Πήρε το δίπλωμα αυτοκινήτου με την 950ή φορά!

Συντάκτης: Flowmagazine

Ο λόγος για την Τσα Σα Σουν, μια 69χρονη γυναίκα από τη Νότια Κορέα η οποία αποφάσισε τον Απρίλιο του 2005 να βγάλει δίπλωμα οδήγησης.

Η Τσα έδινε εξετάσεις μία φορά την ημέρα πέντε φορές την εβδομάδα (στην αρχή, γιατί μετά μειώθηκαν σε δύο την εβδομάδα) επί τρία συνεχή χρόνια! Συνολικά, μέχρι να πάρει το δίπλωμά της έδωσε 950 φορές εξετάσεις.

Όταν πέρυσι άρχισε να γίνεται γνωστό πως υπάρχει µια γυναίκα που συνεχίζει να δίνει εξετάσεις για δίπλωμα οδήγησης ενώ έχει αποτύχει περισσότερες από 700 φορές, οι δημοσιογράφοι την ανακάλυψαν στο Σιντσόν, όπου το λεωφορείο είναι το μοναδικό δηµόσιο µέσο μεταφοράς και περνάει κάθε δύο ώρες. Την ακολούθησαν στο χώρο των εξετάσεων και τη βιντεοσκόπησαν στην αγορά, όπου πουλάει σε έναν πάγκο λαχανικά τα οποία καλλιεργεί στον κήπο της.

Το πρώτο πρόβλημα της Τσα όταν αποφάσισε να βγάλει δίπλωμα ήταν το γραπτό τεστ 40 ερωτήσεων, στο οποίο δεν καταλάβαινε την ορολογία. Έτσι, η μόνη της επιλογή ήταν η απομνημόνευση. Την 950ή φορά τα κατάφερε και πέρασε με 60/100.

Για καθεμία από τις 950 φορές που έδωσε εξετάσεις η Τσα πλήρωνε 5 δολάρια κι έτσι συνολικά έδωσε 4.750 δολάρια!

Όταν τελικά πήρε το δίπλωμα, το Μάιο, η αυτοκινητοβιομηχανία Ηyundai-Κia, η μεγαλύτερη της Νότιας Κορέας, άρχισε εκστρατεία στο Internet ζητώντας από τον κόσμο να της στείλει συγχαρητήρια.

Τα μηνύματα που δέχτηκε η Τσα, το όνομα της οποίας στα κορεάτικα σημαίνει «όχημα», ήταν απίστευτα πολλά. Τον Αύγουστο η Ηyundai της δώρισε το πρώτο της αυτοκίνητο αξίας 16.800 δολαρίων, ενώ τώρα εμφανίζεται σε τηλεοπτική διαφήμιση της εταιρείας.

Συντάκτης: Flowmagazine,

Influence:

Ο στόχος του flowmagazine.gr είναι να προβάλλει τις θετικές ιδέες, δράσεις και πληροφορίες από την Ελλάδα και τον κόσμο…