Τα 10 καλύτερα superfoods για υγιή μαλλιά – Μέρος Α

Συντάκτης: Ελεάννα Βλάχου

Influence:

Τα σαμπουάν, έλαια ή οποιαδήποτε άλλη εξωτερική θεραπεία δεν είναι τα μόνα που μπορούν να εγγυηθούν υγιή μαλλιά. Για τη συνολική υγεία των μαλλιών, πρέπει να βεβαιωθείτε ότι λαμβάνετε όλα τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά στη σωστή ποσότητα. Δείτε παρακάτω τη λίστα των 10 superfoods για υγιή μαλλιά.

Στρείδια

Ο ψευδάργυρος είναι ένα βασικό μέταλλο για να διατηρείτε τα μαλλιά σας υγιή. Η ανεπάρκεια ψευδαργύρου μπορεί να αποδυναμώσει το τριχωτό της κεφαλής αλλάζοντας τη δομή των τριχοθυλακίων. Αυτή η κατάσταση οδηγεί σε απώλεια μαλλιών. Η πιτυρίδα αποτελεί επίσης αποτέλεσμα της έλλειψης ψευδαργύρου. Τα στρείδια, τα οποία είναι πλούσια σε ψευδάργυρο, είναι η ιδανική λύση. Εάν αντιμετωπίζετε απώλεια μαλλιών, σκεφτείτε να προσθέσετε επαρκή ποσότητα στρειδιών στη διατροφή σας. Το βόειο κρέας, το σπανάκι, οι σπόροι σκουός και το αρνί είναι άλλα τρόφιμα πλούσια σε ψευδάργυρο.

Καρότα

Μπορεί να γνωρίζετε ήδη το όφελος του καρότου για το δέρμα σας. Αλλά γνωρίζετε ότι το καρότο είναι επίσης μια σούπερ τροφή για τα μαλλιά σας; Είναι μια πλούσια πηγή βιταμίνης Α, μια απαραίτητη θρεπτική ουσία για την ανάπτυξη των κυττάρων. Τρώγοντας ένα ωμό καρότο ή πίνοντας ένα ποτήρι χυμό καρότου τακτικά, μπορείτε να βοηθήσετε την ανάπτυξη των μαλλιών και να βελτιώσετε το πάχος τους. Μειώνει επίσης την πτώση των μαλλιών ενισχύοντας τις ρίζες.

Κανέλα

Η κανέλα είναι ένα μπαχαρικό με πολλά οφέλη για την υγεία. Το να κρατά τα μαλλιά σας υγιή είναι ένα από αυτά. Προσθέστε κανέλα στα φαγητά και τον καφέ σας. Αυτή η συνήθεια θα βελτιώσει την κυκλοφορία του αίματος στο τριχωτό της κεφαλής σας. Διατηρεί τα μαλλιά σας υγιή και επίσης προάγει την ανάπτυξη των τριχών.

Τρόφιμα ολικής άλεσης

Η ανεπάρκεια της βιοτίνης είναι ένας από τους λόγους για τα εύθραυστα μαλλιά. Είναι μια σημαντική βιταμίνη για την ανάπτυξη των μαλλιών. Οι ολόκληροι κόκκοι είναι μια καλή πηγή βιοτίνης. Το γάλα, το κρέας και το συκώτι είναι επίσης καλές πηγές βιοτίνης. Βεβαιωθείτε ότι τρώτε οποιαδήποτε από αυτά τα τρόφιμα σε καθημερινή βάση, έτσι ώστε να μην παρουσιάζονται προβλήματα στα μαλλιά σας.

Γκουάβα

Η βιταμίνη C είναι μια ζωτική θρεπτική ουσία για την ανάπτυξη και διατήρηση των μαλλιών σας. Η Γκουάβα είναι μια καλή πηγή βιταμίνης C. Το πορτοκάλι, η παπάγια και το ακτινίδιο είναι επίσης καλές πηγές βιταμίνης C. Όχι μόνο η γκουάβα αλλά και τα φύλλα γκουάβα είναι επίσης καλή λύση στα προβλήματα των μαλλιών σας. Ειδικά για την πτώση των μαλλιών. Οι αντιμικροβιακές και αντιοξειδωτικές ιδιότητες των φύλλων γκουάβα θα βελτιώσουν την υγεία του τριχωτού της κεφαλής και θα απομακρύνουν την πιτυρίδα. Έτσι, τόσο η ανάπτυξη όσο και το πάχος των τριχών βελτιώνονται σε σύντομο χρονικό διάστημα.

Στο δεύτερο μέρος του άρθρου θα δούμε πέντε ακόμα superfoods που βοηθούν την υγεία των μαλλιών μας…

Συντάκτης: Ελεάννα Βλάχου,

Influence:

Αρθρογράφος του flowmagazine.gr.