Ποιες τροφές αυξάνουν τη λίμπιντο

Συντάκτης: Κωστής Λεβέντης

Συμβαίνει σε κάθε ζευγάρι, ακόμη και σε εκείνα που ξεκίνησαν κάνοντας παθιασμένο έρωτα σε καθημερινή βάση. Ξαφνικά, το πάθος μαραίνεται, η διάθεση για σεξ ξεθυμαίνει. Είναι φυσιολογική η εξέλιξη μιας «νηνεμίας» στη σεξουαλική ζωή των ζευγαριών. Το στρες, τα προβλήματα της καθημερινότητας, οι οικογενειακές υποχρεώσεις, είναι όλα αυτά που «ενοχοποιούν» την έλλειψη όρεξης για έναν όμορφο, ορμητικό έρωτα.

Ας αναρωτηθούμε λοιπόν, πως θα μπορούσαμε να βελτιώσουμε τη κατάσταση, εύκολα και με φυσικό τρόπο. Το κυριότερο είναι να αλλάξουμε την νοοτροπία μας και να έχουμε περισσότερο αυθορμητισμό στη ζωή μας. Δεύτερον, με την κατανάλωση τροφίμων που θα αυξήσει φυσικά τη σεξουαλική ορμή και γενικότερα την υγεία και φυσική κατάσταση μας. Παρακάτω σας παραθέτουμε μια σύντομη λίστα από 8 τρόφιμα που θα σας βοηθήσουν να βάλετε ξανά το καλό σεξ στη ζωή σας.

Θαλασσινά

Θα έχετε φυσικά ακούσει για τα αφροδισιακά στρείδια. Χαρακτηρίζονται έτσι, λόγω της υψηλής περιεκτικότητάς τους σε ψευδάργυρο, ο οποίος είναι απαραίτητος για τη σεξουαλική υγεία και αναπαραγωγή. Ωστόσο, τι γίνεται με τα άλλα θαλασσινά; Τα λιπαρά ψάρια, όπως η ρέγγα και ο σολομός περιέχουν ωμέγα-3 λιπαρά οξέα, τα οποία διατηρούν υγιή την καρδιά και προστατεύουν τις αρτηρίες. Κατά τη διάρκεια του σεξ, μια υγιής καρδιά αφήνει το αίμα να ρέει και να αντλείται για όποιο σημείο του σώματος χρειάζεται. Άλλες πηγές είναι τα αμύγδαλα και τα σπαράγγια.

Σοκολάτα

Αυξάνει τα επίπεδα σεροτονίνης και σας δίνει μια έκρηξη ενέργειας (όπως η καφεΐνη). Επίσης είναι πλέον γνωστό πως η κατανάλωση μεγάλης ποσότητας σοκολάτας μπορεί να δώσει το ίδιο αίσθημα όπως όταν είστε ερωτευμένοι. Έτσι, με μια σοκολάτα, θα αισθάνεστε καλά, ευτυχισμένοι και… ερωτεύσιμοι.

Άγρια Ρόκα

Είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικά τα οποία δεσμεύουν τις ελεύθερες ρίζες και άλλες αρνητικές χημικές ουσίες που μπορεί να προκαλέσουν βλάβη στη λίμπιντο. Άλλες αντιοξειδωτικές τροφές είναι τα ακτινίδια και γενικά τα εσπεριδοειδή.

Σύκα

Το σύκο είναι η «ντίβα» των φρούτων. Τρώγοντας τροφές με υψηλή περιεκτικότητα σε ίνες -όπως το σύκο- θα σας κάνει να αισθάνεστε πιο γρήγορα χορτάτοι από άλλες τροφές, έτσι θα τρώτε λιγότερο, και αυτό θα σας κρατήσει σε φόρμα. Ένας παλιός κανόνας λέει: αν δείχνετε καλά, θα νιώθετε και καλά… αυτό μας οδηγεί στην αύξηση της αυτοπεποίθησης και στο να αισθανόμαστε σέξι και όμορφοι.

Φράουλες

Δεν είναι μόνο που έχουν το χρώμα του πάθους (κόκκινο), αλλά είναι και πλούσιες σε βιταμίνη Β, που βοηθά στην παραγωγή υψηλού αριθμού σπερματοζωαρίων στους άνδρες.

Μπανάνα

Εκτός από το φαλλικό σχήμα της, η μπανάνα είναι εξαιρετική πηγή βιταμινών και ανόργανων συστατικών. Υπάρχει ένα ειδικό ένζυμο, η βρομελίνη, που προωθεί την αντρική λίμπιντο.

Αβοκάντο

Οι Αζτέκοι αποκαλούσαν αυτό το δέντρο ως το “δέντρο των όρχεων”. Αυτό το κρεμώδες φρούτο είναι ιδιαίτερα ευεργετικό για τις έγκυες γυναίκες, δεδομένου ότι περιέχει μεγάλη ποσότητα φυλλικού οξέως.

Αυγά

Συντελούν στην ισορροπία των ορμονών και τη μείωση του στρες μέσω της υψηλής ποσότητας των βιταμινών Β6 και Β5. Τρώγοντας τα αυγά λίγο πριν το σεξ θα αυξήσετε την ποιότητα αυτής καθαυτής της πράξης.

Συντάκτης: Κωστής Λεβέντης,

Influence:

Αρθρογράφος του flowmagazine.gr.