Συνήθειες και μυστικά που μειώνουν τις ρυτίδες

Συντάκτης: Saky Koulibaly

Η πάροδος του χρόνου επιφέρει αλλαγές συνολικά στη λειτουργία του οργανισμού. Οι κυριότερες από τις μεταβολές αυτές είναι η επιβράδυνση του μεταβολικού ρυθμού, η μείωση και η εξασθένιση της μυϊκής μάζας και η συρρίκνωση του δέρματος, η οποία γίνεται ορατή με την παρουσία των ρυτίδων, ο σχηματισμός των οποίων δεν είναι μόνον αποτέλεσμα της επίδρασης του χρόνου, αλλά και ενός συνόλου από συνήθειες.

Δεν μπορούμε, φυσικά να παρέμβουμε στο πέρασμα του χρόνου. Έχουμε όμως τη δυνατότητα να εγκαταλείψουμε συνήθειες επιβαρυντικές για την υγεία και τη νεότητα του δέρματος και να τις αντικαταστήσουμε με άλλες, ωφέλιμες για το δέρμα μας συνήθειες.

Βασική αιτία της εμφάνισης των ρυτίδων είναι η ανεπαρκής ενυδάτωση. Με την πάροδο του χρόνου, ο μεταβολικός ρυθμός των κυττάρων επιβραδύνεται, με αποτέλεσμα τα κύτταρα του δέρματος να έχουν υψηλότερη ανάγκη από ενυδάτωση προκειμένου να λειτουργούν κανονικά, ν’ αναδομούνται και να παράγουν κολλαγόνο και ελαστίνη, τις ουσίες που κάνουν το δέρμα σφριγηλό και ελαστικό.

Συνήθειες και μυστικά που μειώνουν τις ρυτίδες

Η πιο ευάλωτη περιοχή του προσώπου είναι το λεπτό δέρμα γύρω από τα μάτια. Εκεί είναι που, κατά κανόνα κάνουν την εμφάνισή τους οι πρώτες ρυτίδες. Επιπλέον, παράγοντες όπως είναι η διατροφή, ο ύπνος, η υπερβολική πρόσληψη ζάχαρης, το κάπνισμα και το αλκοόλ, επιδεινώνουν την ποιότητα και τη συχνότητα εμφάνισης των ρυτίδων. Υπάρχουν λοιπόν τρόποι ικανοί να αντισταθμίσουν την πρόωρη γήρανση του δέρματος:

  1. Μείωση της ζάχαρης: Η ζάχαρη αποτελεί εχθρό του κολλαγόνου, που είναι βασικός παράγοντας της σύστασης του δέρματος. Μία σοφή λοιπόν απόφαση είναι η μείωση της υπερβολικής δόσης της ζάχαρης από τη διατροφή.
  2. Βιολογική διατροφή: Αντίθετα, όσο μεγαλώνει, το δέρμα «διψάει», για βιταμίνες, μεταλλικά στοιχεία και πρωτεΐνες και αντιοξειδωτικά. Η ιδανικότερη πηγή των οποίων είναι η διατροφή που είναι πλούσια σε βιολογικά τρόφιμα, φρούτα και λαχανικά. Ακόμη και αν δεν τρώτε κρέας, οι ξηροί καρποί αποτελούν εξαιρετική πηγή πρωτεϊνών, βιταμινών και μεταλλικών στοιχείων.

(διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου στην επόμενη σελίδα)

Σελίδες: 1 2

Συντάκτης: Saky Koulibaly,

Influence:

Αρθρογράφος του flowmagazine.gr.