Οι ειδικοί του Forbes αποκαλύπτουν 13 υποτιμημένα προσόντα υπαλλήλων που αναζητούν τώρα οι εταιρίες

Συντάκτης: Flowmagazine

Influence:

Καθώς το τοπίο των επιχειρήσεων αλλάζει, αλλάζουν συνεχώς και οι απαιτήσεις ή αυτό που χαρακτηρίζεται ως «ταλέντο».

Τα μέλη του Forbes Agency Council απαριθμούν εκείνες τις δεξιότητες που αν και «υποτιμημένες», θα πρέπει σύμφωνα με τους ίδιους, να διαθέτει απαραιτήτως κάθε υποψήφιος.

  1. Δημιουργικός τρόπος επίλυσης προβλημάτων

Οι νεοπροσληφθέντες θα πρέπει να έχουν την ικανότητα να επιλύουν προβλήματα με δημιουργικό τρόπο και να μπορούν να προσαρμόζονται σε νέες καταστάσεις.

  1. Συναισθηματικά νοημοσύνη

Πώς αλληλεπιδρούν με τους υπολοίπους; Κατανοούν την σημασία του συναισθήματος σε σχέση με την επιχείρηση; Διαθέτουν ενσυναίσθηση; Είναι καλό ένας υποψήφιος να έχει υψηλό μορφωτικό επίπεδο και να δείχνει ιδανικός στα χαρτιά, αλλά αυτό δεν σημαίνει πως μπορεί να συνεργαστεί καλά με άλλους ανθρώπους (πελάτες και συναδέλφους).

______________________

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Πιθανές ερωτήσεις σε συνέντευξη για πρόσληψη

______________________

  1. Έντονος τρόπος σκέψης

Πολλοί εργοδότες εκτιμούν ιδιαίτερα και ξεχωρίζουν έναν υποψήφιο που έχει περιέργεια, ενέργεια και γενικά έναν έντονο τρόπο σκέψης από μόνος του.

  1. «Δεύτερο επίπεδο ανάγνωσης»

Ίσως το πιο υποτιμημένο προσόν είναι η ικανότητα να ακούει κάποιος και μετά να συμμετέχει με βαθύτερες, καλύτερες ερωτήσεις. Το πλέον εύκολο είναι να σταθείς στην επιφάνεια και να βγάλεις εύκολα συμπεράσματα. Χρειάζεται πείσμα και διορατικότητα για να γνωρίζεις πού να συνεχίσεις το «σκάψιμο» και να αναζητάς τα υφέρποντα νοήματα.

  1. Επιμονή

Ένα πολύ βασικό προσόν για κάποιον υποψήφιο είναι η επιμονή, η οποία και σύμφωνα με τους εργοδότες δεν διδάσκεται. Είναι εκείνη η εσωτερική ώθηση προς την επιτυχία και στο να μην τα παρατάς όταν τα πράγματα δεν πηγαίνουν κατά τις προσδοκίες.

  1. Γενικότερη περιέργεια

Περιέργεια για τον κόσμο, για τις νέες τεχνολογίες, τις τέχνες και τον πολιτισμό και τους ανθρώπους γενικότερα. Ένας φιλοπερίεργος υπάλληλος είναι πιο πιθανό να αντιληφθεί την αλλαγή ως ευκαιρία, να την ενστερνιστεί και να βρει νέους τρόπους για να μετατρέψει αυτές τις ευκαιρίες σε πλεονέκτημα για τους πελάτες και την εταιρία.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙ ΑΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ ΠΑΤΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΣΕΛΙΔΑ

Σελίδες: 1 2

Συντάκτης: Flowmagazine,

Influence:

Ο στόχος του flowmagazine.gr είναι να προβάλλει τις θετικές ιδέες, δράσεις και πληροφορίες από την Ελλάδα και τον κόσμο…