Ασκήσεις για μεγέθυνση του πέους

Συντάκτης: Σπυριδούλα Τσομή

Influence:

Το πέος διακρίνεται σε δύο είδη. Το ένα έχει φυσιολογικό μέγεθος και μακραίνει κατά τη στύση. Το άλλο, αν και είναι μεγάλο, δεν μακραίνει πολύ όταν ερεθίζεται. Διεθνής έρευνα του Men’s Health αναφέρει ότι το 79% των ανδρών ανήκει στην πρώτη κατηγορία και το 21% στη δεύτερη.

Ο μέσος ανδρικός οργασμός διαρκεί 6 δευτερόλεπτα, ενώ ο γυναικείος φτάνει τα 23 δευτερόλεπτα!

Γερμανοί ερευνητές λένε ότι η μέση διάρκεια της συνουσίας διαρκεί 2,5 λεπτά, παρ’ όλα αυτά οι γυναίκες νομίζουν ότι διαρκεί 5,5 λεπτά.

Περίπου το 75% των αντρών εύχονται να είχαν μεγαλύτερα πέη. Ίσως βέβαια δεν γνωρίζουν ότι το γυναικείο αιδοίο έχει προσαρμοστική ικανότητα και όπως διαβεβαιώνουν οι ειδικοί, το μέγεθος δεν μετράει. Αν παρόλα αυτά για να νιώθετε καλύτερα θέλετε να προσπαθήσετε να το βελτιώσετε, υπάρχουν τρόποι.

Έρευνες έδειξαν ότι οι ασκήσεις «εκγύμνασης πέους» όπως ονομάζονται, μπορούν να φέρουν αποτελέσματα στο μήκος, το πάχος, στη διάρκεια και να αυξήσουν την παραγωγή σπέρματος.

Το πέος αποτελείται από τρία βασικά μέρη. Υπάρχουν δύο μεγάλα μέρη που βρίσκονται στην εξωτερική μοίρα, που ονομάζονται σηρραγώδες σώμα και ένα μικρότερο μέρος στην βάση του πέους που ονομάζεται σπογγώδες σώμα.

Η στύση δημιουργείται όταν το πέος γεμίζει με αίμα. Μικρή σχετικά ποσότητα αίματος διοχετεύεται στο σπογγγώδες σώμα, που είναι ουσιαστικά η περιοχή μέσω της οποίας εκτελούνται η ροή των ούρων και η εκσπερμάτιση. Το υπόλοιπο αίμα διοχετεύεται στα σηρραγώδη σώματα, που είναι το σώμα της εξωτερικής μοίρας του πέους που περιέχει σπογγώδεις ιστούς που διατηρούν στο εσωτερικό τους 91% περίπου του αίματος στην στύση.

Το μήκος και η περιφέρεια του πέους εξαρτώνται από την ποσότητα αίματος που οι σπογγώδεις ιστοί μπορούν να συγκρατήσουν στην περιοχή του σηγγαρώδους σώματος. Για τον λόγο αυτό, ο μοναδικός τρόπος μεγέθυνσης του ανδρικού μορίου είναι μέσω ανάπτυξης εξωτερικής μοίρας του πέους και διεύρυνσης των σπογγωδών ιστών, ώστε να επιτρέψουν στο σηρραγώδες σώμα να συγκρατεί μεγαλύτερη ποσότητα αίματος κατά τη διάρκεια της στύσης. Στο αποτέλεσμα αυτό μπορεί να φθάσει κανείς αποκλειστικά με την εκτέλεση, με συνέχεια και συνέπεια, συγκεκριμένων ασκήσεων που δημιουργήθηκαν αποκλειστικά για τον σκοπό αυτό.

Οι ασκήσεις που προτείνονται βοηθούν στη διαστολή των τοιχωμάτων της εξωτερικής μοίρας του πέους με την πρόκληση ροής αίματος στους υπό στύση ιστούς. Κάθε φορά που προκαλείται παρόμοιο φαινόμενο, τα κύτταρα διευρύνονται πέρα από την φυσιολογική τους δυνατότητα. Στο επόμενο στάδιο ο οργανισμός διορθώνει τα κύτταρα και τα δομεί μεγαλύτερα, ώστε να μπορούν να συγκρατήσουν την ποσότητα του αίματος που ρέει σε αυτά, λόγω της εκτέλεσης των ασκήσεων.

