Πώς να μην χάνεις την ψυχραιμία σου στη δουλειά

Συντάκτης: Flowmagazine

Η δουλειά μπορεί να είναι αγχωτική, ειδικά αν βρίσκεστε σε διοικητική θέση ή σε έναν τομέα με πολλές ευθύνες. Το τελευταίο πράγμα που θέλετε να συμβεί είναι η ιδιοσυγκρασία σας να καταστρέψει μια σχέση, να σας κοστίσει τη δουλειά σας ή να βλάψει τη φήμη του εαυτού σας και της επιχείρησής σας.

Ακόμα κι αν δεν έχετε προβλήματα διαχείρισης θυμού, θα πρέπει να λάβετε τις απαραίτητες προφυλάξεις, ώστε να διατηρείτε πάντα την ψυχραιμία σας. Οι παρακάτω συμβουλές θα σας βοηθήσουν να ρυθμίσετε τα συναισθήματά σας έτσι ώστε να μην θέτουν σε κίνδυνο τη δουλειά σας, την εικόνα σας ή την αυτοεκτίμησή σας.

  1. Δώστε στον εαυτό σας Buffer Time

Η διατήρηση της ψυχραιμίας σας στη δουλειά ξεκινά με τον προγραμματισμό σας. Τα υψηλά επίπεδα άγχους θα είναι η πτώση σας, αλλά υπάρχουν μέτρα που μπορείτε να λάβετε για να αποτρέψετε τον εαυτό σας από το να εκραγεί. Ο χρόνος buffer είναι ο αφανής ήρωας του προσεκτικού προγραμματισμού.

Αντί να προγραμματίζετε κάθε ραντεβού και συνάντηση ανά ώρα, αφιερώστε λίγο χρόνο στον εαυτό σας ανάμεσα σε κάθε χρονική δέσμευση. Αυτός ο χρόνος θα είναι χρήσιμος όταν οι συσκέψεις διαρκούν πολύ ή όταν οι απροσδόκητες περιστάσεις κάνουν το πρόγραμμά σας να αλλάξει. Επιπλέον, ένα buffer θα σας εμποδίσει να πανικοβληθείτε μεταξύ των συναντήσεων, καθώς γνωρίζετε ότι έχετε κάποια ευελιξία για να μεταβείτε από τη μία δέσμευση στη άλλην.

  1. Ασκηθείτε στον διαλογισμό και τη βαθιά αναπνοή

Ένα από τα καλύτερα πράγματα που μπορείτε να κάνετε είναι να σταματήσετε ό,τι κάνετε και να πάρετε μερικές βαθιές αναπνοές. Οι αργές, βαθιές αναπνοές σας βοηθούν να επιβραδύνετε το μυαλό σας και να σκέφτεστε πιο καθαρά. Τόσα λάθη γίνονται βιαστικά ενώ τα συναισθήματα είναι στα ύψη.

Μπορείτε να μάθετε πολλές ασκήσεις αναπνοής, αλλά το πιο σημαντικό πράγμα που πρέπει να κάνετε είναι να μειώσετε τον καρδιακό σας ρυθμό και να αποφύγετε τυχόν αρνητικές σκέψεις που κάνετε. 

Ο διαλογισμός λειτουργεί παρόμοια, χρησιμοποιώντας συχνά ασκήσεις αναπνοής ως μέρος μιας ρουτίνας. Επιπλέον, ο διαλογισμός προσθέτει λέξεις επιβεβαίωσης, μάντρα και άλλα πνευματικά κόλπα για να επαναφέρετε την ψυχική σας υγεία.

  1. Κάντε ένα διάλειμμα

Όπου μια γρήγορη συνεδρία βαθιάς αναπνοής και διαλογισμού αποτυγχάνει, ένα μικρό διάλειμμα μπορεί να κάνει τη διαφορά. Αν και είναι αξιοθαύμαστο να έχεις μια εργασιακή ηθική που απλά δεν θα σταματήσει, δεν είναι ντροπή να κάνεις περιοδικά διαλείμματα όλη την ημέρα.

Κάνοντας μερικά διαλείμματα 10-15 λεπτών και ένα αξιοπρεπές γεύμα βοηθά στη μείωση της εξουθένωσης και διασφαλίζει ότι έχετε την ενέργεια να είστε παραγωγικοί σε όλη τη βάρδια σας.

Πηγή

Συντάκτης: Flowmagazine,

Influence:

Ο στόχος του flowmagazine.gr είναι να προβάλλει τις θετικές ιδέες, δράσεις και πληροφορίες από την Ελλάδα και τον κόσμο…