Σαλάτες για σωστή διατροφή και καλλίγραμμο σώμα

Συντάκτης: Flowmagazine

Για ένα όμορφο και καλλίγραμμο σώμα εντάξτε στο διατροφικό σας πλάνο, άφθονα φρούτα και λαχανικά. Είναι χαμηλά σε θερμίδες και παράλληλα κάνουν καλό στην υγεία μας.

Ο καλύτερος τρόπος για να προσθέσετε τα φρούτα και τα λαχανικά στη διατροφή σας, είναι αν τα απολαμβάνετε μέσα σε χορταστικές σαλάτες.

Βέβαια σαλάτες πλούσιες σε σάλτσες και κρέατα μπορούν να προσθέσουν ένα μεγάλο αριθμό θερμίδων σε αυτές, μην καθιστώντας τες πλέον την καλύτερη επιλογή σε μια διατροφή απώλειας βάρους. Βέβαια, από την άλλη, όταν τα αφαιρείτε όλα, ειδικά αυτά που σας παρέχουν πρωτεΐνη, μένετε με κάτι που δεν είναι πραγματικά ικανοποιητικό.

Επομένως, πώς μπορείτε να φτιάξετε μια σαλάτα που να είναι εξίσου χαμηλή σε θερμίδες και να ικανοποιήσει την πείνα σας; Παρακάτω είναι μερικές προτάσεις για τη δημιουργία των καλύτερων για την απώλεια βάρους.   

Η σάλτσα είναι ένα σημαντικό μέρος μιας σαλάτας που της δίνει υφή και γεύση. Απροσδόκητα, η καλύτερη σάλτσα για όσους κάνουν δίαιτα δεν είναι εκείνη χωρίς λιπαρά, αλλά αυτή με βάση το λάδι.

Οι ερευνητές έχουν ανακαλύψει ότι πολλά από τα θρεπτικά συστατικά που βρίσκονται στα πράσινα φυλλώδη λαχανικά είναι λιποδιαλυτές.

Έτσι, ο οργανισμός σας χρειάζεται κάποια λίπη ώστε να τα απορροφήσει. Οι σάλτσες χωρίς λιπαρά συχνά περιέχουν περισσότερη ζάχαρη.

Μια καλύτερη επιλογή θα ήταν να χρησιμοποιήσετε σάλτσα φτιαγμένη από ελαιόλαδο ή κραμβέλαιο.

Τα ακόρεστα λιπαρά οξέα κάνουν τη σαλάτα πιο ικανοποιητική και μπορούν να μειώσουν το λίπος γύρω από την κοιλιά σας. Πασπαλίστε με λίγο ξύδι βαλσάμικο στην κορυφή για επιπλέον ώθηση.

Μην μείνετε απλά με το σκέτο μαρούλι στη σαλάτα σας.

Διαφορετικοί τύποι λαχανικών παρέχουν διαφορετικά θρεπτικά συστατικά, επομένως ανακατέψτε τα για περισσότερα οφέλη. Ρίξτε μερικά φρέσκα βότανα που περιέχουν άφθονη γεύση και είναι επίσης μια πλούσια πηγή αντιοξειδωτικών.

Οι σαλάτες δεν χρειάζεται να είναι όλες πράσινες.

Μπορείτε να πασπαλίσετε με λίγο τριμμένο τυρί χαμηλών λιπαρών για επιπλέον γεύση και θρεπτικά συστατικά.

Το τυρί παρέχει ασβέστιο που βοηθά την απελευθέρωση του λίπους. Δοκιμάστε κάποια τριμμένη παρμεζάνα ή κασέρι για να κάνετε τη σαλάτα σας πιο ικανοποιητική.

Μπορείτε να προσθέσετε πρωτεΐνη στη σαλάτα σας.

Να διατηρείτε τις θερμίδες σε χαμηλό επίπεδο χρησιμοποιώντας λίγο ψητό σολομό ή στήθος κοτόπουλο. Αν δεν προτιμάτε το κρέας, μπορείτε να προσθέσετε τόφου ή μερικά φασόλια.

Προσθέστε διάφορα μη φυλλώδη λαχανικά και φρούτα.

Τα μούρα παρέχουν μια υγιεινή δόση αντιοξειδωτικών.

Οι πιπεριές έχουν νόστιμη γεύση και παρέχουν διαφορετικά θρεπτικά συστατικά. Πολλά από αυτά λειτουργούν ακόμη καλύτερα όταν συνδυάζονται με άλλα, επομένως ανακατέψτε τα φρούτα και τα λαχανικά στη σαλάτα σας.

Αποφύγετε την προσθήκη κρουτόν σε σαλάτες που έχουν χαμηλή περιεκτικότητα σε θρεπτικά συστατικά. Αυτοί οι απλοί υδατάνθρακες μπορούν να αυξήσουν τα επίπεδα του σακχάρου στο αίμα σας.

Αν θέλετε για τραγάνισμα, ρίξτε λίγους ξηρούς καρπούς ή σπόρους που παρέχουν καλό λίπος και πρωτεΐνες.

Οι σαλάτες για το αδυνάτισμα δεν χρειάζεται να είναι βαρετές. Δοκιμάστε κάποιες από τις παραπάνω ιδέες και δημιουργήστε την πιο νόστιμη που να είναι ταιριαστή στα γούστα σας.  

Πηγή: anew.gr

Συντάκτης: Flowmagazine,

Influence:

Ο στόχος του flowmagazine.gr είναι να προβάλλει τις θετικές ιδέες, δράσεις και πληροφορίες από την Ελλάδα και τον κόσμο…