Πώς τα social media διαφημίζουν προϊόντα «από στόμα σε στόμα»!

Συντάκτης: Σταματία Καλλιβωκά

Πώς χρησιμοποιούν οι επιχειρήσεις την εξατομικευμένη προσέγγιση, έτσι ώστε να προσεγγίσουν το κοινό τους.

Πώς το «από στόμα σε στόμα» έφτασε στο ίντερνετ;

Εδώ και χρόνια η επικοινωνία επιτυγχάνεται “από στόμα σε στόμα”. Πομποί και δέκτες, μηνύματα και σκοποί, σε διαπροσωπικό αλλά και σε επιχειρηματικό επίπεδο, αξιοποιούσαν και συνεχίζουν να αξιοποιούν την τεχνική WOM (word of mouth), ώστε να προωθήσουν τους σκοπούς τους, να επηρεάσουν ή να δεχθούν επιρροή.

Πλέον, στα χρόνια του διαδικτύου, θεωρείται προσόν το να είναι κανείς γνώστης μέσων και τεχνικών του ιστού και ιδίως, των social media. Οι επιχειρηματίες το γνωρίζουν αυτό καλά, και για αυτό τον λόγο χρησιμοποιούν το WOM έτσι ώστε να αλληλεπιδράσουν με το κοινό τους και να προβάλλουν το προϊόν τους. Η διάδοση “από στόμα σε στόμα” μπορεί να ωθήσει τους αναμενόμενους πελάτες σε μία συγκεκριμένη κατεύθυνση: σε εκείνη του ενδιαφέροντος για ό,τι λανσάρει ο εκάστοτε οργανισμός.

Μέσω της έμφασης στο συναίσθημα, της δυνατότητας επιλογής και της αξιολόγησης/ ανατροφοδότησης, κάθε επιχείρηση αποστέλλει μηνύματα με έμμεσο τρόπο και με μικρή διάρκεια εμφάνισης.

Πώς τα social media διαφημίζουν προϊόντα «από στόμα σε στόμα»!

Αυτά με τη σειρά τους, στηρίζονται στην ανάγκη του ανθρώπου για επικοινωνία (Μέσα), για αποδοχή, έκφραση, συνεργασία, κατάκτησης του αισθήματος του ανήκειν (Κοινωνικής) αλλά και στις τάσεις της σύγχρονης εποχής για επαφή με την τεχνολογία (Δικτύωσης).

Οι νέοι ρυθμοί ζωής, βασίζονται στο τρίπτυχο ταχύτητα, συντομία, σκοποί. Μέσο του σύγχρονου καταναλωτή, το διαδίκτυο. Κάπως έτσι λοιπόν, προκύπτει το eWOM.

Ας ξεκινήσουμε όμως από την παραδοχή πως έχουν πλέον αναπτυχθεί νέοι τρόποι επικοινωνίας μέσω των sites, των blogs,των wikis, των chat, των forums, και των social media, τα οποία στις μέρες μας παρουσιάζουν μία άνοδο στην προτίμηση του κοινού. Μέσω της επιχειρηματολογίας που γίνεται στα social media για επίκαιρα ζητήματα, καλύπτεται μία ευρεία γκάμα των πτυχών της καθημερινότητας του χρήστη εν έτει 2018, σε επίπεδο κοινωνικοποίησης αλλά και επαγγελματικού προσανατολισμού.

Τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης όμως, χρησιμοποιούνται και ως εργαλεία των διαφόρων οργανισμών, για να προβάλλουν τα προϊόντα τους στους καταναλωτές γρήγορα, άμεσα, συγκεκριμένα.

(διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου στην επόμενη σελίδα)

Σελίδες: 1 2

Συντάκτης: Σταματία Καλλιβωκά,

Influence:

Αρθρογράφος του flowmagazine.gr