Ο Βασίλης Παπακωνσταντίνου ξεσήκωσε το Σταυρό του Νότου
“Βουτηγμένη” στην επανάσταση η βραδιά με το Βασίλη Παπακωνσταντίνου στην Κεντρική σκηνή του Σταυρού του Νότου, με τον ίδιο να “ροκάρει” μέχρι τελικής πτώσεως. Με ένα απλό t-shirt και ένα τζιν, όπως τον έχουμε συνηθίσει τόσα χρόνια, μας υποσχέθηκε ότι κάθε Σάββατο θα ανεβαίνει στη σκηνή για να φωνάζει: “40 χρόνια έφηβος”. Ο χώρος ασφυκτικά γεμάτος… και η ατμόσφαιρα ηλεκτρική, με τον Βασίλη Παπακωνσταντίνου να υποκλίνεται και να παθιάζει το κοινό!
Φοιτητοπαρέες αλλά και μεγαλύτεροι σε ηλικία κάθισαν στα τραπέζια ή στα “όρθια” στο μπαρ, απολαμβάνοντας ένα τρίωρο πρόγραμμα χωρίς διάλειμμα, γεμάτο με δύναμη, χειροκροτήματα και… αμέτρητα τραγούδια που έχουν συντροφεύσει πάνω από πέντε γενιές. Μπορεί ο Σταυρός του Νότου να αποτελεί το νέο χειμερινό του στέκι, αλλά στην ουσία το πρόγραμμα αποτελεί τη συνέχεια των καλοκαιρινών του συναυλιών που ουσιαστικά γιόρταζαν τη 40χρονη μουσική διαδρομή του ερμηνευτή.
Όλα τα μάτια ήταν καρφωμένα στη σκηνή, εκεί όπου ο Βασίλης Παπακωνσταντίνου τραγούδησε από μπαλάντες και ρομαντικά κομμάτια μέχρι επαναστατικά τραγούδια που μιλούν για αγώνες και πλατείες. Χαρακτηριστική ήταν η αντίδραση του κόσμου, όταν τον άκουσε να τραγουδά: “Ο Πέτρος, ο Γιόχαν και ο Φρανς…”. Τότε ήταν που παθιάστηκε και φώναζε: “Βασίλη ζούμε για να σ’ ακούμε!”.
Άλλοτε χαμηλότονος, σε τρυφερές μπαλάντες που ακόμα συγκινούν και άλλοτε με φουλ διάθεση, με τις κιθάρες και την μπάντα να πετάνε, οι εμφανίσεις του Βασίλη δεν έχουν πάψει να θεωρούνται μια μοναδική εμπειρία, γεμάτη ενέργεια και συγκίνηση. Μαζί του στη σκηνή βρίσκονταν δυο κοπέλες με εκπληκτική φωνή, η Φρόσω Στυλιανού και η Meri Brozi, και ο Γιάννης Αυγέρης. Αξίζει να αναφερθεί ότι η πρώτη έκλεψε την παράσταση με την ερμηνεία της σε τραγούδια όπως το “Je suis malade” και το “Ελένη” της Χαρούλας Αλεξίου…
Info
26 Οκτωβρίου 2013
ΣΤΑΥΡΟΣ ΤΟΥ ΝΟΤΟΥ, Φραντζή & Θαρύπου 37, Νέος Κόσμος , Αθήνα
Τηλ.: 210 9226975
Ώρα προσέλευσης: 22:30. Είσοδος: 15€ με ποτο.



























