Ποιος είναι ο σωστός τρόπος να κουβαλάμε βάρη

Συντάκτης: Θωμάς Κυργιόπουλος

Ο ακατάλληλος τρόπος με τον οποίο σηκώνουμε ένα βάρος είναι αιτία πρόκλησης πολλών προβλημάτων υγείας  όπως οσφυαλγία, τραυματισμοί και άλλα προβλήματα. Όταν σηκώνουμε ένα βάρος ή απλά σκύβουμε  με την σωστή τεχνική  είμαστε ασφαλείς διότι η μέση μας δέχεται όσον το δυνατόν λιγότερα φορτία.

Υπάρχει λοιπόν μια τεχνική ασφαλούς άρσης η οποία είναι πολύ σημαντική γιατί αποτελεί ευκαιρία για να γυμναστούν οι μύες των μηρών και των γλουτών με αποτέλεσμα  μια καλύτερη στάση σώματος και να καίμε περισσότερες θερμίδες. Ο σωστός τρόπος είναι  ο ακόλουθος:

-Πλησιάζουμε  με το σώμα μας όσο πιο πολύ μπορούμε το αντικείμενο που θα σηκώσουμε.

-Διατηρούμε το άνοιγμα των ποδιών μας ίσα στο άνοιγμα των ώμων μας για να είμαστε  σταθεροί κατά τη διάρκεια της άρσης

-Λυγίζουμε τα γόνατά μας, καθώς διατηρούμε τη σπονδυλική στήλη μας ευθεία

-Δεν αλλάζουμε τη θέση της σπονδυλικής μας στήλης κατά τη διάρκεια όλης αυτής της διαδικασίας

Δεν σηκώνουμε ποτέ κάτι υπερβολικά βαρύ. Πάντα ζητάμε την βοήθεια κάποιου

-Προσπαθούμε να ελαχιστοποιήσουμε την απόσταση κατά τη διάρκεια αυτής της διαδικασίας.

-Στην περίπτωση που το βάρος που θέλουμε να σηκώσουμε μπορεί να τμηματοποιηθεί, είναι σαφώς προτιμότερη η τμηματική μεταφορά.

Τέλος ΠΟΤΕ δεν σηκώνουμε ένα βάρος που μας προκαλεί τον οποιοδήποτε πόνο.

Αν  ακολουθήσουμε  τις παραπάνω οδηγίες που δίνουν οι ειδικοί, θα είμαστε ασφαλείς και δεν θα αντιμετωπίσουμε πόνους στην μέση μας.

Συντάκτης: Θωμάς Κυργιόπουλος,

Influence:

Αρθρογράφος του flowmagazine.gr