Πώς να πολεμήσετε το άσθμα με τις κατάλληλες τροφές

Συντάκτης: Θωμάς Κυργιόπουλος

Το άσθμα είναι μία πάθηση που αφορά στο αναπνευστικό σύστημα. Η ασθένεια αυτή προκαλεί μια δυσκολία στην αναπνοή. Πέρα από την φαρμακευτική αγωγή  η οποία θα δοθεί από έναν επαγγελματία υγείας, υπάρχουν και κάποια πράγματα  που μπορούμε μέσα στην καθημερινότητά μας να τα προσέξουμε, ώστε να πολεμήσουμε τις συνέπειες του άσθματος.

Πρώτα απ’ όλα η διατροφή μας. Υπάρχουν κάποιες τροφές που μπορούν να βοηθήσουν στην καταπολέμηση του άσθματος. Ας δούμε ποιες είναι αυτές…

  1. Αβοκάντο

Αποτελεί μία πολύ καλή τροφή ιδιαίτερα για άνθρωπος που υποφέρουν από άσθμα, το οποίο σχετίζεται με αλλεργία στα καρύδια.

  1. Μπρόκολο

Η κατανάλωση του συγκεκριμένου λαχανικού βοηθά στην αποφυγή δημιουργίας φλεγμονών στις αναπνευστικές οδούς.

  1. Μήλα

Τα μήλα λόγω της περιεκτικότητάς τους σε βιοφλαβονοειδή, που δρουν σαν πολύ καλά αντιφλεγμονώδη για τις αναπνευστικές οδούς, αλλά επίσης και ως αντιισταμινικά, βοηθούν στην καταπολέμηση του άσθματος.

  1. Μπανάνα

Η μπανάνα περιέχει πυριδοξίνη, δηλαδή βιταμίνη Β6 . Έχει την ιδιότητα να χαλαρώνει τον βρογχικό μυ.

  1. Τζίντζερ

Περιέχει αντιφλεγμονώδεις ουσίες οι οποίες μπορούν να θεραπεύσουν το άσθμα.

  1. Σπανάκι

Περιέχει πολλά θρεπτικά συστατικά και βιταμίνες που είναι απολύτως απαραίτητα για την εύρυθμη λειτουργία του σώματός μας.

  1. Δενδρολίβανο

Έχει αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες και περιέχει πολλά αντιοξειδωτικά. Έχει τη δυνατότητα να διατηρεί τις αναπνευστικές οδούς ανοιχτές.

  1. Ηλιόσποροι

Περιέχουν πολλά θρεπτικά συστατικά, ανάμεσά τους βιταμίνη Ε, κάλιο και μαγνήσιο.

  1. Μέντα

Έχει διάφορες ιδιότητες που απελευθερώνουν τις αναπνευστικές οδούς. Με αυτό τον τρόπο βοηθά τους ανθρώπους που πάσχουν από άσθμα.

  1. Βιταμίνη C

Η βιταμίνη αυτή έχει σημαντικά οφέλη για το αναπνευστικό σύστημα, καθώς και εξαιρετικά αντισηπτικά αποτελέσματα.

Πέρα από την σωστή διατροφή που παίζει σημαντικότατο ρόλο στην χαλάρωση των συμπτωμάτων του άσθματος, απαραίτητη είναι η άσκηση σε καθημερινή βάση και η διακοπή ορισμένων κακών συνηθειών όπως το κάπνισμα, η κατανάλωση αλκοόλ και η κατανάλωση  τροφών με πολλά λιπαρά.

Συντάκτης: Θωμάς Κυργιόπουλος,

Influence:

Αρθρογράφος του flowmagazine.gr