Οι τροφές που φέρνουν γρήγορη ανάρρωση

Συντάκτης: Flowmagazine

Υπάρχουν τροφές που βοηθούν γενικώς στη γρήγορη ανάρρωση, επειδή είναι πολύτιμοι σύμμαχοι του ανοσοποιητικού μας συστήματος. Σε κάθε εισβολή στον οργανισμό μας, το ανοσοποιητικό μας χρειάζεται να δουλέψει υπερωρίες, οπότε γι’ αυτό έχει ανάγκη συμμάχους.

Η γαλοπούλα

Η πρωτεΐνη είναι εξίσου αναγκαία με τα φρούτα και τα λαχανικά, αν θέλεις να δώσεις στον οργανισμό σου ενέργεια για να καταπολεμήσει τη νόσο. Η γαλοπούλα συγκεκριμένα είναι εξαιρετική πηγή άπαχης πρωτεΐνης και τέλεια επιλογή για το τοστάκι σου.

Ο χυμός λαχανικών

Εξασφαλίζει ταυτόχρονα ενυδάτωση, που είναι εξαιρετικά σημαντική για τον οργανισμό σου αυτή τη στιγμή και έχει αντιοξειδωτική δράση. Επιπλέον, αποτελεί την τέλεια λύση, αν η ασθένεια σου έχει κόψει την όρεξη, και δεν μπορείς π.χ. να φας μια σαλάτα –αν μπορείς, αντίστοιχο αποτέλεσμα θα έχεις, μην το σκέφτεσαι.

Η κοτόσουπα

Δεν είναι μόνο θρεπτική και ενυδατική, αλλά έχει και αντιφλεγμονώδη δράση, πράγμα που την καθιστά πολύτιμο σύμμαχο στη μάχη ενάντια σε βακτήρια και ιούς.

Το σκόρδο

Πασίγνωστο για την αντιμικροβιακή του δράση, το σκόρδο ενισχύει το ανοσοποιητικό σε πολύ μεγάλο βαθμό. Επιπλέον, είναι εξαιρετικά πιθανό να βοηθά στην αποσυμφόρηση του αναπνευστικού.

Το τζίντζερ

Όσο σπιτικό γιατροσόφι είναι το σκόρδο για τη Μεσόγειο, άλλο τόσο είναι το τζίντζερ για την Ανατολή. Έρευνες μάλιστα το συνδέουν με την καταπολέμηση της φλεγμονής. Δοκιμάστε να προσθέσετε λίγο φρεσκοκομμένο τζίντζερ στις σάλτσες σας ή να τρίψτε ελάχιστο μέσα στο χυμό λαχανικών που είδαμε παραπάνω.

Το ζεστό τσάι

Είτε πράσινο είτε μαύρο, ό,τι προτιμάτε. Το τσάι είναι σημαντική πηγή αντιοξειδωτικών, ενώ η εισπνοή του ατμού του μπορεί να βοηθήσει στην ανακούφιση από τη συμφόρηση. Προσθέστε ένα κουτάλι μέλι και λίγο λεμόνι για την ανακούφιση του πονόλαιμου.

Το σπανάκι

Είναι ως γνωστόν σούπερ δυναμωτικό, καθότι αποτελεί εξαιρετική πηγή φυλλικού οξέως, καθώς και πολλών ακόμα βιταμινών του συμπλέγματος Β, που είναι απαραίτητες για ισχυρό ανοσοποιητικό. Αν δεν έχεις κουράγιο να ανοίξεις φύλλο για να φτιάξεις μια σπανακόπιτα, μια χαρά το βάζεις ωμό σε σαλάτες και δεν χάνεις και κανένα από τα πολύτιμα συστατικά του.

Το καρότο

Οι αντιοξειδωτικές ουσίες που περιέχει βοηθούν στην ανάπλαση των κυττάρων και ενισχύουν τη σωστή λειτουργία του ανοσοποιητικού συστήματος. Αυτό ισχύει και για την προβιταμίνη Α, καθώς και τις βιταμίνες του συμπλέγματος Β, οι οποίες ανήκουν στις καλύτερες πηγές.

Η γρανίτα

Αυτό δεν το περιμένατε. Όσο περίεργο και αν φαίνεται, μια γρανίτα μπορεί να ανακουφίσει το λαιμό που πονάει, που είναι πρησμένος ή ξηρός. Βοηθά, επίσης, και στην ενυδάτωση, που είναι σημαντική στην καταπολέμηση της γρίπης.

Η πρόσληψη αρκετών υγρών μπορεί να κρατήσει λεπτή τη βλέννη και να βοηθήσει στη μείωση της συμφόρησης. Επιλέξτε γρανίτες που παρασκευάζονται από 100% χυμό φρούτων και που περιέχουν θρεπτικές ουσίες και όχι σακχαρούχο νερό. Καλές γεύσεις γρανίτας για να προτιμήσετε είναι μήλο, σταφύλι ή φράουλα.

Πηγή: in2life.gr

Συντάκτης: Flowmagazine,

Influence:

Ο στόχος του flowmagazine.gr είναι να προβάλλει τις θετικές ιδέες, δράσεις και πληροφορίες από την Ελλάδα και τον κόσμο…