινηματογράφου, της μουσικής βιομηχανίας και του ευρύτερου χώρου του θεάματος. Στόχος τους με αυτή την πλατφόρμα είναι να ενημερώνουν οι ίδιοι τους fans τους για τις τελευταίες εξελίξεις στη δουλειά και τη ζωή τους, πλήττοντας εν τέλει σοβαρά τον ρόλο των paparazzi.

Φωτογραφίες, βίντεο και προσωπικά σχόλια αποτελούν το κατεξοχήν περιεχόμενο της εφαρμογής που στοχεύει να φέρει πιο κοντά τον φανταχτερό κόσμο των διασήμων με αυτόν των κοινών θνητών. Μέλη γίνονται όσοι λάβουν πρόσκληση από την ίδια την εταιρεία, ενώ οι ενδιαφερόμενοι fans μπορούν με ένα απλό «κατέβασμα» να έρθουν ένα βήμα πιο κοντά με τους αγαπημένους τους stars.

Όλο και περισσότεροι αστέρες «εγκλωβίζονται» στον νέο ψηφιακό κόσμο του WhoSay και θα είναι ενδιαφέρον να δούμε πότε θα κερδίσει και τους Έλληνες επίδοξους celebrities. Ως γνωστόν, οι εξελίξεις έρχονται στη χώρα μας λίγο καθυστερημένα, αλλά αναμένουμε με περισσή περιέργεια πότε θα χτυπήσει η νέα μόδα την ελληνική showbiz που μάλλον διψάει για κάτι τέτοια.

Συντάκτης: Μαρία Κρίβα,

Influence:

Αρθρογράφος του flowmagazine.gr.