Οι αλλαγές στη διατροφή που θα βελτιώσουν την εμφάνισή σου

Συντάκτης: Τάνια Ατζιαμή, Αισθητικός-Make up artist

Πολλές φορές ενώ θέλουμε να προσπαθήσουμε να αποκτήσουμε καλύτερη ποιότητα ζωής και καλύτερη υγεία, δεν τα καταφέρνουμε γιατί δεν μπορούμε να υιοθετήσουμε πιο σωστές συνήθειες. Αν όμως σκεφτούμε ότι με αυτόν τον τρόπο θα βελτιώσουμε την εμφάνισή μας, τότε σίγουρα αξίζει περισσότερο τον κόπο να κάνουμε κάποιες μικρές θυσίες. Για παράδειγμα οι περισσότεροι που γυμνάζονται το κάνουν για να αποκτήσουν το σώμα που ονειρεύονται. Λίγοι είναι αυτοί που το κάνουν για λόγους υγείας για να μειώσουν τις πιθανότητες να εμφανίσουν καρδιαγγειακά προβλήματα.

Σίγουρα όμως, όποιος και να είναι ο λόγος, μόνο καλό μπορείς να κάνεις στην υγεία και στην εμφάνισή σου, αν εφαρμόσεις μικρές αλλαγές στις διατροφικές σου συνήθειες. Δες ποιές είναι αυτές.

Κόψε τη ζάχαρη

Η ζάχαρη είναι ο νούμερο ένα εχθρός τόσο για τη συνολική υγεία του οργανισμού σου, όσο και για την εμφάνισή σου. Κόβοντας τη ζάχαρη μειώνεις τις πιθανότητες να εμφανίσεις διαβήτη, αλλά και θα μειώσεις και τις ρυτίδες που σίγουρα δεν τις θέλεις στο πρόσωπό σου.

Όταν μπει στην κυκλοφορία του αίματος η ζάχαρη, προσκολλάται στα μόρια κολλαγόνου και ελαστίνης και τα αποδυναμώνει, με αποτέλεσμα να χάνει η επιδερμίδα την ελαστικότητά της.

Πιες περισσότερο νερό

Η επαρκής ποσότητα νερού όχι μόνο θα αποτρέψει την αφυδάτωση του οργανισμού και του δέρματός σου, αλλά θα σε βοηθήσει ακόμη και να αποκτήσεις επίπεδη κοιλιά. Όταν το νερό που πίνεις δεν είναι αρκετό, τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα αυξάνονται, με αποτέλεσμα ο οργανισμός σου να αποθηκεύει περισσότερο λίπος στην κοιλιά.

Μείωσε το αλάτι

Μειώνοντας το αλάτι στη διατροφή σου διατηρείς σε φυσιολογικά επίπεδα την αρτηριακή πίεση και παράλληλα μειώνεις τις κατακρατήσεις νερού και τα πρηξίματα.


ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Το αλάτι είναι μόνο επιβλαβές;


Συγκεκριμένα όταν η ποσότητα νατρίου είναι μεγαλύτερη στο αίμα από το φυσιολογικό, ο εγκέφαλος δίνει εντολή στα νεφρά να σταματήσουν να αποβάλλουν υγρά για να διαλυθεί. Αυτή η έξτρα ποσότητα υγρών κατευθύνεται στα άκρα λόγω της βαρύτητας όταν κινούμαστε, ενώ όταν κοιμόμαστε τα υγρά αυτά κατανέμονται σε όλο το σώμα και στην περιοχή των ματιών, δημιουργώντας τις λεγόμενες σακούλες κάτω από τα μάτια.

Βιταμίνη C

Η βιταμίνη C είναι γνωστό ότι ενισχύει το ανοσοποιητικό. Όμως βοηθάει και στην καλύτερη εμφάνιση του δέρματος, καθώς δίνει λάμψη και ομοιογένεια στην επιδερμίδα, αυξάνει το κολλαγόνο, προστατεύει την επιδερμίδα από τον ήλιο, μειώνει τους μαύρους κύκλους, ενυδατώνει και θρέφει το δέρμα και λόγω της αντιοξειδωτικής της δράσης προλαμβάνει τη γήρανση και λειαίνει τις λεπτές γραμμές. Προσθέτοντας στη διατροφή σου τροφές πλούσιες σε βιταμίνη C, όπως τα πορτοκάλια, θα δεις μεγάλη διαφορά στην εμφάνισή σου.


ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Βιταμίνη C: Ο σύμμαχός μας απέναντι στις ελεύθερες ρίζες

Συντάκτης: Τάνια Ατζιαμή, Αισθητικός-Make up artist

Influence:

Λατρεύω οτιδήποτε σχετίζεται με την ομορφιά, από περιποιήσεις προσώπου και σώματος, μακιγιάζ, μαλλιά μέχρι και ορισμένα θέματα διατροφής και υγιεινής ζωής…