Εκστρατεία ενημέρωσης για τον καρκίνο του μαστού…
Την ευαισθητοποίηση του κοινού ως προς τον καρκίνο του μαστού προωθεί η εταιρεία Estee Lauder, μέσα από την 20η επέτειο της εκστρατεία ενημέρωσης των γυναικών. Σύνθημά της δεν είναι άλλο από: «Πιστέψτε σε έναν κόσμο χωρίς καρκίνο του μαστού»! Πλέον η τακτική εξέταση για την υγεία του στήθους δεν αποτελεί ταμπού… και η νίκη έρχεται, όχι μόνο μέσα από την ιατρική έρευνα, αλλά και την εκπαίδευση. Σκοπός της εκστρατείας της Evelyn H. Lauder είναι …να εμπνεύσει τις γυναίκες αλλά και τους συντρόφους τους να βρουν το θάρρος και τη δύναμη να επιμείνουν και να αγωνιστούν για ένα κόσμο χωρίς καρκίνο του μαστού.
«Στην 20ή επέτειο της Εκστρατείας Ενημέρωσης για τον Καρκίνο του Μαστού είμαι περήφανος που η εταιρεία μας παραμένει σταθερή στην παροχή των τελευταίων πληροφοριών για την υγεία του μαστού και συγκεντρώνει σημαντικά ποσά για την χρηματοδότηση ιατρικής έρευνας έτσι ώστε να εξαλείψουμε τον καρκίνο του μαστού μέσα στην δική μας διάρκεια ζωής», υποστηρίζει ο πρόεδρος της εταιρείας, Fabrizio Freda.
Σημείο κατατεθέν της εκστρατείας αποτελούν τα ροζ κορδελάκια του σχεδιαστή Δούκα με το μήνυμα Pink Ribbon. Συνολικά έχουν διανεμηθεί πάνω από 115 εκατ. ροζ κορδελάκια και ενημερωτικά έντυπα σε ολόκληρο τον κόσμο! Φέτος, το 8ο ροζ βραχιόλι γίνεται οβάλ από ανάγλυφο μέταλλο σε ροζ και γκρι χρώμα απεικονίζοντας την γκρο κορδέλα. Στην μια πλευρά του κρέμεται ένα διακριτικό μεταλλικό charm με το ροζ κορδελάκι που μας θυμίζει την ανάγκη της έγκαιρης διάγνωσης. Η συμβολική τιμή του βρίσκεται στα 10 ευρώ, χρήματα που θα οδηγηθούν στον Πανελλήνιο Σύλλογο Γυναικών με Καρκίνο Μαστού «Άλμα Ζωής». Μπορείτε να τα βρείτε στα σημεία διάθεσης προϊόντων Estee Lauder σε όλη την Ελλάδα.
«Ελάτε να ενώσουμε τις φωνές μας και να μεταφέρουμε παντού ένα πολύ σημαντικό μήνυμα. Η πρόληψη σώζει ζωές. Είναι κάτι που το ακούμε από μικρά παιδιά κι όμως πολλές φορές το ξεχνάμε, το αμελούμε, δεν πιστεύουμε ότι μπορεί να τύχει σε εμάς. Πόσα και πόσα σπίτια, γύρω μας, δίπλα μας, έχουν τουλάχιστον έναν άνθρωπο που έχει νοσήσει από τον καρκίνο του μαστού», δηλώνει η Ελένη Μενεγάκη, υποστηρίκτρια της καμπάνιας.
Η Εκστρατεία Ενημέρωσης για τον Καρκίνο του Μαστού σήμερα δραστηριοποιείται σε περισσότερες από 70 χώρες, έχει συγκεντρώσει περισσότερα από 35 εκατομμύρια δολάρια για τη χρηματοδότηση 140 ερευνών. Όλα ξεκίνησαν το 1992, όταν χιλιάδες άνθρωποι πέθαιναν από την νόσο – που ήταν γνωστή μόνο από στόμα σε στόμα-. Τότε ξεκίνησε η Εκστρατεία Ενημέρωσης για τον Καρκίνο του Μαστού με στόχο την ευαισθητοποίηση για την ασθένεια, την ενημέρωση για την υγεία του μαστού, και την αύξηση των χρηματοδοτήσεων για τις ιατρικές έρευνες.
Κατά τη διάρκεια του Οκτωβρίου 2012, η εκστρατεία θα έχει:
– Προσεγγίσει αμέτρητους ανθρώπους από όλο τον κόσμο. Το 2011 μόνο, η Εκστρατεία άγγιξε εκατομμύρια ανθρώπους μέσω του Τύπου με το σωτήριο μήνυμα της πρόληψης.
– Μοιράσει εκατομμύρια Ροζ Κορδέλες από τα σημεία πώλησης της Estee Lauder σε όλο τον κόσμο, προσθέτοντας στις 115 εκατομμύρια που έχουν διανεμηθεί μέχρι σήμερα.
– Διαδώσει το μήνυμα για έγκαιρη διάγνωση και της υγείας του μαστού σε παγκόσμιο επίπεδο, μέσα από τα χιλιάδες ενημερωτικά έντυπα που έχουν διανεμηθεί μέχρι σήμερα
– Φωταγωγήσει αμέτρητα κτήρια, μνημεία και ορόσημα σε όλο τον κόσμο με λαμπερά ροζ φώτα, εστιάζοντας την προσοχή στη σημασία της υγείας του μαστού και στην έγκαιρη διάγνωση. Το 2010 η εκστρατεία καθιέρωσε το πρώτο Guinness World Record για «Τα περισσότερα Μνημεία – Κτίρια Ορόσημα που έχουν Φωταγωγηθεί Για Ένα Σκοπό μέσα σε 24 ώρες».
– Ενεργοποιήσει ανθρώπους σε όλο τον κόσμο ως Πρεσβευτές της Παγκόσμιας Εκστρατείας της Ροζ Κορδέλας.