Αγάπησε, το έχεις ανάγκη
Η αγάπη είναι το πιο ευγενές συναίσθημα που μπορεί να υπάρξει στη ζωή κάθε ζωντανής ύπαρξης του πλανήτη αυτού. Μέσω αυτής, μόνο όμορφα και θετικά πράγματα δημιουργούνται. Η ποικιλότητα αυτού του συναισθήματος διαφαίνεται στο ότι ο καθένας έχει έναν δικό του τρόπο να αγαπάει. Αυτόν τον τρόπο μπορούμε να τον δεχτούμε, αλλά και να τον απορρίψουμε, μπορούμε να τον καταλάβουμε ή να τον αγνοήσουμε.
Η αγάπη είναι τόσο κρίσιμη για το μυαλό και το σώμα του ανθρώπου. Όσο πιο συνδεδεμένοι είμαστε μεταξύ μας, τόσο πιο υγιείς συναισθηματικά και σωματικά θα είμαστε. Είναι άλλωστε αλήθεια πως όσο λιγότερο αγαπάνε οι άνθρωποι υπάρχουν αυξημένες πιθανότητες να εμφανίσουν κατάθλιψη στην ζωή τους. Η αγάπη είναι το καλύτερο αντικαταθλιπτικό. Οι περισσότεροι άνθρωποι με κατάθλιψη δεν αγαπούν τον εαυτό τους και δεν νιώθουν να αγαπιούνται από τους άλλους επίσης. Κλείνονται πάρα πολύ στον εαυτό τους, πράγμα που τους κάνει λιγότερο ελκυστικούς στους άλλους και τους στερεί τις ευκαιρίες να μάθουν τα αποτελέσματα που μπορεί να έχει στη ζωή τους η αγάπη.
Υπάρχει ένας μύθος στον πολιτισμό μας πως η αγάπη απλά συμβαίνει. Ως αποτέλεσμα αυτού οι καταθλιπτικοί άνθρωποι απλά περιμένουν παθητικά κάποιον να τους αγαπήσει. Για να αγαπηθείς θα πρέπει να βγεις, να δραστηριοποιηθείς και να μάθεις μία ποικιλία δεξιοτήτων που χρειάζεται.
Οι περισσότεροι από εμάς θωρούμε πως η αγάπη είναι κάτι που μας σαρώνει ριζικά. Αλλά στην ποπ-κουλτούρα το ιδανικό της αγάπης περιέχει μη πραγματικές εικόνες, δημιουργήματα της χαράς και της διασκέδασης, τα οποία είναι ο λόγος που οι περισσότεροι καταλήγουν να είναι καταθλιπτικοί. Είναι μέρος της εθνικής μας τρωτότητας, να διεγειρόμαστε από στιγμιαίες ικανοποιήσεις (junk food). Καταλήγουμε να θεωρούμε αγάπη ό,τι αποσπά της προσοχή μας και μας ξεμυαλίζει.
Μία συνέπεια αυτού είναι όταν αγαπήσουμε πραγματικά να αναστατωνόμαστε και να απογοητευόμαστε, επειδή ίσως νιώθουμε συναισθήματα που δεν ταιριάζουν στο ιδανικό του πολιτισμού μας.
Είναι απαραίτητο να αλλάξει η προσέγγιση που οι άνθρωποι αντιλαμβάνονται την αγάπη, γιατί όλοι μας έχουμε την ανάγκη να αγαπήσουμε και να αγαπηθούμε.
Πρόσφατα μία έρευνα του Πανεπιστημίου της Iowa έδειξε πως τα οφέλη της αγάπης δεν είναι μόνο εντυπωσιακά, αλλά και μετρήσιμα. Συγκεκριμένα εντόπισε πως τα ανοσοκύτταρα (δηλαδή αυτά που επιτίθενται στις ασθένειες) των γυναικών που πάσχουν από καρκίνο των ωοθηκών και έχουν ευτυχισμένη και ισορροπημένη προσωπική ζωή, είναι πιο δυνατά από αυτά των γυναικών που δεν αισθάνονται να αγαπιούνται.
Η αγάπη δεν είναι κάτι ιδανικό, ένα συναίσθημα που απλά θα αυξήσει τις ευτυχισμένες μας στιγμές και τη χαρά μας. Είναι κάτι που θα κάνει τον κόσμο μας ένα καλύτερο μέρος να ζει κανείς, αλλά και που θα ωφελήσει την υγεία μας. Η στροφή προς το να αγαπάμε τον εαυτό μας, αλλά και τους γύρω μας, αξίζει να αποτελέσει μονόδρομο για όλους.



























