Γυμνασμένοι κοιλιακοί χωρίς γυμναστική!

Συντάκτης: Ράνια Σιόρεντα

Ποια γυναίκα και ποιος άντρας δεν θέλει ωραίους κοιλιακούς; Ποιος όμως έχεις στις μέρες μας , τόσο ελεύθερο χρόνο ώστε να γυμνάζεται συστηματικά για να τους αποκτήσει; Με τα κατάλληλα tips που ακολουθούν, θα διαπιστώσετε, ότι μπορείτε να βελτιώσετε τους κοιλιακούς σας εύκολα, σε μικρό διάστημα. Αρκεί να αλλάξετε ορισμένες καθημερινές συνήθειες σας

Κινηθείτε γρηγορότερα

Δεν χρειάζεται να …λιώνετε στα γυμναστήρια με τις ώρες. Δέκα λεπτά κοιλιακοί στο σπίτι είναι υπέρ αρκετά για να έχετε αποτελέσματα. Το σημαντικό είναι, να γυμνάζεστε γρήγορα. Δηλαδή, στα 10 λεπτά, μην σταματήσετε καθόλου και μη βαριέστε. Βάλτε στόχο 20 επαναλήψεις κοιλιακών, 30 δεύτερα διακοπή και πάλι από την αρχή. Αν ιδρώσετε πολύ, τότε πετύχαμε αυτό που θέλουμε!

Άσκηση και φαγητό

Μετά την άσκηση, έχει χαθεί κάποιο μέρος της ενέργειας σας. Για αυτόν τον λόγο, θα νιώσετε ένα αίσθημα πείνας. Το μυστικό, για να μην φάτε πολύ και χαθεί ο κόπος σας, είναι το νερό! Πριν αρχίσετε το φαγητό, πιείτε 3 ποτήρια νερό! Θα βοηθήσει το στομάχι να φουσκώσει και θα φάτε λιγότερη ποσότητα φαγητού. Επίσης, να ξέρετε ότι οι θερμίδες που καταναλώνετε μετά την άσκηση, δεν αποθηκεύονται ως λίπος στο σώμα, αλλά ως επιπλέον ενέργεια.

Σταθείτε με ίσιο σώμα

Όταν περπατάτε, φροντίστε το κορμί σας να είναι ευθυγραμμισμένο σωστά. Δηλαδή ίσια πλάτη, έξω το στήθος, ψηλά οι ώμοι και μέσα η κοιλιά. Αυτή η στάση σώματος εκτός απ’ το ότι βοηθάει την σπονδυλική στήλη, σας κάνει να φαίνεστε πιο αδύνατη. Επιπλέον, οι μυς της κοιλιάς, είναι σφιγμένοι κι έχει ως αποτέλεσμα τη δημιουργία των κοιλιακών.

Δώστε έμφαση σε όλο τον κορμό

Η αλήθεια είναι πως οι κοιλιακοί είναι ένα περίπλοκο σύστημα μυών. Για να γίνουν όμορφοι και καλοσχηματισμένοι, δεν αρκεί μόνο η κλασική άσκηση. Οι κοιλιακοί μας συνδέονται με τον θώρακα, τα ισχία και την σπονδυλική μας στήλη. Μην αγχώνεστε, με λίγους ραχιαίους και διατάσεις, τα επιθυμητά αποτελέσματα θα είναι ορατά σε λίγες μόλις μέρες.

Η μνήμη του σώματος

Ναι! Το σώμα μας έχει μνήμη και θυμάται. Αυτό σημαίνει ότι αν η κοιλιά σας συνηθίσει την άσκηση, οι κοιλιακοί παραμένουν σφιχτοί όλη την διάρκεια της ημέρας. Ακόμα κι όταν είστε χαλαροί.

Μην θυσιάζετε τον σύμμαχο σας

Κάνοντας δίαιτα το πρώτο πράγμα που χάνεται από το σώμα, δεν είναι το λίπος, αλλά η μυϊκή μάζα. Για αυτό το λόγο όταν σταματάτε την δίαιτα τα κιλά τα ξαναπαίρνετε πίσω σύντομα. Η δίαιτα λοιπόν, σταματάει την αναπαραγωγή μυών κι δεν επιφέρει σωστά αποτελέσματα. Δοκιμάστε καλύτερα την μεσογειακή διατροφή σε συνδυασμό με όλα τα παραπάνω και θα εκπλαγείτε!

Συντάκτης: Ράνια Σιόρεντα,

Influence:

Αρθρογράφος του flowmagazine.gr.