Πρόγραμμα για κομποστοποίηση στο δήμο Αγ. Δημητρίου
Η σωστή διαχείριση των απορριμμάτων μας αποτελεί ένα από τα στοιχήματα μια σύγχρονης και περιβαλλοντικά ευαισθητοποιημένης κοινωνίας. Οι δήμοι της χώρας καταβάλλουν τις δικές τους προσπάθειες για τη σωστή ανακύκλωση των σκουπιδιών, ενώ μια από τις τελευταίες πρωτοβουλίες της τοπικής αυτοδιοίκησης είναι η κομποστοποίηση. Ο δήμος Αγ. Δημητρίου, προχώρησε σε μια σημαντική κίνηση, εφαρμόζοντας πιλοτικό πρόγραμμα με κάδους κομποστοποίησης.
Συγκεκριμένα, θα διατεθούν κάδοι κομποστοποίησης, δωρεάν στους ενδιαφερόμενους δημότες για την προσωπική τους χρήση. Στους υποψήφιους κατόχους, θα δοθεί ένα ηλεκτρονικό φυλλάδιο, όπου αναφέρει τα βασικά βήματα κομποστοποίησης, υλικά που μπορούν να κομποστοποιηθούν αλλά και όσα δεν είναι κατάλληλα. Εκτός αυτού, θα τους παρέχεται και ενημέρωση για τα είδη των κάδων για την παραγωγή κομπόστ αλλά και για τα μέρη, που μπορούν να τοποθετηθούν.
Ο δήμος με την κίνηση αυτή, στοχεύει στα λιγότερα δυνατά απορρίμματα στους συμβατικούς κάδους και κατ’ επέκταση, την ελαχιστοποίηση των δυσάρεστων οσμών και των εστιών μόλυνσης κοντά σε κατοικίες. Σημαντική επίσης είναι και η μείωση του κόστους, συλλογής των σκουπιδιών, ενώ οι πολίτες θα έχουν τη δυνατότητα από το παραγόμενο κόμποστ των κάδων, να βελτιώσουν την ποιότητα του κήπου και των φυτών τους, καθώς πρόκειται για ένα άρτιο λίπασμα.
Οι δημότες που ενδιαφέρονται να συμμετάσχουν στο πρόγραμμα μπορούν να υποβάλλουν αιτήσεις στα τοπικά γραφεία έως τις 21.12.2012.



























