Το site Wealth Dynamics προσφέρει το ιδανικό test για επιχειρηματίες που επιδιώκουν να κατακτήσουν τον χώρο της επιχειρηματικότητας και του …
Πώς να χτίσεις credibility ως επαγγελματίας
Η αξιοπιστία που θα εμπνέεις ως επαγγελματίας είναι ένα από τα μυστικά μιας επιτυχημένης επιχείρησης. Ποια είναι τα σημεία που πρέπει να προσέξεις για να το πετύχεις και ποια είναι τα μικρά «μυστικά»;
Το περιεχόμενο είναι ο καλύτερος τρόπος για να χτίσεις την αξιοπιστία της εταιρείας σου σε οποιαδήποτε αγορά. Δημιουργώντας περιεχόμενο με νόημα που προκαλεί σκέψεις, χτίζεις μια γέφυρα ώστε να πουλήσεις αργότερα τις υπηρεσίες σου. Οι ιστορίες που περιβάλλουν την εταιρεία σου είναι το ανταγωνιστικό σου πλεονέκτημα. Είναι εξαιρετικά σημαντικό να επιτρέπεις στους καταναλωτές σου να λένε την ιστορία σου. Οι άνθρωποι που αγαπούν αυτό που κάνεις και οι άνθρωποι που εξυπηρετείςείναι οι καλύτεροι για να λένε την ιστορία της εταιρείας σου.
Ιστοσελίδα και επιχείρηση
Σήμερα όλο και περισσότεροι άνθρωποι σερφάρουν στο διαδίκτυο για να βρουν πράγματα που χρειάζονται, με προτίμηση στις τοπικές επιχειρήσεις. Μπορείς να το εκμεταλλευτείς, λοιπόν, στο έπακρο και να δημιουργήσεις μία ιστοσελίδα που θα προβάλει την επιχείρησή σου όσο το δυνατόν καλύτερα στο κοινό.
- Φρόντισε οι πληροφορίες σου να είναι έγκυρες. Πόσο ενοχλητικό είναι όταν τελικά κάποιος έχει βρει ένα καλό online store και συνειδητοποιεί πως η διεύθυνση της επιχείρησης είναι λάθος καταχωρημένη; Δεν είναι μόνο οι πελάτες που δεν αρέσκονται στην ασυνέπεια αλλά και οι μηχανές αναζήτησης. Για αυτό λοιπόν φροντίζεις να έχεις πάντα σωστά ενημερωμένη την ιστοσελίδα σου.
- Κάνε την ιστοσελίδα σου mobile-friendly. Οι αναζητήσεις σε κινητά έχουν ήδη ξεπεράσει κατά πολύ εκείνες των ηλεκτρονικών υπολογιστών. Αυτό βέβαια δεν αποτελεί έκπληξη καθώς η χρήση του κινητού είναι σαφώς πιο εύκολη και οι απαντήσεις που αναζητάει κάποιος πιο άμεσες. Βελτιστοποίησε, λοιπόν, την ιστοσελίδα σου έτσι ώστε να είναι φιλική προς τις κινητές συσκευές.
- Ενίσχυσε το περιεχόμενο της ιστοσελίδας σου. Το λεγόμενο cross-linking είναι μια μέθοδος βελτιστοποίησης που αυξάνει το «κύρος» της ιστοσελίδας σου. Είναι μια αρκετά παλιά μέθοδος ωστόσο πολύ δημοφιλής και αποτελεσματική, βοηθώντας σε να βελτιώσεις την κατάταξη της ιστοσελίδας σου. Το μόνο που πρέπει να κάνεις είναι να συνδέσεις μία σελίδα με σχετικό περιεχόμενο, με τη δική σου.
- Χρησιμοποίησε τις υπηρεσίες της Google. Παραδείγματα όπως το GooglePlaces, GoogleLocal και GoogleMaps θα σε βοηθήσουν να εμφανίζεσαι στην αναζήτηση του Google και να δείξεις ότι η επιχείρησή σου είναι ανοιχτή, το ωράριο λειτουργίας της και τις οδηγίες μετάβασης σε αυτήν.
Επιχείρηση και social media
Τα socialmedia είναι ένα από τα πιο διαδεδομένα πλέον μέσα για να προβάλεις την επιχείρησή σου. Αν το κάνεις με τον σωστό τρόπο σίγουρα θα δεις μεγαλύτερο κόσμο που θα θέλει να χρησιμοποιήσει το προϊόν σου ή τις υπηρεσίες σου.
Διαφάνεια
Διαφάνεια είναι το να είσαι ανθρώπινος ως brand. Χρησιμοποίησε εργαζομένους και πελάτες για να μοιραστούν και να πουν την ιστορία της εταιρείας σου.
Influencers
Τα άτομα που ασκούν επιρροή είναι εξαιρετικά σημαντικά στο χτίσιμο αξιοπιστίας στα socialmedia. Ανάλογα με τα άτομα που επιλέγεις να χρησιμοποιήσεις ως influencers, αυτομάτως διαμορφώνεις και την εικόνα της επιχείρησής σου. Καλό είναι, λοιπόν, να τους επιλέγεις προσεκτικά και το δικό τους target group να συνάδει με το δικό σου.
Ανταπόδοση
Εάν κάποιος σε βοηθά να μοιραστείς πληροφορίες ή αποφασίζει να κάνει share ή retweet κάποια ανάρτηση, μην ξεχάσεις να τον ευχαριστήσεις. Σε βοηθούν να γίνεις γνωστός. Η ανταπόδοση είναι και θέμα καλών σχέσεων αλλά διαμορφώνει και μια καλύτερη εικόνα στο κοινό σου. Προσπάθησε να αξιοποιείς όσο το δυνατόν περισσότερο τους ανθρώπους που σε βοηθούν.
Ευκαιρίες για τα μέλη
Ένας τρόπος για μια εταιρεία να χάσει την αξιοπιστία της με το κοινό της είναι απλώς να του κάνει σπαμ με «ευκαιρίες» να αγοράσει ένα προϊόν ή μια υπηρεσία χωρίς να προσφέρει καμία αξία. Αυτή η αξία μπορεί να έχει διάφορες μορφές, αλλά πρέπει να είναι σχεδιασμένη να διδάσκει, να διασκεδάζει, να πυροδοτεί συζητήσεις και να κερδίζει ειλικρινές αντιδράσεις.