Οι δεξιότητες που απαιτούνται για τον εργαζόμενο του “σήμερα”!

Συντάκτης: Λιάνα Γεωργουλοπούλου

Οι δεξιότητες που απαιτούνται για τον εργαζόμενο του «σήμερα»!«Ανοίξτε» την πόρτα στην αγορά εργασίας, αποκτώντας τις δεξιότητες που χρειάζεται ένας σύγχρονος εργαζόμενος. Εταιρείες αλλά και διευθυντές, από την Ελλάδα μέχρι και την Αμερική, ζητούν υπαλλήλους με συγκεκριμένα ταλέντα, δεξιότητες που αυξάνονται μέρα με τη μέρα! Γνωρίζοντας, όμως, ποιες δεξιότητες βρίσκονται ψηλά στη λίστα των διευθυντών… μπορούμε να πάρουμε πιο σωστές αποφάσεις, ώστε να είμαστε ιδανικά προετοιμασμένοι. Οι παρακάτω ικανότητες αποτελούν τις top απαιτήσεις των διευθυντών ανά τον κόσμο, που συνοδεύουν τη πρόσληψη ενός νέου υπαλλήλου… ίσως και τη δική σας!

Επίλυση σύνθετων προβλημάτων… ένα σύγχρονο «ατού»!

Ο υπάλληλος που μπορεί να αξιολογήσει τις επιλογές του και να εφαρμόσει μια λύση… έχει ένα μεγάλο «ατού». Η επίλυση των σύνθετων ζητημάτων αποτελεί το «Άγιο Δισκοπότηρο» για τις ομάδες των εταιρειών. Οι εργοδότες χρειάζονται υπαλλήλους που με ελάχιστη καθοδήγηση, που μπορούν να προσφέρουν ρεαλιστικές προτάσεις και να είναι πάντα ενεργοί.

Οι δεξιότητες που απαιτούνται για τον εργαζόμενο του «σήμερα»!Ηγετικές ικανότητες σαν ένας Ρωμαίος στρατηγός

Το ταλέντο ενός ηγέτη δεν απαιτείται μόνο για το ανώτερο στέλεχος της εταιρείας. Χωρίς ηγετικό χαρακτήρα, ένας υπάλληλος δεν μπορεί να προσαρμοστεί στις τεχνολογικές και οικονομικές αλλαγές… με αποτέλεσμα να μένει άπραγος. Ιδανικά μια εταιρεία πρέπει να είναι γεμάτη από εργαζόμενους-ηγέτες που προχωρούν πάντα μπροστά με ρεαλισμό!

Ενεργητική ακρόαση σε ο,τι λένε οι συνάδελφοι

Ο σωστός εργαζόμενος πρέπει να δίνει προσοχή στα λόγια των άλλων, ώστε να έχει χρόνο να κατανοήσει τα σημεία της συζήτησης. Μόνο έτσι θα ελιχθεί μέσα στις επιχειρηματικές σχέσεις… με όπλο τη δεξιοτεχνία και την επικοινωνία. Αν ακούει κάποιος περισσότερο από ότι μιλάει και σέβεται τους άλλους… σίγουρα θα μετατραπεί στον καλύτερο παίκτη της εταιρείας.

Ταλέντο στην επικοινωνία… και την «πειθώ»!

Πελάτες κλείνονται καθημερινά μέσω τηλεφώνου, εκδηλώσεων, συναντήσεων κ.α.! Εάν κάποιος δεν έχει ταλέντο στην ομιλία ή δεν μπορεί να παρουσιάσει δυναμικά τον εαυτό του… τότε σίγουρα θα τον «χαθεί» μέσα στον επιχειρηματικό κόσμο και τον ανταγωνισμό. Κάθε υπάλληλος σήμερα ιδανικά πρέπει να είναι κοινωνικός και να μπορεί να πείθει τους συνομιλητές του, ακόμα και σε μια δημόσια ομιλία.

Οι δεξιότητες που απαιτούνται για τον εργαζόμενο του «σήμερα»!Κριτική σκέψη, ώστε να αποφασίζει σωστά

Χρησιμοποιώντας τη λογική, ένας εργαζόμενος μπορεί να εντοπίσει τα δυνατά και τα αδύνατα σημεία των εναλλακτικών λύσεων. Το επιχειρηματικό δαιμόνιο μπορεί να χαρακτηρίσει έναν υπάλληλο ως το επιχειρηματικό «μυαλό» του γραφείου. Αυτός πρέπει να κατανοεί τις οικονομικές συνθήκες και την κατάσταση της αγοράς, ώστε να προσεγγίζει τους υποψήφιους πελάτες.

Γνώση πάνω στους υπολογιστές- τεχνολογία για πάντα

Η γνώση πάνω στα προγράμματα Microsoft Office ®, τις εφαρμογές και τον ηλεκτρονικό εξοπλισμό θεωρείται δεδομένη για έναν σύγχρονο υπάλληλο. Άλλωστε, ένας υπάλληλος χωρίς να βρίσκεται στο κέντρο της τεχνολογίας δεν θα μπορεί να κρατά μια γραμμή επικοινωνίας με όλους τους υποψήφιους πελάτες π.χ. μέσω email. Στον σύγχρονο κόσμο, η τεχνολογία ανοίγει όλες τις πόρτες!

Όραμα για την καριέρα… πέρα από τα κλισέ!

Χωρίς ένα συγκεκριμένο στόχο στο μυαλό του, δεν μπορεί να εξελιχθεί ένας σημερινός εργαζόμενος. Πάντα, βέβαια, μπορεί να αρχίσει με μικρότερους στόχους και στη συνέχεια να θέτει νέες προκλήσεις στον εαυτό του. Κάθε υπάλληλος που δοκιμάζει τα όρια του, βλέπει ότι ξαφνικά βρίσκεται μπροστά από ένα όραμα… το οποίο δεν είχε σκεφτεί ποτέ!

Οι δεξιότητες που απαιτούνται για τον εργαζόμενο του «σήμερα»!Εύκολη προσαρμογή σε νέες στρατηγικές και δοκιμές

Ο κόσμος αλλάζει καθημερινά και σύντομα οι υπάλληλοι συνειδητοποιούν ότι μια στρατηγική δεν λειτουργεί πλέον ιδανικά. Αμέσως, έτσι, ο σύγχρονος υπάλληλος πρέπει να προσαρμοστεί και να υιοθετήσει νέες μεθόδους, διατηρώντας ανέπαφο το όραμα και το πάθος του. Ειδικά, χωρίς πάθος, οι πιθανότητες επιτυχίας… είναι ελάχιστες!

Ταπεινοφροσύνη και υπομονή, ώστε να τον εμπιστεύονται

Οι διευθυντές θέλουν να προωθήσουν άτομα που διεκδικούν και δεν περιμένουν τα πάντα μπροστά στα πόδια τους. Χρειάζονται άτομα που θα προσπαθήσουν για μια προαγωγή ή έναν πιο υψηλό μισθό… και δεν θα παραπονιούνται χωρίς καμία προσπάθεια. Άλλωστε, μόνο έτσι μπορεί να κερδίσει κάποιος αληθινή εμπειρία και την εμπιστοσύνη του αφεντικού του.

Συντάκτης: Λιάνα Γεωργουλοπούλου,

Influence:

Αρθρογράφος του flowmagazine.gr.