Πώς μαθαίνουμε στα παιδιά μας την αλφαβήτα; Μα φυσικά με το φαγητό! Αν δεν μας πιστεύετε, ρίξτε μια ματιά στο …
ΜΑΘΑΙΝΩ ΝΑ ΜΗ ΔΙΑΤΑΖΩ – το σχολείο των συναισθημάτων
Το βιβλίο μαθαίνω να μην διατάζω εκδόθηκε το 2019 και απευθύνεται σε ηλικίες 3 έως 6 ετών. Είναι ένα βιβλίο συναισθηματικής αγωγής. Μέσα από τις σελίδες του βιβλίου το παιδί θα ταυτιστεί με τα παιδιά πρωταγωνιστές του βιβλίου και αυτά που συμβαίνουν στο γνώριμο για αυτά περιβάλλον: Το σχολείο.
Από την παρουσίαση στο οπισθόφυλλο του βιβλίου
Η Χλόη θέλει να διατάζει τους άλλους; Πώς θα τη βοηθήσουμε να μάθει να ακούει και να σέβεται τους άλλους; Ας συζητήσουμε γι’ αυτό, χωρίς να την κρίνετε.
– Όταν διατάζουμε κάποιον τι ακριβώς κάνουμε;
– Ποιος μπορεί να διατάζει;
– Ποιον δεν είμαστε υποχρεωμένοι να υπακούουμε;
– Μπορούμε να διατάζουμε όποιον θέλουμε;
– Τα μικρότερα αδέλφια πρέπει να υπακούνε τα μεγαλύτερα;
– Γιατί σε κάποιους αρέσει να διατάζουν;
Το “Σχολείο των συναισθημάτων” περιλαμβάνει σειρά βιβλίων με καθημερινές ιστορίες που μπορείς να τις μοιραστείς με την οικογένειά σου.
Γιατί να το αγοράσετε
Το βιβλίο αυτό εξηγεί με απλό τρόπο και με παραδείγματα για πιο λόγο δεν πρέπει να διατάζουμε τους άλλους. Το παιδί σας, όπως και το δικό μου, καθώς το διαβάζαμε έκανε ερωτήσεις και προσπαθούσε να καταλάβει γιατί είναι λάθος συμπεριφορά να προσπαθούμε να επιβάλουμε με το ζόρι την γνώμη μας σε άλλους.
Διαβάστε επίσης: Το παιδικό βιβλίο ως ένα δώρο με ποικίλα οφέλη
Το παιχνίδι των ερωτήσεων
Μόλις το παιδί κατανοήσει το βιβλίο , μπορείτε να παίξετε το παιχνίδι των ερωτήσεων. Γράψτε κάποιες ερωτήσεις σε χαρτάκια και ανακατέψτε μέσα σε ένα μπολ. Σε ένα άλλο μπολ γράψτε μια σωστή και μια λάθος συμπεριφορά (χαρτιά απάντησης). Κάθε φορά που ένας τραβάει ένα χαρτί ερώτησης , ο άλλος τραβάει ένα χαρτί απάντησης. Βάλτε το παιδί σε διαδικασία διαλόγου και να εξηγεί τι είναι σωστό και τι λάθος. Με αυτό τον τρόπο θα καταλάβετε τι σκέφτεται και θα προλάβετε τυχόν λάθος συμπεριφορές.
Προσωπικά το αγαπώ αυτό το βιβλίο. Κάθε φορά που το διαβάζουμε με τον γιο μου είναι αφορμή για να συζητήσουμε κάποιο πρόβλημα, κάποια απορία ή κάτι που έγινε στο σχολείο του.