Εργασία από το σπίτι: 4 Tips που θα σας διευκολύνουν

Συντάκτης: Αλεξάνδρα Τζίμα

Η σημερινή κατάσταση έχει αλλάξει τα δεδομένα της εργασίας μια και καλή. Πλέον οι περισσότεροι δουλεύουμε από το σπίτι σχεδόν με μεγάλη ευκολία. Η τηλεργασία, όμως, για κάποιους είναι διευκόλυνση και για κάποιους άλλους μπελάς. Δείτε πως μπορείτε να δουλεύετε με περισσότερη ευκολία και ευχαρίστηση από το σπίτι.

Η περίοδος της καραντίνας μετρά ήδη ένα μήνα και ακόμα δεν είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε πόσο θα κρατήσει, αλλά και πόσο ακόμα χρειάζεται να μένουμε σπίτι. Ωστόσο, η δουλειά δεν μπορεί πάντοτε να συμβιβαστεί με τις εξελίξεις, και γι’ αυτό είναι απαραίτητο για μια μεγάλη μερίδα ανθρώπων να εργάζονται από το σπίτι. Εξ’ ου και όλον αυτό τον καιρό ακούμε τόσο συχνά την λέξη τηλεργασία.

Αυτή η εκδοχή, για κάποιους μπορεί να είναι σωτήρια, είτε λόγω οικογενειακών ή άλλων υποχρεώσεων, ενώ για κάποιους άλλους μπορεί να μοιάζει σαν αναγκαίο κακό, που όμως δεν μπορούν να παραβλέψουν. Ας δούμε, λοιπόν, μερικά tips που θα βοηθήσουν όσους εργάζονται από το σπίτι και χρειάζονται μερικές συμβουλές:

Συχνά διαλείμματα

Μπορεί κάποιοι από εμάς να είναι αναγκασμένοι να δουλεύουν τις ίδιες ώρες με πριν, αν όχι και περισσότερες, όμως το να δουλεύεις από το σπίτι δεν παύει να έχει και κάποια πλεονεκτήματα. Ένα από αυτά είναι ότι μπορείτε να προσαρμόσετε την δουλειά σας ανάλογα με τις δικές σας ανάγκες και το δικό σας ωράριο, τουλάχιστον ως έναν βαθμό.

Γι’ αυτό καλό θα είναι, αφού δεν μπορείτε να γλιτώσετε από την πολύωρη εργασία μπροστά από τον υπολογιστή σας, να κάνετε κάποια μικρά διαλείμματα τα οποία θα βοηθήσουν το μυαλό σας να ξεθολώσει, έτσι ώστε να συνεχίσετε να είστε παραγωγικοί για την υπόλοιπη ημέρα. Αν κάθε μιάμιση με δύο ώρες κάνετε ένα διάλειμμα, να είστε σίγουροι ο οργανισμός σας θα σας ευγνωμονεί.

Συχνά μικρά γεύματα

Ως γνωστόν, νηστικό αρκούδι δεν χορεύει κι αυτό ισχύει και στην περίπτωση της τηλεργασίας. Σε αυτά τα μικρά διαλείμματα που προαναφέραμε, επιλέξτε να φάτε ένα φρούτο, να πιείτε έναν χυμό ή οτιδήποτε άλλο θα σας τονώσει και θα βοηθήσει τον εγκέφαλό σας να λειτουργεί σωστά.

Είναι πολύ σημαντικό όταν πρόκειται να ξεκινήσετε την οποιαδήποτε εργασία να μην έχετε καταναλώσει μεγάλη ποσότητα φαγητού ή τροφές χωρίς βιταμίνες που δεν θα βοηθήσουν την σκέψη σας. Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα είτε να θέλετε να κοιμηθείτε, είτε να μην μπορείτε να συγκεντρωθείτε και η απόδοσή σας να είναι πολύ χαμηλή.


ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Νιώθω κόπωση: τι να φάω;


Μουσική

Λίγη από την αγαπημένη μας μουσική πάντα μας φτιάχνει τη διάθεση και μας αναζωογονεί. Δοκιμάστε να βάλετε σε σιγανή ένταση την αγαπημένη σας playlist την ώρα που δουλεύετε από το σπίτι. Αυτό μπορεί να σας δώσει περισσότερη όρεξη για δουλειά και να σας κάνει ακόμη πιο παραγωγικούς.

Εάν αυτό δεν γίνεται για πρακτικούς λόγους, τότε μπορείτε να ακούσετε την αγαπημένη σας μουσική στο διάλειμμα ή πριν ξεκινήσετε την εργασία σας.


ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Μουσική στο σπίτι που μας χαλαρώνει


Σωστός χρόνος

Όπως είπαμε και παραπάνω, η τηλεργασία μας δίνει το πλεονέκτημα της ευελιξίας ως προς τον χώρο και τον χρόνο που θα δουλέψουμε. Προφανώς δεν είναι όλες οι ώρες ίδιες μέσα στο σπίτι, ούτε εν καιρώ καραντίνας. Γι’ αυτό επιλέξτε να δουλέψετε τις ώρες που δεν θα χρειαστεί να ασχοληθείτε παράλληλα με οποιαδήποτε άλλη εκκρεμότητα σας.

Ειδικά αν έχετε οικογένεια, τότε σίγουρα θα υπάρξουν πολλές στιγμές που θα χρειαστεί να σας διακόψουν. Είναι λοιπόν απαραίτητο για τις ώρες που θα εργάζεστε, να ζητείστε από τους ανθρώπους σας πλήρη απομόνωση, έτσι ώστε να μπορέσετε να είστε απόλυτα συγκεντρωμένοι και να μην έχετε να ασχοληθείτε με ζητήματα που ούτως ή άλλως εκείνη την ώρα δεν είστε σε θέση να λύσετε.

Συντάκτης: Αλεξάνδρα Τζίμα,

Influence:

Αρθρογράφος του flowmagazine.gr.