Πώς βοηθάει η Ενσυνειδητότητα στη ζωή και στην εργασία μας

Συντάκτης: Κωνσταντία Πάλλα, Life & Βusiness Coach

Η Ενσυνειδητότητα είναι μια κατάσταση ενεργητικής και ανοιχτής προσοχής στο παρόν. Όταν προσέχετε και παρατηρείτε τις σκέψεις και τα συναισθήματά σας από απόσταση, χωρίς να τα κρίνετε. Αντί να αφήσετε τη ζωή σας να περνάει, η ενσυνειδητότητα σημαίνει να ζείτε τη στιγμή με απόλυτη επίγνωση και προσήλωση.

Πώς μπορεί να σας βοηθήσει η ενσυνειδητότητα;

Η έρευνα υποδηλώνει ότι η ενσυνειδητότητα έχει τη δυνατότητα να βοηθήσει τους ανθρώπους που επιδιώκουν ποικίλους στόχους, συμπεριλαμβανομένης της ρύθμισης του άγχους και της αντιμετώπισης του σωματικού πόνου, καθώς και την αύξηση της αποτελεσματικότητας στην εργασία ή το σχολείο και στις σχέσεις.

Πώς λειτουργεί η ενσυνειδητότητα;

Τα στοιχεία λένε ότι η ενσυνειδητότητα συνδέεται με αλλαγές τόσο στον εγκέφαλο, όσο και στην παραγωγή ορμονών και άλλων χημικών ουσιών που επηρεάζουν τη φυσική μας υγεία.

Παρακάτω θα δείτε ενδεικτικά κάποιους τρόπους με τους οποίους μπορείτε να είστε συγκεντρωμένοι στην παρούσα στιγμή, στο τώρα, με απόλυτη προσήλωση, για να κάνετε το καλύτερο δυνατό κατά τη διάρκεια μιας πολυάσχολης ημέρας.

Να είστε συνειδητά παρόντες

Όταν είστε συνειδητά παρόντες στην εργασία, γνωρίζετε δύο πτυχές της εμπειρίας σας, τι συμβαίνει γύρω σας και τι συμβαίνει μέσα σας. Για να είστε προσεκτικοί στην εργασία σημαίνει να είστε συνειδητά παρόντες σε αυτό που κάνετε ενώ το κάνετε, καθώς και να διαχειρίζεστε την ψυχική και συναισθηματική σας κατάσταση.

Χρησιμοποιήστε σύντομες ασκήσεις ενσυνειδητότητας στην εργασία

Οι ασκήσεις ενσυνειδητότητας εκπαιδεύουν το μυαλό σας για να είστε πιο προσεκτικοί. Οι ασκήσεις ενσυνειδητότητας μπορούν να είναι τόσο σύντομες όσο θέλετε. Ακόμη και ένα λεπτό συνειδητής σύνδεσης με μία από τις αισθήσεις σας μπορεί να χαρακτηριστεί ως μια προσεκτική άσκηση. Δεν χρειάζεται να κλείνετε τα μάτια σας. Δεν χρειάζεται καν να καθίσετε. Να είστε δημιουργικοί σχετικά με την εύρεση των σωστών ασκήσεων κατά τη διάρκεια της ημέρας για να εξασκηθείτε στις ασκήσεις ευαισθητοποίησης. Σε περιόδους υπερβολικής πίεσης στην εργασία, η άσκηση μιας σύντομης άσκησης προσοχής μπορεί να είναι σωτήρια.

Συντάκτης: Κωνσταντία Πάλλα, Life & Βusiness Coach

Influence:

Αρθρογράφος του flowmagazine.gr.