Συμβουλές για να βελτιώσετε την διάθεσή σας

Συντάκτης: Μαρία Βαγδούτη

Influence:

Είναι αυτονόητο ότι δεν γίνεται να είναι κανείς θετικός και αισιόδοξος σε καθημερινή βάση. Αν μην τι άλλο είναι πολύ δύσκολο να κατορθώσει κάποιος να διατηρεί θετική στάση στη ζωή του. Αλλά ακόμη και γι αυτούς που το επιτυγχάνουν θα υπάρξουν μέρες κατά τις οποίες μπορεί να είναι πεσμένοι. Σύμφωνα με τον ψυχολόγο Guy Winch και το παραμικρό γεγονός μπορεί να χαλάσει μία ημέρα και να καταστρέψει την διάθεσή μας. Σύμφωνα με μελέτες ψυχολογίας περίπου το 40% της ευτυχίας, που νιώθουμε καθημερινά, μπορεί να ελεγχτεί από  καθημερινές σκέψεις και ενέργειες, ενώ το υπόλοιπο είναι γενετικά προκαθορισμένο.

Υπάρχουν ορισμένα απλά βήματα που μπορούν να σε βοηθήσουν να βελτιώσεις προς το καλύτερο την ψυχολογική σου κατάσταση:

  1. Κρατήστε λίγο χρόνο της ημέρας σας για τον εαυτό σας. Είναι σημαντικό γα τον καθένα να αφιερώνει λίγο χρόνο, χωρίς περισπασμούς, σε αυτό που τον ευχαριστεί πραγματικά, ένα βιβλίο, μία τηλεοπτική εκπομπή ή ένα χαλαρωτικό μπάνιο. Δεν έχει σημασία ο τρόπος που περνάει τον ελεύθερο του χρόνο, σημασία έχει να υπάρχει αυτός ο προσωπικός χρόνος.
  2. Απολαύστε τον ήλιο. Αναμφίβολα έχετε ξανακούσει τις ευεργετικές ικανότητες του ήλιου, καθώς και τα διογκωμένα ποσοστά κατάθλιψης που προκαλεί η έλλειψη του. Ο ήλιος έχει την ιδιότητα να προκαλεί αίσθημα ευφορίας και ευχαρίστησης. Φροντίστε λοιπόν να τον απολαμβάνετε όσο μπορείτε, γι’ αυτό τον σκοπό ακόμη κι ένας πεντάλεπτος περίπατος είναι αρκετός.
  3. Ακούστε δυνατά την μουσική που σας αρέσει. Η μουσική στέλνει θετικά ερεθίσματα στον εγκέφαλο και δημιουργεί αίσθηση χαράς. Επιτρέψτε στον εαυτό σας για λίγα λεπτά την ημέρα να χαλαρώσει στους ήχους αγαπημένων σας κομματιών, που θα απελευθερώσει το στρες της ημέρας και θα σας απομακρύνει για λίγο από τα καθημερινά προβλήματα.

(διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου στην επόμενη σελίδα)

Σελίδες: 1 2

Συντάκτης: Μαρία Βαγδούτη,

Influence:

Αρθρογράφος του flowmagazine.gr