Αυτές είναι οι τροφές που δυναμώνουν μαλλιά και τα νύχια

Συντάκτης: Νάνσυ Παπαδοπούλου

Πάντα ζηλεύαμε τα όμορφα και λαμπερά μαλλιά που δεν σπάνε εύκολα και φαίνονται απολύτως υγιή. Επίσης πάντα ζηλεύαμε και τα όμορφα νύχια. Αυτά που είναι όμορφα, μακριά και που δεν σπάνε εύκολα. Βρήκαμε λοιπόν ό,τι χρειάζεται να ξέρεις για να αποκτήσεις και εσύ τα δυνατά και όμορφα μαλλιά και νύχια.

Όσο και να μην το πιστεύεις η διατροφή είναι ένα από τα σημαντικότερα πράγματα που παίζουν ρόλο σε αυτές τις περιπτώσεις.

Ας δούμε μερικά βασικά πράγματα διατροφής

Γαλακτοκομικά προϊόντα

Το κλειδί βρίσκεται στον συνδυασμό των θρεπτικών συστατικών της βιοτίνης και του ασβεστίου. Η βιοτίνη μπορεί να ενισχύσει τα εύθραυστα νύχια. Το ασβέστιο είναι επίσης ευεργετικό για την ανάπτυξη των νυχιών.

Κρέας και θαλασσινά

Ο σίδηρος και η πρωτεΐνη που περιέχονται στα κρέατα και τα θαλασσινά, μπορούν να κάνουν τα νύχια σας υγιή και δυνατά.

Όσπρια

Τα φασόλια και οι φακές, λόγω των υψηλών επιπέδων πρωτεΐνης και σιδήρου που έχουν, μπορούν να ενισχύσουν τη φυσιολογική ανάπτυξη των νυχιών.

Δημητριακά ολικής άλεσης & ξηροί καρποί

Μπορείτε να αποφύγετε προβλήματα νυχιών που συνδέονται με την αναιμία, καταναλώνοντας τροφές ολικής άλεσης και ξηρούς καρπούς που περιέχουν σίδηρο και βιοτίνη. Για παράδειγμα τα φιστίκια, τα καρύδια και τα αμύγδαλα είναι πλούσια σε βιοτίνη.

Ας δούμε όμως και λίγο πιο αναλυτικά

  • Σολομός

Ο σολομός είναι πλούσιος σε βιταμίνη Ε, που συμβάλλει στην πρόληψη της γήρανσης του δέρματος και ενισχύει την ανθεκτικότητά του. Ακόμα είναι πηγή των πολυακόρεστων ω-3 λιπαρών οξέων, που συμμετέχουν στη σύνθεση της προστατευτικής κεράτινης στιβάδας του δέρματος.

  • Πιπεριές

Οι πιπεριές έχουν υψηλά ποσοστά νερού. Με αυτόν τον τρόπο βοηθούν ώστε να διατηρηθεί το δέρμα και τα νύχια ενυδατωμένα. Ακόμα περιέχουν αρκετή βιταμίνη C, η οποία βοηθά στην ενίσχυση του ανοσοποιητικού συστήματος.

  • Βρώμη

Οι άσπρες κηλίδες στα νύχια προμηνύουν ότι έχεις έλλειψη βιταμίνης Ε. Γι’ αυτό λοιπόν η βρώμη είναι ιδανική επιλογή. Ακόμα περιέχει σίδηρο δημιουργώντας έτσι έξτρα προστασία στα νύχια που είναι λεπτά και σπάνε εύκολα.

  • Κολοκυθόσποροι

Περιέχουν μεγάλα ποσοστά σιδήρου, τα οποία βοηθούν στην καλύτερη ανάπτυξη της τρίχας, ενώ η πρωτεΐνη που περιέχεται στους κολοκυθόσπορους βοηθά στην διατήρηση της κερατίνης, συστατικό της τρίχας που κάνει τα μαλλιά περισσότερο λαμπερά.

  • Καρότα

Τα καρότα αποτελούν μια σημαντική πηγή βιταμίνης Α, η οποία προωθεί την υγεία του δέρματος της κεφαλής. Πρέπει να ξέρουμε πως το υγιές δέρμα αποτελεί σημαντική προϋπόθεση για υγιή μαλλιά. Δοκιμάστε τα ως σνακ ή προσθέστε τα στη σαλάτα σας.

Αυτά είναι μερικά πράγματα που θα σε βοηθήσουν να δυναμώσεις τα μαλλιά και τα νύχια σου. Μην ξεχνάς πως κάθε τέτοιο πρόβλημα κρύβει βαθύτερα αίτια από πίσω. Γι’ αυτό φρόντισε τον εαυτό σου σε ένα συνολικό επίπεδο!

Συντάκτης: Νάνσυ Παπαδοπούλου,

Influence:

Αρθρογράφος του flowmagazine.gr.