Οι κλασικές ανθυγιεινές συνήθειες στη δουλειά

Συντάκτης: Άκης Αδαμόπουλος

Οι κλασικές ανθυγιεινές συνήθειες στη δουλειάΗ δουλειά γραφείου κατά κύριο λόγο, περιλαμβάνει πολλές συνήθειες, που προκαλούν δυσάρεστα αποτελέσματα στην υγεία σας. Το άγχος και οι πιεστικές συνθήκες είναι πολύ πιθανό να σας καθηλώνουν όλη μέρα στην καρέκλα. Σας παρουσιάζουμε ορισμένες από τις πιο κλασσικές ανθυγιεινές συνήθειες, στις οποίες όλοι υποκύπτουμε.

Ακαταστασία

Το ακατάστατο γραφείο, θα σας γεμίσει με άγχος και θα σας κάνει μη αποδοτικούς. Επίσης, το τηλέφωνο και ο υπολογιστής, με τα οποία έρχεστε σε επαφή, είναι εστίες μικροβίων. Οργανώστε το γραφείο σας και ξεσκονίστε το καθημερινά πριν ξεκινήσετε τη δουλειά.

Λάθος θέση σώματος

Ο αυχένας και η μέση σας υποφέρουν μετά από μια κουραστική μέρα στο γραφείο. Η καρέκλα είναι το έπιπλο που ξοδεύετε περισσότερες ώρες της ημέρας σας μετά το κρεβάτι και γι αυτό πρέπει να κάθεστε σωστά, με τα πόδια σας να ακουμπούν στο πάτωμα και με την πλάτη σας ίσια.

Καθισμένοι για ώρα

Ακόμα και αν έχετε άψογη στάση σώματος, οι 8 ώρες σε μία καρέκλα δεν είναι καθόλου υγιές. Το σώμα και το πνεύμα σας ατονούν. Μια φορά την ώρα τουλάχιστον σηκωθείτε να ξεπιαστείτε και κάντε μικρές διατάσεις. Βρείτε ευκαιρίες για να σηκωθείτε από το γραφείο όπως για να δώσετε κάτι σε συνάδελφό σας.

Ανθυγιεινά σνακ

Μπισκότα, σοκολάτες, πατατάκια… όλα τα junk food, είναι αδύνατο να λείπουν από την καθημερινότητά σας. Τα σνακ μεταξύ πρωινού -μεσημεριανού ή μεσημεριανού-βραδινού, μας δίνουν πολύ ενέργεια, αρκεί να είναι υγιεινά. Συγκεκριμένα μπορείτε να πάρετε μαζί σας φρούτα ή μπάρες δημητριακών.

Οι κλασικές ανθυγιεινές συνήθειες στη δουλειάΠαράβλεψη γευμάτων

Αν τα φαστ φουντ και τα σνακ είναι κακά για την υγεία σας, το να παραλείψετε το πρωινό ή το μεσημεριανό είναι χειρότερο. Βάλτε συγκεκριμένο πρόγραμμα για να τρώτε το πρωινό πριν φύγετε από το σπίτι και το μεσημεριανό σας, κάνοντας ένα διάλειμμα από όλα.

Φαγητό στο γραφείο

Πέραν της κακής θέσης σώματος, που θα δυσκολέψει το μεταβολισμό σας, τρώγοντας στο γραφείο, ίσως υπάρξουν μικρόβια από τα αντικείμενα του γραφείου που να πάνε στο φαγητό σας. Η ώρα του μεσημεριανού, είναι προσωπική και είναι καλύτερο να φάτε χωρίς άγχος ή πίεση.

Νερό

Πολλοί είναι αυτοί που παραλείπουν να πίνουν νερό όσο δουλεύουν. Πρέπει να υπάρχει μόνιμα ένα γεμάτο ποτήρι νερό στο γραφείο σας. Ενυδατώνετε τον οργανισμό σας και τον βοηθάτε για την ορθή λειτουργία πνεύματος και σώματος.

Οι κλασικές ανθυγιεινές συνήθειες στη δουλειάΈλλειψη ύπνου

Εάν έχετε ξενυχτίσει και πάτε στη δουλειά, η μέρα σας δεν θα είναι απόλυτα καλή. Η έλλειψη ύπνου χαλαρώνει τις αντιδράσεις σας, προκαλεί έλλειψη συγκέντρωσης και κακή κρίση. Σε τέτοιες περιπτώσεις, δοκιμάστε να πάρετε έναν υπνάκο στο διάλειμμά σας.

Παπούτσια

Στη δουλειά σας όποιο και αν είναι το dressing code, πρέπει πάνω από όλα να είστε άνετα. Επιλέξτε την πιο άνετη επιλογή για τα παπούτσια σας και κυρίως αν η δουλειά σας έχει ώρες ορθοστασίας. Σε αντίθετη περίπτωση φροντίστε να έχετε ένα δεύτερο ζευγάρι παπούτσια για όταν θα πηγαίνετε ή θα φύγετε από τη δουλειά.

Κίνηση

Η διαδρομή προς τη δουλειά και η συνέπειά σας, είναι τομείς ιδιαίτερα ευαίσθητοι. Ειδικοί μάλιστα συμβουλεύουν τα άτομα που έχουν θέμα με τις διαδρομές τους στη δουλειά, να κάνουν γυμναστική ώστε να μειώσουν το άγχος που αναπτύσσεται από την κίνηση και τον κίνδυνο εμφάνισης χοληστερίνης.

Συντάκτης: Άκης Αδαμόπουλος,

Influence:

Αρθρογράφος του flowmagazine.gr