Face yoga για ρυτίδες και διπλοσάγονο

Συντάκτης: Ευαγγελία Μποζαντζόγλου

Μπορεί να προσπαθούμε να βελτιώσουμε την φυσική κατάσταση του σώματός μας, όμως τείνουμε πολλές φορές να αμελούμε το πρόσωπό μας. Λόγω της ελλιπούς εκγύμνασης είναι οι πρώτοι που χαλαρώνουν με τον καιρό.

Τι είναι η face yoga

Η γιόγκα προσώπου ή face yoga είναι ένα πρόγραμμα ασκήσεων που δυναμώνουν τους μύες του προσώπου, αναζωογονούν τα κύτταρα του δέρματος και ενεργοποιούν τους νευρώνες σε όλο το κεφάλι αφυπνίζοντας περιοχές στα όργανα του προσώπου που δεν γυμνάζονται εύκολα. Στην ουσία πρόκειται για ένα συνδυασμό πιέσεων και μασάζ στην περιοχή του προσώπου και του λαιμού που ενισχύουν τη μικροκυκλοφορία του αίματος, επαναφέροντας τη λάμψη και τη ζωντάνια στη στρεσαρισμένη επιδερμίδα.

Ποια είναι τα οφέλη της face yoga;

Τα οφέλη της yoga στο πρόσωπο είναι πρώτα απ’ όλα ψυχικά. Η ευχάριστη αίσθηση που έχεις μετά από κάθε μάθημα face yoga αντικατοπτρίζεται στην όψη σου, στο χρώμα της επιδερμίδας, στη λάμψη των ματιών και την ενέργεια που εκπέμπεις. Παράλληλα, η αιμάτωση των κυττάρων και η ενεργοποίηση των μυών του προσώπου δημιουργούν φυσική άμυνα απέναντι στο πέρασμα του χρόνου. Με δυο λόγια, οι απαλές διατάσεις και η αιμάτωση της επιδερμίδας που προκύπτουν από τη face yoga, σίγουρα προσδίδουν μια πιο όμορφη όψη στο πρόσωπό σου.

Ρυτίδες έκφρασης

Σχημάτισε ένα «Ο» με το στόμα σου και τράβα τα χείλη σου προς τα πίσω με την πρόθεση να καλύψεις τα δόντια. Κατόπιν αυτού, χαμογέλα διατηρώντας τα χείλη στη θέση που καλύπτουν τα δόντια. Επανάλαβε έξι φορές.

Μάτια

Σε μια σταθερή θέση με το κεφάλι να κοιτάει μπροστά και το πρόσωπό σε ήρεμη έκφραση, ανοιγοκλείνεις απότομα και γουρλώνεις τα μάτια με έκπληξη χωρίς να κάνεις ρυτίδες στο μέτωπό. Επανάλαβε 10 φορές.

Ρυτίδες έκφρασης στο μέτωπο

Οι βαθύτερες ρυτίδες στο μέτωπο εμφανίζονται κυρίως στη μέση του, επειδή οι περισσότεροι μορφασμοί σκέψης που σχηματίζουμε συμπεριλαμβάνουν τα φρύδια μας. Τοποθέτησε, λοιπόν, τα δάχτυλα των χεριών σου δεξιά και αριστερά πάνω στο μέτωπο, και παράλληλα με τα φρύδια σου, στρέφοντας τα νύχια του ενός χεριού απέναντι στα νύχια του άλλου. Πιέζοντας ελαφρά σύρε τα δάχτυλά σου από τη μέση του μετώπου προς τις άκρες. Επανάλαβε δέκα φορές.

Μάγουλα

Γεμίζεις με αέρα το στόμα και τον στέλνεις από το ένα μάγουλο στο άλλο, φουσκώνοντάς τα εναλλάξ για όσο περισσότερο μπορείς να κρατήσεις τον αέρα. Επανάλαβε 5 φορές.

Χείλη

Σχηματίζεις με το στόμα ένα Ο και το εναλλάσσεις με Έψιλον χωρίς βιασύνη, φροντίζοντας ώστε τα χείλη να καλύπτουν τα δόντια. Επανάλαβε 10 φορές.

Διπλοσάγονο

Βήμα 1: Γύρνα το πρόσωπό σου προς τα αριστερά. Επίστρεψε στο κέντρο. Γύρνα το πρόσωπό σου προς τα δεξιά. Επίστρεψε στο κέντρο. Επανάλαβε την άσκηση δύο-τρεις φορές για να προθερμάνεις την περιοχή.

Βήμα 2: Επανάλαβε τις κινήσεις της προθέρμανσης τραβώντας το σαγόνι προς τα πάνω. (Δύο-τρεις επαναλήψεις)

Βήμα 3: Κρατώντας το σαγόνι σου τραβηγμένο πάνω ανοιγόκλεισε το στόμα σου δέκα φορές.

Βήμα 4: Επανάλαβε την άσκηση του προηγούμενου βήματος στρέφοντας το πρόσωπό σου πάνω δεξιά.

Βήμα 5: Επανάλαβε την άσκηση του προηγούμενου βήματος στρέφοντας το πρόσωπό σου πάνω αριστερά.

Συντάκτης: Ευαγγελία Μποζαντζόγλου,

Influence:

Αρθρογράφος του flowmagazine.gr.