“True Greece”: Εκστρατεία προβολής της αληθινής Ελλάδας!

Συντάκτης: Λιάνα Γεωργουλοπούλου

“True Greece”: Εκστρατεία προβολής της αληθινής Ελλάδας!Εκστρατεία για την αληθινή Ελλάδα μέσα από τα μάτια των ξένων κατοίκων ή επισκεπτών της! Εδώ και λίγο καιρό, η πρωτοβουλία του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (ΕΟΤ) «ταράζει» τα νερά του διαδικτύου μέσα από το “True Greece” και την προσπάθειά του να αλλάξει την εικόνα της χώρας στο εξωτερικό. Σκοπός δεν είναι άλλος από την αλλαγή του κλίματος στις διεθνείς τουριστικές αγορές… μέσα από αληθινές αφηγήσεις και βίντεο των κατοίκων για την Ελλάδα και μέσα από τις θετικές δράσεις της! Μετανάστες από όλες τις ηπείρους μιλούν για τη διαμονή τους στην Ελλάδα, το μεσογειακό ήλιο, τις καταγάλανες παραλίες της, άλλα και την οικονομική κρίση…

«Πάντα ήθελα να βιώσω την εμπειρία της Ελλάδας. Μετά από τρεισήμισι χρόνια εδώ έκανα καλούς φίλους. Λατρεύω τις παραλίες, το φαγητό και τον ήλιο της. Ποτέ δεν ένιωσα φόβο, αφού η Ελλάδα εξακολουθεί να είναι τόσο ασφαλής όσο κάθε άλλη χώρα. Οι άνθρωποι βγαίνουν έξω, διασκεδάζουν. Η επιλογή μου να μείνω μόνιμα εδώ ήταν η καλύτερη της ζωής μου», παραδέχεται ο Todd, δικηγόρος από την Αμερική.

Το πρωτότυπο μέσο επικοινωνίας των θετικών ενεργειών στα κοινωνικά δίκτυα στηρίζεται σε μια ειδική πλατφόρμα που τοποθετείται στο site http://www.truegreece.org/. Ειδικότερα, προτεραιότητα της ενέργειας είναι η ανάδειξη των πλεονεκτημάτων του ελληνικού τουρισμού και των θετικών μηνυμάτων που δημιουργούνται μέσα από video spots, web testimonials και reviews… γεμάτα από εμπειρίες! Κατά της κινδυνολογίας των εποχών, η ΕΡΤ, το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων (ΑΠΕ) και το υπουργείο Εξωτερικών συγκεντρώνουν κάθε οπτικό ή γραπτό υλικό και προσπαθούν να γνωστοποιήσουν την αξία της Ελλάδας στα ηλεκτρονικά αλλά και έντυπα μέσα του εξωτερικού.

“True Greece”: Εκστρατεία προβολής της αληθινής Ελλάδας!«Για τα προβλήματα της Ελλάδας ευθύνεται σε μεγάλο ποσοστό η γραφειοκρατία. Αλλά παρατηρώ ότι η Ελλάδα αλλάζει σταδιακά. Υπάρχει μια μεγάλη τρομοκρατία από τα ΜΜΕ του εξωτερικού, τα οποία πραγματικά διαστρεβλώνουν την εικόνα της χώρας. Θέλω να δω μεγαλύτερη στήριξη από τις χώρες του εξωτερικού», δηλώνει ο Markus, Γερμανός κάτοικος της Ελλάδας και εξαγωγέας του ελληνικού κρασιού σε Ευρώπη και Αμερική.

Όλοι οι Έλληνες ενωμένοι μπορούμε να αλλάξουμε το αρνητικό κλίμα προς το εξωτερικό! Η ιδέα του “True Greece” αποτελεί ένα κομμάτι μιας γενικότερης καμπάνιας για την ανάδειξη του τουρισμού της Ελλάδας μέσα από το www.visitgreece.gr. Κάθε θετική ή αρνητική είδηση που εντοπίζετε στο διαδίκτυο για την Ελλάδα ως τουριστικό προορισμό, μπορείτε να τη στέλνετε στην υπεύθυνη ομάδα εργασίας του ΕΟΤ στο στο visitgreece@gnto.gr και να πάρετε και εσείς μέρος στην ενέργεια ως αληθινός υποστηρικτής!

«Μένω στην Ελλάδα 11 χρόνια. Αρκεί να περπατήσεις στο δρόμο να παρατηρήσεις τις πορτοκαλιές της, να μυρίσεις το γασεμί από κάποιο μπαλκόνι. Δεν έχω νιώσει άγχος μέχρι στιγμή στην Ελλάδα… μπορεί να έχει επηρεαστεί από την οικονομική κρίση, αλλά όλη η ομορφιά της είναι εδώ, από το φαγητό της μέχρι το ιδιαίτερο φως του ηλίου της», αναφέρει η Sofka, συγγραφέας από την Αμερική.

“True Greece”: Εκστρατεία προβολής της αληθινής Ελλάδας!Το διαδίκτυο και τα κοινωνικά δίκτυα, το Facebook αλλά και το Twitter, μπορούν να βοηθήσουν στην μετάδοση της ιδέας, όχι μόνο στο εξωτερικό, αλλά και το εσωτερικό. Ο Οργανισμός ήδη έχει αναλάβει επιτυχώς την επικοινωνιακή πολιτική της χώρας μας ως μοναδικός τουριστικός προορισμός. Μοιραστείτε το και εσείς στο ίντερνετ και στα social media… για να αναδειχθεί η αληθινή ιστορία της Ελλάδας!

«H Αθήνα αποτελεί την πιο ενδιαφέρουσα πρωτεύουσα στην Ευρώπη εξαιτίας του πολιτισμού, των κτιρίων και των κατοίκων της. Ακόμα και ως τουρίστας να έρθει κάποιος στην Ελλάδα, θα καταλάβει κατευθείαν τα προβλήματα της χώρας και θα κινητοποιηθεί για να βοηθήσει! Δύσκολα να μην ευαισθητοποιηθεί κανείς», σχολιάζει ο Αυστραλός Daniel που ζει και εργάζεται στην Ελλάδα.

Συντάκτης: Λιάνα Γεωργουλοπούλου,

Influence:

Αρθρογράφος του flowmagazine.gr.