Τα οφέλη της μεσογειακής διατροφής

Συντάκτης: Μαρία Βαγδούτη

Η μεσογειακή διατροφή έχει αποτελέσει αντικείμενο έρευνας μεταξύ χιλιάδων επιστημόνων και διατροφολόγων. Οι περισσότεροι καταλήγουν στο ίδιο συμπέρασμα σχετικά με τα άπειρα οφέλη που προσφέρει στον οργανισμό.

Παρόλο που ως περιγραφή διατροφικής συνήθειας ξεκίνησε εμπνευσμένη από  το διατροφολόγιο της Ελλάδας, της Νότιας Ιταλίας, της Γαλλία και της Ισπανίας πλέον έχει καταλήξει να σηματοδοτεί την ένταξη του ελαιόλαδου στην καθημερινή διατροφή και, ως εκ τούτου, να συνδέεται ευρύτερα με την ελληνική κουζίνα και συγκεκριμένα με αυτή των κρητικών, οι οποίοι άλλωστε φημίζονται για την μακροζωία τους. Πέραν από το ελαιόλαδο, στην μεσογειακή διατροφή εντάσσεται και το να καταναλώνουμε φρούτα,  ανεπεξέργαστα δημητριακά, λαχανικά, όσπρια, μέτριας έως και υψηλή κατανάλωση ψαριών, μέτρια κατανάλωση γαλακτοκομικών και κρασιού ( ένα ποτήρι ημερησίως) και χαμηλή κατανάλωση κρέατος.

Η διατροφική πυραμίδα της μεσογειακής διατροφής.

Καθημερινά:

  • Δημητριακά και τα προϊόντα που προέρχονται από αυτά (ρύζι, ψωμί κ.λπ.)
  • Φρούτα και λαχανικά
  • Όσπρια
  • Ξηροί καρποί
  • Ελαιόλαδο
  • Γαλακτοκομικά

Λίγες φορές την εβδομάδα:

  • Ψάρια
  • Πουλερικά
  • Αυγά
  • Γλυκά ( με μέτρο)

Λίγες φορές τον μήνα

  • Κρέας (έως 1 φορά την εβδομάδα το κόκκινο κρέας, προτιμώνται άπαχα κρέατα σε μικρές ποσότητες)

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ ΠΑΤΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΣΕΛΙΔΑ

Σελίδες: 1 2

Συντάκτης: Μαρία Βαγδούτη,

Influence:

Αρθρογράφος του flowmagazine.gr