Τα 10 καλύτερα superfoods για υγιή μαλλιά – Μέρος B

Συντάκτης: Ελεάννα Βλάχου

Influence:

Τα σαμπουάν, έλαια ή οποιαδήποτε άλλη εξωτερική θεραπεία δεν είναι τα μόνα που μπορούν να εγγυηθούν υγιή μαλλιά. Για τη συνολική υγεία των μαλλιών, πρέπει να βεβαιωθείτε ότι λαμβάνετε όλα τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά στη σωστή ποσότητα.

Στο πρώτο μέρος του άρθρου είδαμε πέντε superfoods που βοηθούν την υγεία των μαλλιών μας. Ας δούμε τα υπόλοιπα…

Σολομός

Τα ωμέγα-3 λιπαρά οξέα είναι εξαιρετικά σημαντικά θρεπτικά συστατικά τόσο για το σώμα όσο και για τα μαλλιά σας. Αλλά το σώμα σας δεν μπορεί να παράγει αυτά τα θρεπτικά συστατικά από μόνο του. Τα ψάρια είναι μια καλή πηγή ωμέγα-3 λιπαρών οξέων. Ειδικά ο σολομός. Τρώγοντας πιάτα που περιλαμβάνουν σολομό θα κρατήσετε τις ρίζες των μαλλιών σας υγιείς. Με τον τρόπο αυτό η πτώση των μαλλιών θα μειωθεί. Ένα άλλο πλεονέκτημα του σολομού είναι η διατήρηση της ενυδάτωσης του κεφαλιού που κάνει τα μαλλιά σας να φαίνονται εκπληκτικά.

Ξηροί καρποί

Η βιταμίνη Ε είναι μια θρεπτική ουσία που μπορεί να συμβάλει στη γενική υγεία του τριχωτού της κεφαλής. Είναι σημαντική στο να διατηρήσετε τα μαλλιά σας υγιή. Τα καρύδια αποτελούν καλό παράδειγμα τροφίμων με βιταμίνη Ε. Προσθέστε μερικά καρύδια στην καθημερινή διατροφή σας. Εξισορροπούν τη λιπαρότητα και βελτιώνουν την κυκλοφορία του αίματος στο τριχωτό της κεφαλής. Επιπλέον η κατανάλωση καρπών με κέλυφος συμβάλλει στην υγεία των τριχοθυλακίων σας. Όλα αυτά μπορούν να εγγυηθούν αισθητή βελτίωση στην ανάπτυξη των τριχών.

Σπανάκι

Ο σίδηρος είναι ένα από τα σημαντικότερα θρεπτικά συστατικά για ένα υγιές τριχωτό της κεφαλής. Το σπανάκι είναι μια καλή πηγή αυτής της θρεπτικής ουσίας. Η κατανάλωση επαρκούς ποσότητας σπανακιού οδηγεί σε υγιείς θύλακες τριχών. Με αυτόν τον τρόπο, θα μπορούσατε να δείτε ικανοποιητική βελτίωση στην ανάπτυξη των τριχών. Η παρουσία αντιοξειδωτικών στο σπανάκι επανορθώνει επίσης τη βλάβη των τριχών.

Αυγά

Υπάρχουν πολλά πράγματα που μπορούν να κάνουν τα μαλλιά σας ξηρά και εύθραυστα. Αλλά η έλλειψη πρωτεΐνης μπορεί να είναι ένας σημαντικός λόγος για μια τέτοια κατάσταση. Επειδή τα μαλλιά σας είναι κατασκευασμένα από πρωτεΐνες. Έτσι, η ανεπάρκεια πρωτεϊνών μπορεί να κάνει τα μαλλιά σας αδύναμα. Γι’ αυτό είναι σημαντικό να προσθέσετε τροφές πλούσιες σε πρωτεΐνες στη διατροφή σας. Όπως γνωρίζετε, το αυγό είναι ένα τέτοιο τρόφιμο πλούσιο σε πρωτεΐνες. Όχι μόνο ως τρόφιμο, η μάσκα αυγών μπορεί επίσης να βελτιώσει την υγεία και την ανάπτυξη των μαλλιών ενισχύοντας τη ρίζα τους.

Ινδικό φραγκοστάφυλο

Το ινδικό φραγκοστάφυλλο ή αμλα είναι σίγουρα μια σούπερ τροφή για να κρατάτε τα μαλλιά σας υγιή και λαμπερά. Υπάρχουν πολλά οφέλη για τα μαλλιά σας από τη χρήση λαδιού αμλα και την καθημερινή κατανάλωσή του. Το μασάζ του τριχωτού της κεφαλής σας με λάδι αμλα θα βελτιώσει την κυκλοφορία του αίματος και οι αντιβακτηριδιακές ιδιότητες του αμλα βοηθούν στην υγεία του τριχωτού της κεφαλής. Τόσο η απλή κατανάλωση αμλα όσο και η κατανάλωση χυμού αμλα έχουν επίσης απίστευτα οφέλη. Αυτός ο καρπός είναι μια καλή πηγή βιταμίνης C και αντιοξειδωτικών. Και τα δύο αυτά θρεπτικά συστατικά είναι απαραίτητα για να διατηρήσετε τα θυλάκια των τριχών σας υγιή και να αποφύγετε τη θραύση των μαλλιών.

Συντάκτης: Ελεάννα Βλάχου,

Influence:

Αρθρογράφος του flowmagazine.gr.