Τί είναι το Vintage Marketing;

Συντάκτης: Σταματία Καλλιβωκά

Η χρήση παραδοσιακών μεθόδων για επικοινωνία με πιθανούς πελάτες και αγοραστές στην προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών τα τελευταία χρόνια αντικαταστάθηκε από όσα προσφέρουν τα ψηφιακά μέσα στον χώρο της διαφήμισης.

Είναι πια γεγονός ότι οι αγοραπωλησίες και οι επικοινωνιακές διεργασίες που απαιτεί η επίτευξή τους  υλοποιούνται μέσω ιστοσελίδων και μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Πλέον, το παιχνίδι του marketing παίζεται στα social media. Η διάδοση πληροφοριών είναι ταχύτατη, εάν κανείς γνωρίζει πώς να τα αξιοποιήσει.

Η σύνδεση του παραδοσιακού με το ψηφιακό είναι πλέον πραγματικότητα

Οι κανόνες του marketing, ανεξαρτήτως του αν αυτό λαμβάνει χώρα σε εικονική πραγματικότητα ή όχι, είναι οι ακόλουθοι τέσσερις:

  • Να γνωρίζεις το κοινό σου.
  • Να κοινοποιείς στους ανθρώπους αυτούς αξιοπρόσεκτες, σχετικές με τα ενδιαφέροντά τους πληροφορίες.
  • Να κάνεις την κοινοποίηση αυτή με επιμονή.
  • Να κοινοποιείς αρκετά συχνά.

Μια νέα τεχνική εμπνευσμένη από το παρελθόν, που ακολουθεί τους κανόνες αυτούς ήρθε για να γεφυρώσει το χάσμα ανάμεσα στο παραδοσιακό και το ψηφιακό. Με χρήση καινοτόμων τεχνικών και μεθόδων, όσοι την αξιοποιούν, κάνουν προσπάθεια ώστε να επιτύχουν την αρμονική συνύπαρξη ανάμεσα στο εντυπωσιακό και στο διαπροσωπικό.

Δεν είναι εύκολο να παραβλέψει κανείς τα επιτεύγματα των παραδοσιακών τεχνικών, όπου οι συμφωνίες κλείνονταν πρόσωπο με πρόσωπο  και ο πελάτης ήξερε ακριβώς με τί είχε να κάνει. Το ίδιο και ο επιχειρηματίας, ο οποίος, με μεθοδικότητα και φαντασία σκιαγραφεί τα προφίλ των επικείμενων αγοραστών.

Στόχος του είναι να κάνει το κοινό του να αισθανθεί θετικά απέναντι στο προϊόν και στο μήνυμα που θέλει κάθε διαφήμιση να περάσει.

Ενδιαφέρον παρουσιάζει το πώς, μέσω παρατήρησης της χρήσης διαφόρων τεχνικών vintage marketing στο παρελθόν και σήμερα, μπορεί κανείς να δει σε τί βαθμό έχουν αλλάξει τα κοινωνικά πρότυπα.

Για παράδειγμα στις μέρες μας, μία διαφήμιση η οποία έχει τίτλο «Is it always illegal to kill a woman?» θα θεωρούταν ανεπίτρεπτη. Και όμως, το 1953, η κοινωνία αλλά και το marketing, βρίσκονταν σε αυτό το στάδιο.

(διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου στην επόμενη σελίδα)

Σελίδες: 1 2

Συντάκτης: Σταματία Καλλιβωκά,

Influence:

Αρθρογράφος του flowmagazine.gr