Οι βιταμίνες που “διώχνουν” την ακμή

Συντάκτης: Σάννα Νάνου, Φιλόλογος και Επιμελήτρια – Διορθώτρια Κειμένων

Συχνά τα άτομα με ακμή στρέφονται σε συμπληρωματικές ή εναλλακτικές θεραπείες. Αυτές ενδεχομένως περιλαμβάνουν κρέμες και λοσιόν, συμπληρώματα διατροφής, βότανα και ειδικές διατροφικές συνήθειες. Πάντως, η Αμερικανική Ακαδημία Δερματολογίας (American Academy of Dermatology/ AAD) τονίζει ότι όλα τα φυσικά συμπληρώματα δεν έχουν αποδειχθεί αποτελεσματικά, και μερικά μπορεί να είναι ακόμη και επιβλαβή. Προς το παρόν λάβετε υπόψη σας ότι μια ισορροπημένη, υγιεινή διατροφή λειτουργεί ευεργετικά για το δέρμα σας, ενώ βιταμίνες και ανόργανα συστατικά σας χαρίζουν υγεία από μέσα προς τα έξω.

Ομάδες τροφίμων

Βιταμίνη Α: Βοηθά στη διατήρηση της υφής του δέρματος

Καρότα

Παπάγια

Σπανάκι

Μαϊντανός

Ντομάτες

Καρπούζια

Βερίκοκα

Βιταμίνη Ε και αντιοξειδωτικά: Βοηθούν στην προστασία του δέρματος από τις τοξίνες

Φιστίκια

Καρύδια

Αμύγδαλα

Ηλιόσποροι

Φυτικά έλαια

Φύτρο σιταριού

Βιταμίνη C: Βοηθά στην απομάκρυνση των τοξίνων από το σώμα

Πορτοκάλια

Λεμόνια

Γκουάβα

Ακτινίδια

Γλυκό λάιμ

Ινδικό φραγκοστάφυλο

Πάντως, η αλλαγή της διατροφής από μόνη της δεν θα θεραπεύσει την ακμή ούτε θα αφήσει μία αψεγάδιαστη επιδερμίδα, αλλά είναι ένα εξαιρετικό βήμα για να ξεκινήσετε τον δρόμο σας προς την απόκτηση μιας τέλειας επιδερμίδας.

Tips

  • Αποφύγετε την κατανάλωση αλκοόλ
  • Αποφύγετε την υπερβολική έκθεση στον ήλιο
  • Αποφύγετε τηγανητά και ζαχαρούχα τρόφιμα
  • Μην αγγίζετε την ακμή
  • Πλένετε το πρόσωπό σας τακτικά
  • Πίνετε τουλάχιστον 8 ποτήρια νερό ημερησίως

Συντάκτης: Σάννα Νάνου, Φιλόλογος και Επιμελήτρια – Διορθώτρια Κειμένων

Influence:

Η Σάννα Νάνου γεννήθηκε στην Κοζάνη το 1983. Σπούδασε στο Τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής στη Φιλοσοφική Σχολή του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης…