Η Ελληνική Ψυχιατρική Εταιρεία, σε αυτούς τους δύσκολους καιρούς, λαμβάνει μία εντυπωσιακή πρωτοβουλία. Οι επιστήμονές της θα προσφέρουν για το …
Η UNI-PHARMA διανέμει δωρεάν χλωροκίνη στο ΕΣΥ
Στη δύσκολη στιγμή, η αλληλεγγύη και η ανθρωπιά διαδραματίζουν τον πρώτο ρόλο, και μια ελληνική φαρμακευτική εταιρεία αποτελεί ένα φωτεινό παράδειγμα, καθώς θα διαθέσει δωρεάν χλωροκίνη στο Εθνικό Σύστημα Υγείας.
Από τότε που ο κορωνοϊός άρχισε να εμφανίζεται στη χώρα μας, διάφορες επιχειρήσεις έχουν ενισχύσει το Εθνικό Σύστημα Υγείας με κλίνες για τις Μονάδες Εντατικής Θεραπείας και αναπνευστήρες οξυγόνου. Καθώς η χλωροκίνη φαίνεται να αποτελεί, σύμφωνα με τις έρευνες, ένα από τα φάρμακα που βοηθούν στην αντιμετώπιση της ασθένειας, μια ελληνική φαρμακευτική εταιρεία, η UNI–PHARMA, έγινε άλλο ένα παράδειγμα προς μίμηση στην ελληνική επιχειρηματικότητα, χαρίζοντας 24.000.000 δόσεις χλωροκίνης στο ΕΣΥ.
H ιστορία της UNI–PHARMA
Για να γίνει ακόμα σαφέστερη η σημασία της προσφοράς της UNI-PHARMA, αρκεί να μάθει κανείς την ιστορία της. Η UNI-PHARMA ιδρύθηκε πριν από 57 χρόνια από τον Αρτινό Κλέωνα Τσέτη, τον οποίο διαδέχθηκαν στη συνέχεια οι κόρες του Γιούλη και Ειρήνη. Διευθύνουσα σύμβουλος είναι πλέον η Γιούλη Τσέτη, η οποία το 2017 βραβεύτηκε ως η «Γυναίκα επιχειρηματίας της Χρονιάς».
Ο όρος “εταιρική κοινωνική ευθύνη” είναι γνωστός στον κόσμο του επιχειρείν, αλλά τώρα, την εποχή της πανδημίας, παίρνει σάρκα και οστά με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Κι αυτό διότι, όπως γνωστοποίησε με ανακοίνωσή της η εταιρεία, θα προσφέρει δωρεάν όλη την παραγωγή φαρμάκου με χλωροκίνη η ελληνική φαρμακοβιομηχανία Uni – Pharma. Έχει ήδη προβεί σε παραγωγή του φαρμάκου Unikinon, το οποίο θεωρείται ως μία πιθανή θεραπεία για την αντιμετώπιση της πανδημίας του κορονοϊού.
Η δωρεά χλωροκίνης στο ΕΣΥ
Ειδικότερα, η UNI–PHARMA θα διαθέσει δωρεάν 24 εκατομμύρια δόσεις Unikinon στο Ελληνικό Κράτος «γιατί πάνω απ’ όλα, στόχος μας πρέπει να είναι η ισότιμη πρόσβαση όλων των ασθενών στις θεραπείες τους και ιδιαίτερα την ώρα της ανάγκης». Αξίζει να σημειωθεί, ότι η UNI–PHARMA έλαβε για πρώτη φορά άδεια προϊόντος χλωροκίνης στην Ελλάδα, το 1984. «Με υψηλό αίσθημα ιστορικής ευθύνης και κοινωνικής προσφοράς, η UNI–PHARMA δηλώνει ότι βρίσκεται πάντα κοντά στον Έλληνα ασθενή και τις ανάγκες του, στηρίζοντας τη Δημόσια υγεία, όπως άλλωστε αυτό πράττει τα τελευταία 57 έτη», αναφέρεται χαρακτηριστικά στη σχετική ανακοίνωση.
Πρόκειται για άλλη μία πρωτοβουλία που αξίζει να σημειωθεί και να αποτελέσει πρότυπο μίμησης για όλους μας. Μένουμε σπίτι, νοιαζόμαστε για τους γύρω μας και για όσους βρίσκονται στην πρώτη γραμμή.



























