Έξυπνες επιλογές για πρωινό!

Συντάκτης: Λιάνα Γεωργουλοπούλου

Αν πρέπει να τρώτε γρήγορα, τουλάχιστον γευματίστε έξυπνα! Οι περισσότεροι από εμάς συνήθως παραλείπουν το πρωινό μέσα στην τρέλα και το άγχος της καθημερινότητας. Όμως το πρωινό είναι το πιο σημαντικό γεύμα της ημέρας και πρέπει να του δώσουμε μια ευκαιρία… Συνήθως, οδηγούμαστε προς είτε γλυκά, είτε πολύ λιπαρά σνακ, όπως τυρόπιτες, λουκουμάδες και μπισκότα. Όμως, αυτά προκαλούν απότομες διακυμάνσεις στα επίπεδα σακχάρου στο αίμα και μόνο ενέργεια δεν μας προσφέρουν. Ξεκινήστε λοιπόν την ημέρα σας με τον σωστό τρόπο Δοκιμάστε τις παρακάτω διατροφικές προτάσεις με χαμηλά λιπαρά, πρωτεΐνες και φυσικά αγαθά. Σηκωθείτε 15 λεπτά νωρίτερα… αξίζει τον κόπο!

Τα φρούτα… οι βιταμίνες στο πρωινό!

Τίποτα δεν είναι πιο εύκολο από το να πάρετε μαζί στη δουλειά ένα μήλο, ένα αχλάδι ή μια μπανάνα. Τα φρέσκα φρούτα είναι γεμάτα με βιταμίνες και αντιοξειδωτικά και μπορούν να μας εξασφαλίσουν την ενέργεια όλης της ημέρας. Προετοιμάστε μια δροσερή φρουτοσαλάτα και μια κουταλιά μέλι για έξτρα γλυκιά γεύση! Εναλλακτικά, μπορείτε να φτιάξετε smoothies από τη προηγούμενη ημέρα, ώστε να αποφύγετε την ταλαιπωρία το πρωί…

Bars δημητριακών… για ενέργεια

Προμηθευτείτε είτε με έτοιμα bars δημητριακών, είτε ψήστε τα δικά σας! Φράουλα, σοκολάτα και πορτοκάλι είναι μερικές από τις γεύσεις των bars που υπάρχουν στα σούπερ μάρκετ της περιοχής σας. Αν βέβαια θέλετε να πειραματιστείτε στην κουζίνα, μπορείτε να ψήσετε τα δικά σας με τα υλικά της επιλογής σας! Δοκιμάστε να βάλετε νόστιμα φρούτα και ξηρούς καρπούς.

Βραστά αυγά… ένα γρήγορο πρωινό

Εύκολα και γρήγορα, τα βραστά αυγά αποτελούν μια από τις έξυπνες προτάσεις πρωινού! Μέσα σε λίγα λεπτά έχετε ένα πρωινό με πολλές πρωτεΐνες και υγιεινά στοιχεία. Αν έχετε διαθέσιμο ελεύθερο χρόνο τις πρωινές ώρες μπορείτε να δοκιμάσετε τα ποσέ αυγά ή ομελέτες με φρέσκα λαχανικά, μανιτάρια, ντομάτες και πιπεριές.

Ο καφές για να «ανοίξουν» τα μάτια!

Αγοράστε μια επαναχρησιμοποιήσιμη κούπα ταξιδιού και φτιάξτε το δικό σας καφέ από το σπίτι! Αν δεν αγοράζετε τον καφέ από έξω… τότε δεν θα μπείτε στον πειρασμό να φάτε ένα γλυκό από την καφετέρια. Η καφεΐνη είναι ικανή να σας γεμίσει με ενέργεια, αλλά πάντα πρέπει να αποτελεί συνοδευτικό του πρωινού. Πάντα όμως ο καφές με μέτρο!

Ένα γευστικό και πλούσιο σάντουιτς

Ένα σάντουιτς μπορεί να κρατήσει γεμάτο το στομάχι σας μέχρι το μεσημέρι! Δοκιμάστε σπιτικά σάντουιτς με ψωμί ολικής άλεσης, φυστικοβούτυρο ή μέλι ή με αλλαντικά. Μπορείτε να φτιάξετε σάντουιτς με γαλοπούλα και τυρί με χαμηλά λιπαρά, πιπεριές και αυγά ή να πειραματιστείτε με φρούτα, μαρμελάδα ή σοκολάτα σε υγρή μορφή. Αυτή η πρόταση είναι γεμάτη με βιταμίνες, μέταλλα και πρωτεΐνες!

Ένα μπολ δημητριακά για έξτρα δύναμη

Το ιδανικό πρωινό για όλους! Λίγο γάλα με χαμηλά λιπαρά και μερικά δημητριακά της επιλογής σας μπορούν όχι μόνο να συμβάλλουν στη διατήρηση του βάρους σας αλλά να σας προσφέρουν και πολύ ενέργεια. Ένα μπολ δημητριακά είναι πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά, σίδηρο και βιταμίνες Β12 και Β6. Παράλληλα, μπορείτε να προσθέσετε λίγα ψιλοκομμένο φρούτα, όπως ακτινίδια, μήλα και μούρα.

Κράκερς με τυρί… η γεύση στο πρωινό

Πρόκειται για μια γρήγορη πρωινή λύση στη διατροφή σας! Μερικές φέτες τυριού με χαμηλά λιπαρά ή λίγο τυρί cottage σε συνδυασμό με τα κράκερς προσφέρουν πολλές πρωτεΐνες στον οργανισμό. Εναλλακτικά, μπορείτε να αλείψτε μερικά κράκερς με μέλι και να συμπληρώσετε με γλυκό τρόπο το γεύμα σας.

Δροσερό γιαούρτι με φρούτα, δημητριακά και σταφίδες

Ανακατέψτε ένα κουτάλι σούπας ψιλοκομμένα αποξηραμένα φρούτα, όπως παγωμένα μούρα μέσα σε ένα μπολ με γιαούρτι! Για έξτρα βιταμίνες προσθέστε πλιγούρι βρώμης ή λίγα δημητριακά, τα οποία θα γεμίσουν με νοστιμιά και ασβέστιο την ημέρα σας. Ταυτόχρονα, με αυτό το πρωινό θα μπορέσετε να ελέγξετε το βάρος σας.

Συντάκτης: Λιάνα Γεωργουλοπούλου,

Influence:

Αρθρογράφος του flowmagazine.gr.