Τι να κάνετε με τα περισσεύματα από το γιορτινό τραπέζι
Οι επόμενες μέρες μετά τις γιορτές είναι (εν μέρει) η χαρά της μαγείρισσας γιατί δεν χρειάζεται να προβληματιστεί για το τι θα μαγειρέψει, αφού σίγουρα έχει περισσέψει τουλάχιστον η μισή ποσότητα των πιάτων από το εορταστικό τραπέζι. Επειδή, όμως «το πολύ το κύριε ελέησον το βαριέται κι ο παπάς», δείτε πώς θα μετατρέψετε το φαγητό που απέμεινε σε κάτι διαφορετικό -αλλά εξίσου νόστιμο!
Κρέας
Ό,τι κρέας και να ‘χετε κάνει, σίγουρα έχει απομείνει μια παραπάνω από σεβαστή ποσότητα. Πώς μπορείτε, όμως, να το καμουφλάρετε σε ένα άλλο πιάτο;
Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου στο mama365.gr


























