Το LinkedIn αλλάζει… υπέρ όσων κυνηγούν την επαγγελματική τους τύχη! Το νέο προφίλ θα φέρει στην επιφάνεια καινούριους τρόπους για …
Πώς να ενεργοποιήσεις και να χρησιμοποιήσεις τα βασικά εργαλεία του LinkedIn
Το LinkedIn προσφέρει μια σειρά από εργαλεία που μπορούν να βοηθήσουν τους επαγγελματίες να ενισχύσουν την προβολή τους, να δημιουργήσουν περιεχόμενο και να δικτυωθούν αποτελεσματικά.
Ακολουθούν οδηγίες για την ενεργοποίηση και χρήση των βασικών αυτών εργαλείων.
Creator mode: Ενεργοποίηση και χρήση
Το Creator Mode είναι μια λειτουργία που επιτρέπει στους χρήστες να αναδείξουν την εξειδίκευσή τους και να δημιουργήσουν περιεχόμενο για το κοινό τους.
Για να το ενεργοποιήσεις, μεταβαίνεις στο προφίλ σου, πατάς στο “Me” και επιλέγεις “View Profile”. Κάνεις κύλιση μέχρι την ενότητα “Resources” και πατάς στο “Creator Mode: Off”.
Εμφανίζεται ένα παράθυρο προεπισκόπησης και συνεχίζεις πατώντας “Next”. Επιλέγεις έως και πέντε θέματα (hashtags) που αντιπροσωπεύουν την εξειδίκευσή σου και πατάς “Done”.
Με την ενεργοποίηση του Creator Mode, το κουμπί “Σύνδεση” μετατρέπεται σε “Ακολούθηση”, και μπορείς να προσθέσεις hashtags σχετικών θεμάτων με τα οποία ασχολείσαι, ενισχύοντας έτσι τη στοχευμένη σου προβολή.
LinkedIn newsletters: Δημιουργία και διαχείριση
Τα LinkedIn Newsletters επιτρέπουν στους χρήστες να μοιράζονται τακτικά περιεχόμενο με τους συνδρομητές τους.
Για να δημιουργήσεις newsletter, πατάς “Write article”, στη συνέχεια επιλέγεις “Create newsletter” και συμπληρώνεις τις βασικές πληροφορίες όπως τίτλος, περιγραφή, συχνότητα, λογότυπο. Πατάς “Done” και ξεκινάς τη δημοσίευση του περιεχομένου σου.
Για να αποκτήσεις πρόσβαση στο εργαλείο, χρειάζεσαι τουλάχιστον 150 ακόλουθους ή συνδέσεις και ιστορικό δημοσίευσης πρωτότυπου περιεχομένου που συμμορφώνεται με τις πολιτικές του LinkedIn.
LinkedIn audio events: Δημιουργία και φιλοξενία
Τα LinkedIn Audio Events επιτρέπουν στους χρήστες να φιλοξενούν ζωντανές ηχητικές συνομιλίες με το επαγγελματικό τους κοινό.
Για να δημιουργήσεις ένα Audio Event, πατάς “Start a post” και από το μενού επιλέγεις “Create an event”. Συμπληρώνεις τις πληροφορίες του συμβάντος, όπως τίτλο, περιγραφή, ημερομηνία και ώρα, και επιλέγεις “Audio Event” ως μορφή. Στη συνέχεια, κοινοποιείς το συμβάν στο κοινό σου.
Τα Audio Events μπορούν να διαρκέσουν από 15 λεπτά έως 3 ώρες και είναι διαθέσιμα και σε κινητές συσκευές και σε υπολογιστές.
Collaborative articles: Συμμετοχή και συμβολή
Τα Collaborative Articles είναι άρθρα που δημοσιεύονται από το LinkedIn με προσθήκες από μέλη της κοινότητας.
Για να συμμετάσχεις, επισκέπτεσαι τις σελίδες δεξιοτήτων του LinkedIn, βρίσκεις άρθρα που σχετίζονται με το αντικείμενό σου και επιλέγεις “Add your perspective”.
Μπορείς να γράψεις τη δική σου συνεισφορά, φροντίζοντας να είναι σαφής, σύντομη και εμπεριστατωμένη. Η συμμετοχή σου ενισχύει τη φήμη σου και προβάλλει την εξειδίκευσή σου.