4 λόγοι να εντάξετε το γιαούρτι στη διατροφή σας

Συντάκτης: Αναστάσιος Χριστόπουλος

Χτίστε μια ισορροπημένη διατροφή βήμα-βήμα προσθέτοντας το γιαούρτι στην καθημερινότητά σας και ανακαλύψτε τα οφέλη που προσφέρει στον οργανισμό σας η τακτική κατανάλωσή του.

Ο άνθρωπος κατά τη διάρκεια της πορείας του πάνω στη γη χρησιμοποίησε τους πόρους από το φυσικό περιβάλλον του με πολλούς και διαφορετικούς τρόπους. Εκμεταλλεύτηκε τόσο τη γη όσο και τα ζώα αξιοποιώντας τις πρώτες ύλες που αυτά μπόρεσαν να του δώσουν. Μάλιστα, μία από τις πρώτες ζωικές ύλες που μπόρεσε να αξιοποιήσει ο άνθρωπος είναι το γάλα με το οποίο πλέον παρασκευάζονται πολλά προϊόντα και ένα από αυτά έχει σημαντικές επιδράσεις στην καλή διατροφή και υγεία. Ο λόγος για το γιαούρτι του οποίου ο θετικός αντίκτυπος στην ανθρώπινη διατροφή αναλύεται παρακάτω.

Γιαούρτι ίσον σημαντική πηγή πρωτεΐνης

Το γιαούρτι είναι προϊόν που παρασκευάζεται από το γάλα και ως εκ τούτου έχει πολλές θρεπτικές ουσίες πλούσιες σε πρωτεΐνη. Περιέχει κυρίως καζεΐνηπου αποτελεί το μεγαλύτερο μέρος των πρωτεϊνών του και καταλαμβάνει το 16-17% του βάρους του. Επίσης,μέσα σε κάθε συσκευασίαυπάρχει και ένα υγρό κομμάτι, γνωστό και ως ορός. Αυτό το κομμάτι περιέχει και την περισσότερη πρωτεΐνη. Μάλιστα, η κατανάλωση γιαουρτιού από ανθρώπους που γυμνάζονται εντατικά έχει αποδειχτεί από αρκετές μελέτες ότι βοηθά στη βελτίωση της μυϊκής μάζας και της φυσικής κατάστασης.

Και για όσους προσέχουν τη φόρμα τους… γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά

Σε αυτό το σημείο οφείλουμε να τονίσουμε τα εξής γεγονότα. Τα λιπαρά γενικά σε όλα τα τρόφιμα κάνουν τη γεύση πιο πλούσια και νοστιμότερη. Το γιαούρτι, ακόμα και το πλήρες, περιέχει ως επί το πλείστων λιπαρά τα οποία είναι χρήσιμα για τον ανθρώπινο οργανισμό. Όμως, για αυτούς που προτιμούν να διατηρούν όσο το δυνατόν την κατανάλωση λιπαρών σε χαμηλά επίπεδα μπορείτε να βρείτε εύκολα γιαούρτι χωρίς λιπαρά.

4 λόγοι να εντάξετε το γιαούρτι στη διατροφή σας

Προβιοτικά για την καλή λειτουργία του οργανισμού

Μεταξύ άλλων το γιαούρτι περιέχει και προβιοτικά. Τα προβιοτικά είναι μικροβιακές καλλιέργειες οι οποίες βοηθούν στην άμυνα του οργανισμού μας από εχθρικά μικρόβια. Επιπλέον, συμβάλλουν στην καλύτερη πέψη των τροφών, στην καλή υγεία του εντέρου, στην αντιμετώπιση της διάρροιας, ενώ στις γυναίκες βοηθάει στην αντιμετώπιση των ουρολοιμώξεων του κόλπου, καθώς και στην αντιμετώπιση του εκζέματος καιτων αλλεργικών αντιδράσεων του δέρματος.

Περιέχει ενέργεια και μπορεί να αποτελέσει το ιδανικό πρωινό

Το γιαούρτι μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε πληθώρα τροφίμων και με πολλούς και διάφορους συνδυασμούς. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως βάση για ένα υγιεινό πρωινό, είτε με φρούτα και μέλι είτε με βρόμη, δίνοντας έτσι την απαραίτητη ενέργεια για ένα ιδανικό ξεκίνημα στην ημέρα σας. Ακόμα, μπορεί να αποτελέσει βασικό συστατικό για τη δημιουργία πολλών σως με τη χρήση μουστάρδας και καρυκευμάτων εξίσου χαμηλές σε λιπαρά (κυριολεκτικά, μια και η μουστάρδα δεν έχει καθόλου λιπαρά).

Συντάκτης: Αναστάσιος Χριστόπουλος,

Influence:

Αρθρογράφος του flowmagazine.gr.