Γυμναστική υψηλής έντασης με τρέξιμο, στατικό ποδήλατο ή κολύμπι

Συντάκτης: Flowmagazine

Δεν είναι νέα τάση, είναι ωστόσο ο καλύτερος τρόπος διαχρονικά να ενισχύσουμε τον μεταβολισμό μας, να χάσουμε βάρος σε σύντομο διάστημα, ενισχύοντας συγχρόνως τη μυϊκή δύναμη και τη σωματική αντοχή μας. Όσο για το στρες; Θα μένει μακριά!

Πόσα δευτερόλεπτά εντατικής άσκησης αρκούν για να λιώσετε το λίπος και να γεμίσετε ενέργεια; Το πιο συνηθισμένο μοντέλο προπόνησης υψηλής έντασης διαρκεί συνολικά 15’, με 1’ έως 3’ έντονης άσκησης. 

Η γυμναστική υψηλής έντασης με ενδιάμεσες παύσεις δίνει όλες τις απαντήσεις για άψογη σιλουέτα. Τρεις είναι οι πιο αποτελεσματικές εκδοχές  για εντατική άσκηση:

ΤΡΕΞΙΜΟ


Σημαντικό στοιχείο εδώ είναι η κλίση του εδάφους. Όσο πιο απότομη είναι, τόσο μεγαλύτερη προσπάθεια θα χρειαστεί να καταβάλετε για να την ανεβείτε. Αυτό που μπορείτε να κάνετε είναι να τρέξετε ανάμεσα σε δύο σημεία (δύο δέντρα, για παράδειγμα) ή να χρησιμοποιήσετε ένα χρονόμετρο για να εκτελέσετε το σπριντ σε προκαθορισμένο χρόνο.

ΣΤΑΤΙΚΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ

Είναι δύσκολο να κάνετε στατικό πoδήλατο σε πολύ υψηλή ένταση (ταχύτητα περιστροφής πάνω από 110 RPM, Revolutions Per Minute, δηλαδή, περιστροφές το λεπτό), οπότε μπορείτε να ρυθμίσετε τον διακόπτη αντίστασης προκειμένου να αυξήσετε τη δύναμη που πρέπει να καταβάλετε. Με εξάσκηση αυτό γίνεται όλο και πιο εύκολο.

ΚΟΛΥΜΠΙ

Μια διαδρομή 25 μέτρων έχει παρόμοια οφέλη με αυτά του στατικού ποδηλάτου. Όσο πιο γρήγορα προσπαθήσετε να κινηθείτε μέσα στο νερό, τόσο πιο σκληρά θα χρειαστεί να δουλέψει το σώμα. Δεν γίνεται να αλλάξετε την ένταση στο κολύμπι, οπότε το μόνο που μπορείτε να κάνετε είναι να αυξήσετε τον αριθμό των σπριντ που εκτελείτε σε ένα μάθημα.

Ο ιδρώτας κόντρα στο στρες

Ένα πρόγραμμα με έντονες ασκήσεις μικρής διάρκειας συμβάλλει στην καταπολέμηση του άγχους.

Μείωση του πόνου: Οι ενδορφίνες περιορίζουν τις ενοχλήσεις. Όσο πιο έντονη είναι η άσκηση, τόσο πιο ισχυρή θα είναι και η δράση των συγκεκριμένων ορμονών.

Χαμηλά επίπεδα άγχους: Η συστηματική γυμναστική έχει συνδεθεί με τη βελτίωση του ύπνου και τη μείωση των επιπέδων κορτιζόλης, η οποία είναι γνωστή και ως «ορμόνη του στρες»

Βελτίωση της πνευματικής ικανότητας: Η γυμναστική οξύνει το μυαλό βοηθώντας στη γέννηση νέων εγκεφαλικών κυττάρων, κυρίως στο τμήμα του ιππόκαμπου, το οποίο είναι υπεύθυνο για τη μνήμη. Οι νευρώνες σχηματίζουν νέες ενώσεις οι οποίες ενισχύουν την ικανότητα της μάθησης και της επεξεργασίας πληροφοριών.

Συντάκτης: Flowmagazine,

Influence:

Ο στόχος του flowmagazine.gr είναι να προβάλλει τις θετικές ιδέες, δράσεις και πληροφορίες από την Ελλάδα και τον κόσμο…