Το instagram αποτελεί μία εφαρμογή που έχει τύχει ραγδαίας ανάπτυξης τα τελευταία χρόνια. Καθημερινά υπάρχουν πολλοί νέοι χρήστες και κάποιοι …
Τα μυστικά του σωστού influencer
Στην εποχή των κοινωνικών δικτύων, ο όρος “influencer” ακούγεται ολοένα και περισσότερο. Αν θέλουμε να γίνουμε και εμείς influencer, υπάρχουν οι σωστοί τρόποι.
Τι είναι ο influencer;
Η λέξη influencer προκύπτει από το αγγλικό ρήμα influence, το οποίο σημαίνει «επηρεάζω». Είναι απλό: κάποιος επηρεάζει άλλους να πάρουν το προϊόν που διαφημίζει λόγω της επιρροής που ασκεί αυτός που το προωθεί. Πρόκειται για έναν κλασικό τρόπο πειθούς στο μάρκετινγκ, ο οποίος απέκτησε τη δική του διάσταση στην εποχή των social media, ειδικά σε πλατφόρμες όπως το Instagram.
Επενδύουμε χρόνο στις σωστές πλατφόρμες
Αναλόγως με το κοινό στο οποίο απευθυνόμαστε, χρησιμοποιούμε τις κατάλληλες πλατφόρμες. Αυτό δεν εξαρτάται μόνο από την ηλικιακή ομάδα στην οποία θέλουμε να στραφούμε, αλλά από τα ενδιαφέροντά μας. Φροντίζουμε ώστε να δημοσιεύουμε τακτικά και να αποκτούμε τους κατάλληλους ακολούθους.
Μικροί και ρεαλιστικοί στόχοι
Ο σκοπός δεν είναι μόνο να αποκτήσουμε περισσότερους ακολούθους, αλλά να επικεντρωνόμαστε στην πρόοδο των δημοσιεύσεών μας από πλευράς σχολίων, κοινοποιήσεων και αποτελεσματικότητας. Το βασικό είναι να επικεντρωνόμαστε στην ποιότητα.
Η συνταγή της επιτυχίας
Είναι καλό να βλέπουμε τι είδους περιεχόμενο γίνεται viral και να δούμε τα μυστικά πίσω από τη δημοτικότητά του. Αυτό σημαίνει ότι μπορούμε να πετύχουμε και εμείς κάτι τέτοιο, αρκεί να δούμε αν ταιριάζει στο επιθυμητό κοινό.
Αξίες
Είναι καλό τόσο οι ακόλουθοι όσο και τα προϊόντα που προωθούμε να ταιριάζουν πλήρως με τις αξίες μας. Αυτό σημαίνει ότι αν είμαστε χορτοφάγοι και θέλουμε να προωθήσουμε αυτόν τον τρόπο ζωής, θα επιλέξουμε να προωθήσουμε καλλυντικά που δεν έχουν δοκιμαστεί σε ζώα.
Κρατάμε το ενδιαφέρον
Για να κρατήσουμε το ενδιαφέρον των ακολούθων μας, είναι καλό να βγάζουμε περιεχόμενο υψηλής ποιότητας. Αν έχουμε τα χρήματα, μπορούμε να βάλουμε επαγγελματίες να μας βοηθήσουν. Ωστόσο, αν δεν είμαστε ακόμα σε αυτό το στάδιο, υπάρχουν εφαρμογές όπως το Photoshop που διαθέτουν πολλά εργαλεία επεξεργασίας φωτογραφιών.
Αυθεντικότητα
Ο ανταγωνισμός είναι μεγάλος, οπότε θα πρέπει να διατηρούμε αυτό το στοιχείο που μας ξεχωρίζει σε σχέση με τους άλλους. Αυτό συνεπάγεται ότι το περιεχόμενο είναι πρωτότυπο και αντικατοπτρίζει την προσωπικότητά μας.
Σταθερότητα στην ποιότητα
Εκτός από τη σταθερότητα στη δημοσίευση νέου περιεχομένου, είναι καλό να διατηρούμε και την ποιότητα σε υψηλά επίπεδα. Αυτό σημαίνει ότι είναι καλό να έχουμε συγκεκριμένες ώρες και μέρες που δημοσιεύουμε νέο υλικό, ώστε να γνωρίζουν οι ακόλουθοί μας τι να περιμένουν, και να ανταποκρινόμαστε πλήρως στις ανάγκες των ακολούθων μας.
Κριτική
Είναι καλό να δεχόμαστε την κριτική των παρόντων ακολούθων μας και να τους ευχαριστούμε για τις προτάσεις τους. Επιπλέον, ας μη διστάσουμε να τους ζητήσουμε ιδέες για τα θέματα με τα οποία θα ήθελαν να ασχοληθούμε. Η επαφή με το κοινό ενισχύει ακόμα περισσότερο την επιρροή μας.
Μετάφραση από το αρχικό: Πηγή