Τί είναι το Vintage Marketing;

Συντάκτης: Σταματία Καλλιβωκά

Το ερώτημα που τίθεται στο σημείο αυτό είναι πώς το vintage marketing μπορεί να έχει ανταπόκριση από το κοινό.

Μα φυσικά, με μελέτη και γνώση της αγοράς από τους διαφημιστές.

Το ζήτημα είναι η επικαιρότητα.

Ανταποκρινόμενοι λοιπόν στις καιριες ανάγκες των αναγνωστών/θεατών, οι δημιουργοί των διαφημίσεων, τις σχεδιάζουν με τον παραδοσιακό τρόπο, τις προωθούν συνδυάζοντας στρατηγικές από το παρελθόν και το παρόν, μα ανταποκρίνονται στη λογική των ενδιαφερομένων εν έτει 2018.

Το vintage επανήλθε λοιπόν τα τελευταία χρόνια σε διάφορους τομείς της ζωής μας- στη διακόσμηση, τη διατροφή, την ένδυση και πλέον, στις διαφημιστικές τεχνικές.

Οι ειδικοί προτείνουν μερικές διαφημιστικές μεθόδους με αξιοποίηση του vintage marketing.

  1. Επιλογή συνεργατών και εκδηλώσεων με βάση το σκοπό της επιχείρησης, το τί αποτέλεσμα θέλει να έχει το τελικό προϊόν.
  2. Οριοθέτηση: Θέσε ένα ύψιστο όριο πιθανών πελατών ανά εβδομάδα. Στόχευσε στην ποιότητα του προϊόντος αλλά και της συναλλαγής.
  3. Δημιουργία συνεταιρισμών: Όταν το κοινό στο οποίο απευθύνεστε μοιάζει, γιατί να μην ενώσετε τις δυνάμεις σας με μία άλλη επιχείρηση, πολλαπλασιάζοντας με αυτό τον τρόπο τους αγοραστές;
  4. Έκδοση επαγγελματικής κάρτας: η οποία έχει πιο άμεσα αποτελέσματα, από ότι ένα logo για παράδειγμα.
  5. Τηλεφωνική επικοινωνία με τους πελάτες: Είναι λιγότερο απρόσωπη από ότι ένα e-mail, περισσότερο άμεση.
  6. Διαφήμιση μέσω του αυτοκινήτου: Αν μετακινείσαι πολύ με το αυτοκίνητο, θα διαδοθεί η επιχείρηση σε όλο και περισσότερα μέρη.

Το vintage marketing λοιπόν περιλαμβάνει τον σχεδιασμό διαφόρων ειδών διαφημιστικών projects, με χρήση παλαιότερων και νεότερων τεχνικών και μέσων, και πάντα με επίκαιρο κίνητρο και μήνυμα για το κοινό της σύγχρονης εποχής.

Σελίδες: 1 2

Συντάκτης: Σταματία Καλλιβωκά,

Influence:

Αρθρογράφος του flowmagazine.gr