Θα μπορούσαν οι τηλεπικοινωνίες να αποτελέσουν πολύτιμους συμμάχους ενάντια στον νέο εχθρό της ανθρωπότητας, τον κορονοϊό; Είναι κάτι για το …
Κινητό: Καλή ή κακή συνήθεια; (Μέρος πρώτο)
Τα κινητά αποτελούν την καθημερινή αγαπημένη μας συνήθεια. Είναι αυτά που μας ενημερώνουν, μας ψυχαγωγούν και «μας κρατάνε συντροφιά» για πολλές ώρες κατά την διάρκεια της ημέρας.
Από το κινητό μας μπαίνουμε στα κοινωνικά μας δίκτυα και βλέπουμε τις ενημερώσεις μας, αναρτούμε ό,τι βρίσκουμε ενδιαφέρον και μας αρέσει, προωθούμε πράγματα, σχολιάζουμε, μιλάμε, μοιραζόμαστε φωτογραφίες, κάνουμε βιντεοκλήσεις κοκ.
Συν τοις άλλοις, κατορθώνουμε και φέρνουμε εις πέρας διαδικασίες που άλλοτε θα ήταν χρονοβόρες, θα απαιτούσαν μεγάλη γραφειοκρατία και θα είχαν ως συνέπεια απίστευτη ταλαιπωρία. Όποιος επιθυμεί ή όποιος μας ψάχνει, μπορεί άνετα να μας βρει, καλώντας μας στο κινητό οποιαδήποτε ώρα και ημέρα.
Όπως όμως καθετί, τα κινητά έχουν τα θετικά, αλλά έχουν και τα αρνητικά τους. Τα αγαπημένα μας τηλέφωνα, μπορεί να αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητάς μας, όμως έχουν και αντανακλούν πολλή ακτινοβολία. Η ακτινοβολία αυτή είναι βλαβερή και ζημιογόνα για την υγεία, ιδίως όταν ασχολούμαστε με το κινητό μας πολλές ώρες και καθημερινά.
Η πολύωρη και συνεχόμενη χρήση του κινητού καταντάει κατάχρηση και μπορεί να μας προκαλέσει πονοκεφάλους και ημικρανίες. Τα αποτελέσματα τα καταστρεπτικά, δεν φαίνονται πάντα άμεσα και γρήγορα. Είναι όμως δυνατόν να φανούν μετά από μήνες ή χρόνια, δηλαδή μακροπρόθεσμα.
Συχνά, αφιερώνουμε πάρα πολύ χρόνο στα κινητά μας, με αποτέλεσμα να πηγαίνουν πίσω άλλες δουλειές μας. Πολλές φορές, δεν προλαβαίνουμε ουσιώδη πράγματα, σημαντικές υποχρεώσεις και δραστηριότητες ή πράγματα που συνηθίζαμε να κάνουμε προηγούμενα χρόνια, όταν τα κινητά τηλέφωνα δεν υπήρχαν ή δεν ήταν το Α και το Ω. Παραγκωνίζουμε, παραλείπουμε εις γνώση μας ή ξεχνάμε βασικές δουλειές που άλλοτε αποτελούσαν προτεραιότητα. Το πρόβλημα είναι ότι έχουμε απορροφηθεί σε μεγάλο βαθμό από τα κινητά μας τηλέφωνα και έχουμε πάθει εξάρτηση.
Αυτές είναι λοιπόν, οι δύο όψεις αναφορικά με τα κινητά μας τηλέφωνα. Επομένως, εξαρτάται από εμάς τους ίδιους, εάν θα βάλουμε «φρένο» για να περιορίσουμε την χρήση των κινητών μας ή όχι.




























