Τι πρέπει να τρώμε το βράδυ ώστε να αποφύγουμε τις περιττές θερμίδες

Συντάκτης: Αναστάσιος Χριστόπουλος

Τα βραδινό φαγητό είναι ίσως το φαγητό που μας κάνει να παίρνουμε τις περισσότερες θερμίδες από οποιοδήποτε άλλο γεύμα. Ας δούμε τι τροφές μπορούμε να αποφύγουμε ώστε να διατηρήσουμε το σώμα μας ακέραιο.

Το θέμα του τι πρέπει και τι δεν πρέπει να τρώμε το βράδυ όταν θέλουμε να χάσουμε κιλά είναι ένα θέμα που έχει προκαλέσει πολλή συζήτηση. Υπάρχουν ορισμένα τρόφιμα που ορισμένοι υποστηρίζουν ότι δεν θα έπρεπε να καταναλώνονται το βράδυ λόγω της επίπτωσής τους στην αύξηση του σωματικού λίπους. Ωστόσο, η επιρροή του χρόνου κατανάλωσης των τροφίμων στην απώλεια ή αύξηση βάρους είναι μια πτυχή που πρέπει να εξεταστεί προσεκτικά.

Μερικά από τα τρόφιμα που συνήθως αναφέρονται ως “απαγορευμένα” το βράδυ περιλαμβάνουν:

Υψηλής περιεκτικότητας σε λίπος τρόφιμα: Η κατανάλωση βαριών τροφίμων που περιέχουν υψηλά επίπεδα λίπους, όπως γρήγορο και έτοιμο φαγητό ή τηγανητά τρόφιμα, μπορεί να οδηγήσει σε δυσκολία στην πέψη τους το βράδυ.

Υψηλής γλυκαιμικής δείκτη τροφές: Τρόφιμα που αυξάνουν τη συγκέντρωση του σακχάρου στο αίμα γρήγορα, όπως ζάχαρη και απλοί υδατάνθρακες, είναι γνωστό ότι μπορούν να επηρεάσουν το σωματικό λίπος.

ti_prepei_na_trome_to_vrady_oste_na_apofygoume_tis_perittes_thermides

Αλκοόλ: Η κατανάλωση αλκοόλ το βράδυ μπορεί να εμποδίσει τη διαδικασία καύσης του λίπους, καθώς το σώμα συγκεντρώνει την προσοχή του στη μετατροπή του αλκοόλ σε ενέργεια.

Υψηλής περιεκτικότητας σε νάτριο τροφές: Η κατανάλωση τροφών με υψηλή περιεκτικότητα σε νάτριο, όπως αλατισμένα σνακ ή έτοιμα φαγητά, μπορεί να οδηγήσει σε διατήρηση υγρών και να επηρεάσει την απώλεια βάρους.

Γλυκαντικές ουσίες: Πολλοί ανησυχούν για την κατανάλωση τροφών που περιέχουν τεχνητές γλυκαντικές ουσίες, όπως ασπαρτάμη ή σκούρο σιρόπι καλαμποκιού, το βράδυ λόγω της πιθανής επίδρασής τους στο μεταβολισμό.

Σάκχαρα: Ορισμένοι αποφεύγουν την κατανάλωση τροφών που περιέχουν σάκχαρα, όπως κρυσταλλική ζάχαρη, καθώς θεωρείται ότι μπορεί να επηρεάσει τα επίπεδα ζάχαρης στο αίμα.

ti_prepei_na_trome_to_vrady_oste_na_apofygoume_tis_perittes_thermides

Ωστόσο, είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι οι επιδράσεις των τροφίμων στο βάρος μας δεν εξαρτώνται αποκλειστικά από τον χρόνο κατανάλωσής τους. Η ολική ποσότητα θερμίδων, η ισορροπία των διατροφικών συστατικών, και η συνολική διατροφή και άσκηση έχουν επίσης σημαντικό ρόλο.

Συνεπώς, δεν υπάρχουν απόλυτα “απαγορευμένα” φαγητά για το βράδυ για απώλεια βάρους. Σημασία έχει η συνολική σας διατροφή και ο τρόπος ζωής που θα ακολουθήσετε για να επιτύχετε τους στόχους σας στην υγεία και το βάρος. Είναι πάντα σημαντικό να συμβουλεύεστε έναν ειδικό διατροφής ή γιατρό πριν αλλάξετε τις διατροφικές σας συνήθειες για απώλεια βάρους.

Συντάκτης: Αναστάσιος Χριστόπουλος,

Influence:

Αρθρογράφος του flowmagazine.gr.