Το γεγονός αυτό επιτρέπει στο πέος να συγκρατεί μεγαλύτερη ποσότητα αίματος, έτσι μέσα σε μερικές εβδομάδες το αποτέλεσμα είναι μεγαλύτερο και πιο ανεπτυγμένο πέος. Το κλειδί είναι η μόνιμη άσκηση της εξωτερικής μοίρας με σειρά ασκήσεων και τεχνικών. Η χρήση της μεθόδου για περίοδο 3 – 4 μηνών μπορεί να φθάσει σε μεγέθυνση 3.5 – 5.6 εκ.

Για να αυξηθεί φυσικά το μέγεθος του πέους σας, κάντε διάφορα τεντώματα, ασκήσεις Kegel ή χρησιμοποιήστε μια αντλία πέους. Επίσης, το μασάζ στο πέος στην περιοχή του άξονα του πέους κατ΄ “επανάληψη, βοηθάει στο να τεντωθεί ο μυς και το αίμα να δώσει δύναμη στον στυτικό ιστό.

Τα βήματα για τη μεγέθυνση του πέους:

  • Αρχίστε από το τέντωμα του κεφαλιού προς τα έξω και κρατήστε το εκεί για πέντε δευτερόλεπτα.
  • Ρυθμίστε το κεφάλι σε ευθεία θέση, τραβώντας το προς τα πάνω και στη συνέχεια, κρατήστε το για πέντε δευτερόλεπτα.
  • Μετά από αυτό, αρχίστε να περιστρέφετε το κεφάλι προς τα αριστερά και επαναλάβετε το τέντωμα είκοσι και περισσότερες φορές.

Αυτή η κυκλική τεχνική τεντώματος μπορεί να αυξήσει φυσικά το μέγεθος του πέους.

ΑΣΚΗΣΗ  – ΤΟ ΑΡΜΕΓΜΑ

Τεχνική που χάνεται στο βάθος του χρόνου. Στην ουσία η κίνηση είναι σαν να αρμέγετε. Στόχος είναι η αύξηση της αιμάτωσης, που οδηγεί στη διόγκωσή του πέους. Θεωρητικά αν την κάνετε συχνά η συγκέντρωση αίματος θα είναι μόνιμη. Συστήνεται καθημερινή άσκηση και χρήση λαδιού για μασάζ.

  • Αλείψτε λάδι στα χέρια και το πέος.
  • Με δείκτη και αντίχειρα πιάστε το πέος σφιχτά στη βάση του.
  • Κινήστε το χέρι αργά από τη βάση προς την κορυφή, κάντε παύση 2 δευτερολέπτων και κατόπιν αλλάξτε χέρι.
  • Θα πρέπει να σφίγγετε τα δάχτυλα τόσο, ώστε να «παγιδεύεται» το αίμα, χωρίς όμως να νιώθετε ενόχληση.
  • Επαναλάβετε το προηγούμενο βήμα τουλάχιστον 200 φορές, αργά και προσεκτικά.

ΑΣΚΗΣΗ  – ΜΕΘΟΔΟΣ KEGEL

Στην ουσία πρόκειται για εκγύμναση των περιφερειακών μυών, δηλαδή την περιοχή του προστάτη. Ονομάζονται  κοκκυγικοί και χρησιμεύουν σε δυο πράγματα: Στον έλεγχο της ούρησης και στον έλεγχο της ροής του σπέρματος. Είναι οι μύες που χρησιμοποιούνται όταν κρατιόσαστε και μπορούν να γυμναστούν σφίγγοντάς τους κάθε στιγμή, ακόμα κι όταν κάθεστε.

Κατά τη διάρκεια της ούρησης, συγκεντρωθείτε στο να την ελέγξετε. Μειώστε τη ροή και νιώστε τους μυς που δουλεύουν και κατανοήστε πώς τους ελέγχετε με το να τους σφίγγετε. Καθώς είναι ιδιαίτερα ανθεκτικοί, θεωρείται πως με 200 «επαναλήψεις» ημερησίως (με μέση διάρκεια «σύσπασης» 5-30 δευτερόλεπτα) θα έχετε ορατό αποτέλεσμα στην επιμήκυνση του οργάνου.

Συντάκτης: Σπυριδούλα Τσομή,

Influence:

Αρθρογράφος του flowmagazine.gr