Με τον όρο personal branding εννοούμε την εικόνα που αντιλαμβάνονται τα άτομα του κοινωνικού σου κύκλου, αλλά και άγνωστοι, για εσένα. Είναι η …
Personal branding: 10 στοιχεία για επιτυχημένες πωλήσεις
Το personal branding είναι μια σημαντική διαδικασία που μπορεί να σας βοηθήσει να ξεχωρίσετε στην αγορά και να εξασφαλίσετε πελάτες για τον επαγγελματικό σας χώρο. Ένα ισχυρό personal branding σάς κάνει αναγνωρίσιμο, διαφορετικό από τον ανταγωνισμό και περισσότερο εμπιστεύσιμο στους πελάτες. Παρακάτω, θα αναλύσουμε δέκα στοιχεία που πρέπει να λάβετε υπόψη για να δημιουργήσετε ένα ισχυρό personal branding που θα σας βοηθήσει να εξασφαλίσετε αρκετούς πελάτες.
Συνεπής εικόνα: Η εικόνα σας πρέπει να είναι συνεπής σε όλα τα μέσα επικοινωνίας, όπως η σελίδα σας στα social media, τον ιστότοπό σας και το επαγγελματικό σας υλικό. Η συνέπεια βοηθά στην κατανόηση και την αναγνώριση του brand σας, ενώ δείχνει επαγγελματισμό και αφοσίωση.
Καθορισμένος στόχος: Πρέπει να έχετε έναν καθορισμένο στόχο για το προσωπικό σας brand. Τι ακριβώς θέλετε να επιτύχετε και ποιο είναι το μήνυμά σας; Σε ποιους απευθύνονται τα προϊόντα που πουλάτε και τι θα κερδίσουν από εσάς;
Αυθεντικότητα: Να παραμείνετε αυθεντικοί. Οι πελάτες εκτιμούν την αυθεντικότητα και την ειλικρίνεια. Να είστε εσείς, όχι μια κατασκευασμένη εικόνα. Προσπαθήστε να είστε ο εαυτός σας και να αναδείξετε την προσωπικότητά σας μέσα από το προσωπικό σας brand.
Νέος κύκλος σεμιναρίων «Χτίζω το πιο θετικό μου προφίλ»: 5 σεμινάρια για να αναδείξετε την καλύτερη εκδοχή του εαυτού σας
Εξειδίκευση: Εστιάστε σε έναν συγκεκριμένο τομέα ή αγορά. Η εξειδίκευση καθιστά ευκολότερη την αναγνώριση των δεξιοτήτων σας ενώ μπορεί να βοηθήσει στο να απευθύνονται σε εσάς πελάτες οι οποίοι έχουν ανάγκη των δεξιοτήτων σας.
Ποιότητα: Παρέχετε πάντα υψηλής ποιότητας υπηρεσίες ή προϊόντα. Η ποιότητα είναι το κλειδί για την διατήρηση και την αύξηση του πελατολογίου σας. Ένας ικανοποιημένος πελάτης είναι αρκετά πιθανό να αγοράσει και πάλι τα προϊόντα σας ή να σας συστήσει και σε άλλους.
Ισχυρή διαδικτυακή παρουσία: Δημιουργήστε και διατηρήστε μια ισχυρή διαδικτυακή παρουσία, συμπεριλαμβανομένων ιστότοπων, blog, και προφίλ στα social media. Μπορεί να απογειώσει το brand σας και να σας φέρνει συνέχεια καινούριους πελάτες.
Ικανότητες επικοινωνίας: Εκπαιδεύστε τις δεξιότητές σας στην επικοινωνία. Η ικανότητα να επικοινωνείτε αποτελεσματικά με τους πελάτες είναι κρίσιμη. Επίσης το να γίνεται αντιληπτό το μήνυμά σας και από τις δύο πλευρές μπορεί να αποφύγει πιθανές παρανοήσεις και να δημιουργήσει ισχυρές σχέσεις μεταξύ εσάς και των πελατών σας.
Σχέσεις και δίκτυα: Δημιουργήστε σχέσεις και δικτυωθείτε στον χώρο σας. Οι σχέσεις μπορούν να οδηγήσουν σε περισσότερους πελάτες και ακόμα καλύτερα να κάνουν το όνομα σας γνωστό στην ευρύτερη αγορά.
Επενδύστε στην επιμόρφωση: Παραμείνετε ενημερωμένοι και επενδύστε στη συνεχή επιμόρφωση. Οι πελάτες θέλουν να συνεργάζονται με επαγγελματίες που εξελίσσονται και που ακούν τις ανάγκες της αγοράς. Οι ανάγκες της αγοράς συνήθως θα δείτε ότι συμβαδίζουν και με εκείνες των πελατών σας και όσο πιο κοντά είστε στους πελάτες σας τόσο περισσότερες πετυχημένες πωλήσεις θα έχετε.
Επιτυχημένες ιστορίες: Οι επιτυχημένες ιστορίες από προηγούμενους πελάτες είναι ισχυρά εργαλεία για το brand σας. Αναρτήστε τις επιτυχίες σας και τις θετικές κριτικές των πελατών σας. Μπορούν να αποτελέσουν πολύτιμα διαπιστευτήρια για τους επόμενους πελάτες σας.
Αν ακολουθήσετε αυτά τα δέκα στοιχεία και εργαστείτε σκληρά σ τη δημιουργία του προσωπικού σας brand, θα αυξήσετε τις πιθανότητες επιτυχίας στον επαγγελματικό σας τομέα και θα εξασφαλίσετε αρκετούς πελάτες που θα εμπιστεύονται τις υπηρεσίες ή τα προϊόντα σας.