Παχυσαρκία… ο εχθρός του υγιή ανθρώπου

Συντάκτης: Ντένια Νικολούτσου, Γυμνάστρια/personal trainer

Ξεπέρασες κάθε όριο; Πρέπει να κάνεις κάτι άμεσα; Νιώθεις τόσο άσχημα με το σώμα σου, που δεν θέλεις να το βλέπεις; Φοβάσαι πλέον και για την υγεία σου; Μην ρισκάρεις την ζωή σου. Σήκω, πάρε τον έλεγχο, μην μένεις άπραγος. Είναι δύσκολο, αλλά μπορείς να τα καταφέρεις κι εσύ!

Το περιττό βάρος κρύβει κινδύνους:

Πολλοί άνθρωποι, κάποια στιγμή στην ζωή τους βρέθηκαν αντιμέτωποι με το περιττό βάρος, λίπος και την παχυσαρκία. Δεν είσαι ο μόνος. Όπως τα κατάφεραν εκείνοι, έτσι θα τα καταφέρεις κι εσύ!

Η διατροφή και η άσκηση είναι οι σύμμαχοί σου σε αυτό τον αγώνα. Είναι δύσκολο ξαφνικά να στερηθείς όλα όσα θεωρούσες απολαύσεις της ζωής Σκέψου όμως, «τρώμε για να ζούμε, δεν ζούμε για να τρώμε». Δεν χρειάζεται από την μια μέρα στην άλλη να τα κόψεις όλα. Θα πρέπει να γίνει σταδιακά.

Πρέπει να αλλάξεις τρόπο ζωής για να πετύχεις αυτό σου τον στόχο. Μπορείς να ακολουθήσεις τα εξής:

  • Το περπάτημα θα βελτιώσει την αντοχή σου.
  • Τα φρούτα και τα λαχανικά μπορούν να καλύψουν τα ενδιάμεσα γεύματα σου.
  • Είναι απαραίτητο να κάνεις συχνά και μικρά γεύματα.
  • Μείωσε τα γλύκα και την ζάχαρη.
  • Το έτοιμο και πρόχειρο φαγητό δεν είναι λύση.
  • Περιόρισε την ημερήσια ποσότητά σοκολάτας.
  • Άρχισε να γυμνάζεσαι συστηματικά.
  • Μείωσε το αλάτι.
  • Περιόρισε τις μεγάλες ποσότητες φαγητού πριν τον ύπνο.
  • Πίνε πολλά υγρά, κυρίως νερό.

Φαίνονται πολλά και δύσκολα, μα δεν είναι. Αν βάλεις ένα πρόγραμμα θα δεις πως είναι εύκολο να τα ακολουθήσεις. Καθώς θα ρυθμίζεις την διατροφή και θα προσθέτεις την σωματική άσκηση στην καθημερινότητά σου, θα νιώθεις μεγαλύτερη ευεξία και η διάθεσή σου θα αλλάζει προς το καλύτερο.

Με μικρές αλλαγές στις συνήθειές σου θα δεις μεγάλο αποτέλεσμα, και άμεσα. Αν το θέλεις πραγματικά και το προσπαθήσεις, θα το πετύχεις. Θέλει κόπο και υπομονή, ίσως κάποιες φορές χρειαστεί να κουραστείς λιγάκι παραπάνω ή και να θυσιάσεις πολλά, αλλά …τα αγαθά κοπείς κτώνται.

Συνδύασε τη διατροφή σου με ήπιας μορφής δραστηριότητα, το περπάτημα είναι ιδανικό ξεκίνημα.

Το κολύμπι μπορεί να σε βοηθήσει εξίσου να ενεργοποιήσεις τον μεταβολισμό σου και να αρχίσει το σώμα σου και πάλι να κάνει καύσεις.

Είναι σημαντικό να κάνεις άσκηση για να έχεις ένα πιο άμεσο και καλό αποτέλεσμα στον αγώνα που κάνεις. Δύσκολος εχθρός το περιττό βάρος, αλλά αν το αποφασίσεις μπορείς να τον κερδίσεις.

Ίσως κάποια προγράμματα προπόνησης να σε δυσκολέψουν λόγω της κακής φυσικής κατάστασης ή λόγω των κιλών, αλλά πάντα υπάρχει λύση, εφόσον το θέλουμε.

  • Περπάτημα
  • Κολύμπι
  • Ποδήλατο
  • Βάρη
  • Power plate

Είναι μερικές από τις επιλογές που έχεις. Συνδύασε όσες περισσότερες μπορείς με ισορροπημένη διατροφή και σύντομα θα δεις αποτέλεσμα.

Συντάκτης: Ντένια Νικολούτσου, Γυμνάστρια/personal trainer

Influence:

Αρθρογράφος του flowmagazine.gr.