Ασκήσεις από καθιστή θέση για να “ξεπιάνεστε”

Συντάκτης: Βίκυ Μάνδαλου, Πιστοποιημένη δασκάλα Yoga

Ο σύγχρονος τρόπος ζωής μάς αναγκάζει συχνά να περνάμε πολλές ώρες καθισμένοι σε ένα γραφείο.

Ο λάθος τρόπος που καθόμαστε και η πολύωρη ακινησία μπορούν να προκαλέσουν πλήθος μυοσκελετικών προβλημάτων, όπως αυχενικό σύνδρομο, οσφυαλγία, τενοντίτιδες, πόνους στους ώμους και τους καρπούς.

Η σωστή εργονομία του χώρου και η συνειδητά σωστή στάση του σώματος είναι πρωταρχικής σημασίας για να αποφύγουμε τέτοιες ενοχλήσεις. Εξίσου σημαντικό είναι να κάνουμε και τακτικά διαλείμματα, για να θέτουμε το σώμα μας σε κίνηση.

Αλλά και εν ώρα εργασίας υπάρχουν απλές ασκήσεις που μπορούμε να κάνουμε όποτε νιώθουμε την ανάγκη, προκειμένου να ανακουφιστούμε από την πολύωρη παραμονή στην καθιστή θέση.

Στο βίντεο που έχω σας έχω ετοιμάσει περιλαμβάνω απλές ασκήσεις κινητικότητας για το άνω μέρος του σώματος, που μπορείτε να τις εκτελείτε συστηματικά την ώρα που κάθεστε.

Κάντε τις καθημερινή συνήθεια, για να αποβάλλετε τη μυική ένταση και να απαλλαγείτε από το πιάσιμο στον αυχένα, τους ώμους, τους καρπούς και τον κορμό σας

Video:

Συντάκτης: Βίκυ Μάνδαλου, Πιστοποιημένη δασκάλα Yoga

Influence:

Είμαι η Βίκυ, γεννημένη στη Λάρισα, πιστοποιημένη προπονήτρια προσωπικών και ομαδικών προγραμμάτων άσκησης…