Αλεύρι από τα Φάρσαλα, πατάτες από την Τρίπολη, λάδι από τα Χανιά, καφές από το Μεξικό, σοκολάτες από την Ιταλία… …
Δανία: στοπ στην υπερβολική χρήση αντισηπτικών
Ίσως μία από τις μεγαλύτερες επιπτώσεις του κορονοϊού –σε νοσούντες και μη– είναι ο πανικός. Ο πανικός μπορεί να επηρεάσει σε μεγάλο βαθμό την αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών, ωθώντας τους στην υπέρμετρη αγορά συγκεκριμένων προϊόντων.
Όπως γνωρίζουμε, λοιπόν, μέχρι τώρα (ειδικά όσοι επισκέπτονται τα σουπερμάρκετ για τις απαραίτητες αγορές τους), η συσσώρευση προϊόντων έχει γίνει συνηθισμένο φαινόμενο για κάποιους αγοραστές. Ανάλογα με τη χώρα, αυτή η συσσώρευση μπορεί να αφορά το χαρτί τουαλέτας, το αλεύρι ή το γάλα. Αλλά αυτό που είναι παγκόσμιο φαινόμενο είναι η φρενήρης αγορά προστατευτικών ειδών, όπως μάσκες, γάντια και αντισηπτικό χεριών.
Στη Δανία, ένα σουπερμάρκετ αναγκάστηκε να χρησιμοποιήσει αρκετή δημιουργικότητα, ώστε να διασφαλίσει ότι όλοι έχουν πρόσβαση στο αντισηπτικό και έτσι να βάλει κι ένα τέλος στην παράλογη συσσώρευση.
Το Rotunden Hellerup Foodmarket λαμβάνει πρωτότυπα μέτρα για να προστατεύσει την υγεία των καταναλωτών του. Ένας χρήστης του Twitter δημοσίευσε φωτογραφία μέσα από το κατάστημα, όπου μια ταμπέλα ενημερώνει τους πελάτες ότι ένα μπουκαλάκι αντισηπτικού χεριών κοστίζει 40 δανέζικες κορόνες.
Αλλά αν θέλουν να αγοράσουν δύο μπουκαλάκια, θα πρέπει να πληρώσουν 1.000 δανέζικες κορόνες. Με αυτό τον τρόπο βάζουν ένα στοπ στην παράλογη συσσώρευση.
A supermarket in Denmark got tired of people hoarding hand sanitizer, so came up with their own way of stopping it.
1 bottle kr40 (€5.50)
2 bottles kr1000 (€134.00) each bottle.Hoarding stopped!#COVID19 #coronavirus #Hoarding pic.twitter.com/qaJb7UZwLr
— ?ンルリ?ンルᆰ?ンルᄃ?ンルヨ?ンルᆪ ?ᄌマ ?゚ヌᄎ?゚ヌᄚ?゚ヌᆰ?゚ヌᆲ (@_schuermann) March 15, 2020
Επιπλέον, το κατάστημα δημοσίευσε στη σελίδα του στο Facebook ότι σέβεται τα μέτρα της κυβέρνησης για την ασφάλεια των πολιτών και θέτει κι αυτό με τη σειρά του τα δικά του. Αυτά περιλαμβάνουν την είσοδο ενός μέλους από κάθε οικογένεια, τη διατήρηση ασφαλούς απόστασης ανάμεσα στο προσωπικό και στους καταναλωτές, την απολύμανση των χεριών κατά την είσοδο και τη χρήση γαντιών κατά τη διάρκεια των αγορών.
«Έχουμε τεράστια ευθύνη στο να συνεχίσουμε τη λειτουργία των επιχειρήσεών μας, και αυτό μπορούμε να το καταφέρουμε μόνο αν έχουμε τη βοήθεια και την κατανόηση όλων σας» γράφουν στη δημοσίευσή τους.
Η φωτογραφία με τις διαφορετικές τιμές έγινε φυσικά viral και οι αντιδράσεις ήταν από ευχάριστες μέχρι αρνητικές. Οι περισσότεροι βλέπουν τη δημιουργική πλευρά του εγχειρήματος και συμφωνούν, ενώ άλλοι αναφέρονται στην αισχροκέρδεια που επίσης πλήττει την αγορά, όπως και στη χώρα μας.
Πηγή: enallaktikidrasi.com




























