iSample… η αυτόματη πώληση στους δρόμους
Όσο η ζωή προχωράει… τόσο η τεχνολογία εξελίσσεται και μετατρέπει τις πρωτότυπες ιδέες σε πραγματικότητα. Ποιος είπε ότι οι συσκευές λειτουργούν μόνο με τις ενέργειες των ανθρώπων; Η Intel και η Kraft εντυπωσίασαν τους χρήστες της ΗΠΑ με το iSample, το αυτόματο μηχάνημα που προσφέρει δωρεάν προϊόντα ή τρόφιμα, ενώ παράλληλα πραγματοποιεί έρευνα αγοράς στους καταναλωτές.
Η πρώτη αποστολή του μηχανήματος στηρίζεται στην επίτευξη μιας έρευνας για το καινούριο γλυκό της Kraft, το “Temptations”, το οποίο θεωρείται ένα ζελέ κατάλληλο μόνο για ενήλικες. Το iSample «κρύβει» έναν οπτικό αισθητήρα στο πάνω μέρος του, ο οποίος αναγνωρίζει το σχήμα του ανθρώπινου προσώπου, ώστε να καθορίζει το φύλο και την ηλικία του καταναλωτή. Πρόκειται για μια επεξεργασία του υπολογιστή που βασίζεται σε μετρήσεις της απόστασης ανάμεσα στα μάτια, τη μύτη και τα αυτιά, χωρίς να χρησιμοποιηθεί το μέσο της φωτογραφίας ή του βίντεο.
Κατά αυτό τον τρόπο και όσον αφορά την έρευνα, το μηχάνημα πρέπει να απομακρύνει τα ανήλικα παιδιά από το ζελέ και να τα διαθέτει μόνο στους ενήλικες. Το πρόγραμμα των δύο iSample μηχανών, που έχουν υπάρξει μέχρι τώρα, καταφέρνει να κρατήσει το χρόνο παραμονής των καταναλωτών μπροστά από το προϊόν, κάνοντας αντιληπτή την επιτυχία της διαφήμισης του προϊόντος.
Αξίζει να αναφερθεί ότι η Intel έχει δραστηριοποιηθεί και παλιότερα σε τέτοιου είδους προτάσεις, όπως είναι η δημιουργία ηλεκτρονικής οθόνης, η οποία παρουσιάζει διαφορετικά είδη παπουτσιών Adidas, ανάλογα με το φύλο του καθενός.